Gå til innhold

Mathias` grublerier

Mathias

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vel.. oppdatering...

Livet går videre, og fjell står fast i den landsdelen de står i ofte... Så Lasse er singel igjen han... :-?

tikk takk tikk takk....

hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlig talt! Trodde bare du kødda.....eh.....for å lure meg utpå.....dypt vann...???

Unnskyld meg, men dette var da voldsomt til vingling???? (Siste ordet er ikke sagt, spør du meg.....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste ord er ikke sagt nei.... og pga ting vil vi ha kontakt veldig veldig lenge... så... Men noe mer akkurat nå blir det ikke... :-? Og det er xxxx for jeg er så innmari glad i henne!... :( så at vi nok vil rotte oss sammen når vi en sjelden gang treffes, de hjelper ikke på alt...

Og deg Chimp... deg vil jeg jo gjerne ha på dypt vann!... :sjarmor: Liker jo å dykke du jo!... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må du love å være ridderlig og hamle opp m alle haiene som napper meg i totillene og gir meg sånn fæl hjertebank.....!!! :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kan bare prøve seg, da setter jeg tenna i dem!!! Her blir det ingen totilleløs Chipis så lenge jeg er i vannet!... :x

Lasse: Ridderlig skriblemaker og ekornforløper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje jeg til og med pusser rustningen din....og børster støv av fjærbusken på hjelmen....og kanskje jeg til og med....hmmm.... (når vi har kommet oss velberget i land og galoppert til slottet på den hvite hesten) :kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:( Ertekrok!.... Her sitter jeg og er blitt sulten på nærkontakt igjen, og så frister du med fjærbørsting!... :-? Dårlig gjort!

Men vil du bli våt, så er jeg gjerne på pletten jeg, ingen ting er som det! har utstyr også jeg til to... :wink:

Men ang hest: den trenger vi en væpner til å passe på.. men det har du jo?!... :wink:

Fått med deg at jeg er halvt nordlending forresten? :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting er som å bli våt....og ha skikkelig utstyr! D har du helt rett i, ridder Lasso! :briller:

Fikk du så sinnssykt lyst på litt fjærbørsting, du da....?

Og, nei, visste ikke at du var halvt om halvt....for å si d sånn!!! Du mener kanskje at du har spesielle fortrinn da??? Vel, ser slett ikke bort fra muligheten! :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:-? Lysten fik et boost ja... er lettpåvirkelig og hyppig påvirkelig for å si det slik... hmf... Dessuten trives ikke huden min alene...

Du er jo ikke østlending, så tenkte det var et pre ja... :wink:

Ridder Lasso, utstyrsfrik... :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

STA

De sa jeg var

sprø

De sa jeg var

gal

som gjorde det

Men jeg visste hva jeg

gjorde

Jeg visste hva jeg

med å gjøre det

Jeg hadde en mening

et mål

en grunn

Så hva gikk galt?

Hvordan kunne jeg

- som var den som så

unngå å se?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o Herreg.... Har lest dette her, og jeg framstår som en elskovssyk, desperat grabukk jo!... :-? Men en grabukk med humor må vite, så da går alt bra!... :ler:

Har det ellers fint jeg, humoren (noen sier ??? til det men.. hehe..) er tilbake, selvironien på plass og jeg går med hevet hode gjennom byen. Tar en dag om gangen, og er klar til å skrive nye skriblerier om det skulle falle seg slik.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan få lov til å våkne ved siden av meg Lasse! Kanskje ikke helt det du ville da, men med sånne fine ord er jeg bare nødt til å melde meg som frivillig våkne-opp-ved-siden-av-objekt...

Pokkers dame da :roll: . Ser hun ikke hva hun har her rett fremfor seg eller? Må åpne øynene dine kvinnfolk, sånn: :o

Natta Lasse :kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Tusen Joplaya! Litt hud gjør godt om natte det vettu... :wink:

Hun valgte nok riktig hun... Tror nok det jeg også ser du.. :wink: Dessuten er det jo en verden med masser å glede seg over da, hun finnes nok der ute hun, og da kommer mdet mer skriblerier når hun dukker opp... :wink: Til da får vi skrible om andre ting... Natta til deg også! Kos!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er så flink å dikte, asså!!! :D

Blir helt matt, jeg.... :roll:

Keep up the good work!

Jeg sier som Joplaya: Kvinnfolk få opp øya dine!! :blunke:

Jada, ser du skriver at dere begge tror hun valgte riktig....men likevel, da... Ting er ikke alltid som de ser ut for :wink:

Lillian *vil også skrive så fint*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke om noen på KG som skriver så mye i gåter som du gjør!! Skjønner du ikke at folk blir nysgjerrige da, når du først begynner å innvie dem i livet ditt?? :lol:

Lillian *prøver å styre nysgjerrighet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...