Gå til innhold

Syk i Tyrkia


Gjest Gjest_Anita_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Anita_*

Vi kom hjem fra Tyrkia, Alanya på torsdag. Vi var tre familier som reiste sammen - i alt 12 personer. 4 barn og to voksne ble syke med oppkast og diare i varierende grad. Vår gutt på 9 år havnet på sykehus der det ble konstatert mageinfeksjon, urinveisinfeksjon og dehydrering som følge av diare.

Vi fikk ikke noe svar på hva som hadde gjort oss syke, men vage hentydninger til kanskje noe vi hadde spist eller vannet i bassenget.

Vi har vært i Tyrkia før og ikke opplevd dette......andre som har lignende erfaringer?

Kan jo si at dette la en demper på ferien vår, selv om vi også hadde det kjekt. Den ene familien som var med vil aldri reise til Tyrkia mer.... :frown::frown:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ¤bella¤

Folk blir syke på ferie over alt. Ofte har det med maten man spiser, og andre ganger har det med håndhygiene å gjøre.

Det er andre bakterier i utlandet enn hva man er vandt med.

Jeg har aldri blitt syk, men er veldig nøye med håndhygiene, og hva jeg spiser. (spiser f.eks aldri mat kjøpt på gaten osv).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og min familie har aldri blitt syke i Tyrkia. Heller ingen andre steder.

Men hele familien ble matforgifta fra MC donalds i sverige.

Så det er vel desverre noe som kan skje overalt. Men ikke noe gøy da det skjer nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Anita_*
Folk blir syke på ferie over alt. Ofte har det med maten man spiser, og andre ganger har det med håndhygiene å gjøre.

Det er andre bakterier i utlandet enn hva man er vandt med.

Jeg har aldri blitt syk, men er veldig nøye med håndhygiene, og hva jeg spiser. (spiser f.eks aldri mat kjøpt på gaten osv).

Vi har heller aldri blitt syke før og har oppført oss på samme måte denne gangen som alle andre ganger på ferie i Tyrkie, Bulgaria osv. Det er dette som er så merkelig. :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤bella¤
Vi har heller aldri blitt syke før og har oppført oss på samme måte denne gangen som alle andre ganger på ferie i Tyrkie, Bulgaria osv. Det er dette som er så merkelig. :klø:

Da ver dere nok uheldige med hygienen til kokken ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...