Gjest Embla s Skrevet 31. august 2003 #161 Del Skrevet 31. august 2003 Takk for trøsten :blunke: phø :-? Hva skal det bety! Jeg kan vel ikke noe for at jeg er et naturlig midtpunkt i enhver sammenheng, vel *Embla gidder ikke leke med Juggernaut og care hvis det skal være på den måten* *leker alene og har det "kjempegøy"* Vel, det ble litt kjedelig i lengden. Kan aller nådigst bli litt blid igjen, hvis det er så at dere insisterer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 31. august 2003 #162 Del Skrevet 31. august 2003 Jeg insisterer Embla s Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 31. august 2003 #163 Del Skrevet 31. august 2003 KULT! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 31. august 2003 #164 Del Skrevet 31. august 2003 KULT! Jaikkesant Tror du juggerbugger blir sur nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 31. august 2003 #165 Del Skrevet 31. august 2003 Næh, kanjeg aldri tenke meg. Hvorfor skulle han det? Vi har dekorert dagboken hans i fine farger! Tror han blir glad :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 31. august 2003 #166 Del Skrevet 31. august 2003 Embla s, jeg mistenker at du enda ikke har sett at jeg har trenet i dagboka di Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 31. august 2003 #167 Del Skrevet 31. august 2003 :o *løper for å se* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 31. august 2003 #168 Del Skrevet 31. august 2003 he he Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 31. august 2003 #169 Del Skrevet 31. august 2003 Nei, så ingen ting jeg! Tomme trusler Men: Jeg vet om en som ikke vil kjenne igjen sin egen dagbok i morgen... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 31. august 2003 #170 Del Skrevet 31. august 2003 :o ehe, har sett det nå, care :o (kanskje det er lurt at vi møtes her, på nøytral grunn, etter dette) For en gangs skyld: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 31. august 2003 #171 Del Skrevet 31. august 2003 :o Så du det ikke :o æresord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 31. august 2003 #172 Del Skrevet 31. august 2003 Har sett det nå, care (æresord)! (var på feil side. Skjønner ikke hvordanjeg har klart å forfatte min dypsindige høst-er-best-på-fjellet- betraktning med de greiene der rett ved, men) Og nå: Dyp god natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 31. august 2003 #173 Del Skrevet 31. august 2003 (kanskje det er lurt at vi møtes her, på nøytral grunn, etter dette) : Kanskje? Lurer på hva juggernugger vil si til det? Eller skal vi bare ta oss sånn til rette her? Det var faktisk ganske gode stoler her. Har du puter i din? :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 31. august 2003 #174 Del Skrevet 31. august 2003 Så klart jeg har pute i stolen! Vet du ikke at jeg bare setter meg i vertens godstol så fort jeg får anledning, før han får sukk for seg, der sitter jeg! *strekker seg litt* "Ey, er det mulig å få et knekkebrød og en kopp te her eller?" (care, oppriktig talt, tror du dette er greit, eller)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 31. august 2003 #175 Del Skrevet 31. august 2003 Juggermugger!!!!!!!! Er dette greit eller?? :blunke: Tja, jeg hører ikke at han sier noe, så da er det sikkert greit. Men knekkebrød, hva med om at vi spør juggerpugger om han kan lage noe godt til oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 31. august 2003 #176 Del Skrevet 31. august 2003 *anfall av dårlig samvittighet*. Hva om vi lager noe godt til ham? Eller.... næh! *rooooper etter mat* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 31. august 2003 #177 Del Skrevet 31. august 2003 Embla s :blunke: Nå må jeg legge meg- sent nå. Men du, kan ikke du og juggermugger lage en god frokost til i morgen. Jeg liker noe med egg i. Takk :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 31. august 2003 #178 Del Skrevet 31. august 2003 Klart det, care (skulle da bare mangle) *gjesp* Må også legge meg nå. (gruer til å stå opp ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 1. september 2003 Forfatter #179 Del Skrevet 1. september 2003 :o :o :o :o :o 1: :o 2: Har ikke stoler her, bare saccosekker og himmelsenger.... 3: TO flotte damer her, og jeg SOVER?!!!! POKKER!! :-? 4: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 1. september 2003 #180 Del Skrevet 1. september 2003 Er innom og sjekker forholdene i Jugger-heimen. Står bra til i disse anekdotene, også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå