*Lavendel* Skrevet 9. juni 2003 #41 Skrevet 9. juni 2003 Må jo prøve, det er jo klart.... Uff og uff, dette blir ikke bra....
Mrs. K Skrevet 9. juni 2003 Forfatter #42 Skrevet 9. juni 2003 Jo dette blir kjempebra. Jo flere vi er desto bedre kan vi bekjempe fienden :D
Kreps Skrevet 9. juni 2003 #43 Skrevet 9. juni 2003 jeg kommer til det møtet men får ikke gjøre noe der. tips? Ja det er bare og spørre og grave, alt du orker, plutselig er du tilbake på soverommet
Gjest Lea Skrevet 9. juni 2003 #44 Skrevet 9. juni 2003 Jeg sliter med brukernavn og passord på kontoret jeg. Og med å få tak i den skalpellen. Noen som har et tips. Når du blir sendt tilbake på rommet, sett på CD-en, så slipper du ut igjen.
Mrs. K Skrevet 9. juni 2003 Forfatter #46 Skrevet 9. juni 2003 Han er blitt hjernevasket. se om du kan "re-hjernevaske" ham.
Kreps Skrevet 9. juni 2003 #47 Skrevet 9. juni 2003 Hva skal man gjøre på den puben? får ikke med meg pengen ut, må man koble fra alarmen på en måte? :-?
Gjest Lea Skrevet 9. juni 2003 #49 Skrevet 9. juni 2003 Jeg har funnet ut at man må spørre og grave masse. Hva slags ting har dere fått tak i? Jeg har: *Klissete greie fra veggen på rommet *Dørhåndtak fra rommet *En hanske med fem fingre fra legens kontor *Ledinger fra dingsen fra legens kontor *Et blad/avis *Bruksanvisning på en sånn passordmaskin *Lekebil og dukke fra legens venterom *En penn fra kontoret *CD-en *ID-kort *En pakke som skal leveres Skal jeg gi bilen til legen eller? (Får ikke til) Noen som vet hvor tingene kan brukes?
starie Skrevet 9. juni 2003 #51 Skrevet 9. juni 2003 Trille. Hvem er hjernevasket?! Og hvor er legens kontor? Jeg suller rundt på en pub eller noe jeg.
Kreps Skrevet 9. juni 2003 #52 Skrevet 9. juni 2003 Jeg har funnet ut at man må spørre og grave masse. Hva slags ting har dere fått tak i? Jeg har: *Klissete greie fra veggen på rommet *Dørhåndtak fra rommet *En hanske med fem fingre fra legens kontor *Ledinger fra dingsen fra legens kontor *Et blad/avis *Bruksanvisning på en sånn passordmaskin *Lekebil og dukke fra legens venterom *En penn fra kontoret *CD-en *ID-kort *En pakke som skal leveres Skal jeg gi bilen til legen eller? (Får ikke til) Noen som vet hvor tingene kan brukes? hvor fant du den pakken som skal leveres , ? har finnet en ting til, et ark fra det hemmlige rommet i muren, Og et OK skilt fra utsiden av kontoret. Det har jeg blanset med klisset fra rommet.
Kreps Skrevet 9. juni 2003 #54 Skrevet 9. juni 2003 Jeg finner ikke klisset en gang jeg.. *håpløs* Det er på rommet ved høytalleren hvis jeg ikke husker feil.
Kreps Skrevet 9. juni 2003 #55 Skrevet 9. juni 2003 Lea hvor fant du ledningene fra Legens kontor jeg finner de ikke. :-?
Gjest Lea Skrevet 9. juni 2003 #56 Skrevet 9. juni 2003 Hvis du leser på arket/avisen fra det hemmlige rommet med den mannen i, så søker Bob etter en person som kan levere pakker. Ta med pakken til kotoret og gi den til resepsjonsroboten, da kommer du inn på kontoret.
Mrs. K Skrevet 9. juni 2003 Forfatter #57 Skrevet 9. juni 2003 Du må lese på arket og bruksanvisnigen, Kreps. Starie, du er ikke hjernevasket lengere. Legens kontor er rett rundt hjørnet. Prøv å prate og bruke alle computere og prat med naboene
Mrs. K Skrevet 9. juni 2003 Forfatter #59 Skrevet 9. juni 2003 Jeg står helt bommfast nå. Jeg har fått tak i cassett og søknadsskjemaer og klistremerke, og jeg har lest mails på dataen i kontoret. Pyhh, hva nå?
Mrs. K Skrevet 9. juni 2003 Forfatter #60 Skrevet 9. juni 2003 Ja. Du må få bort den sensor på veggen, så barkeeperen tror at det er din egen mynt. Du skal kjøpe drink for den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå