*Lillian* Skrevet 22. juli 2003 #101 Del Skrevet 22. juli 2003 Så nyyyyydelig det siste diktet ditt var, Lasse!! *sukk* Det er så deilig å se at du virkelig har det BRA nå, og at du er skikkelig forelsket!!! Og så deilig at hun har de samme følelsene for deg!!! Unner deg alt godt, Lasse!!!!! Kjempekoz, Lillian (som nesten blir misunnelig på denne forelskelsen ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 23. juli 2003 #102 Del Skrevet 23. juli 2003 Herlig! Så skjønt at det klaffer for deg Lasse!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 23. juli 2003 Forfatter #103 Del Skrevet 23. juli 2003 hm.. Nå ... takk alle!... Men det er mange hindere i veien, og mange ting som må i boks før det blir noe mer... Nå bare koser jeg meg med den gode følelsen, og tar en dag om gangen... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 23. juli 2003 #104 Del Skrevet 23. juli 2003 (Å GJETT hvem som elsker å gjøre seg selv interessant.... ) That would be me ! Koselig at du er forelsket, stressende og deilig, ikke sant ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anie Skrevet 23. juli 2003 #105 Del Skrevet 23. juli 2003 Hei Lasse, du skriver virkelig noen fine skriblerier / dikt - åå som jeg kunne ønske en slik oppmerksomhet Sender du diktene til den heldige jenta - ja får dere skjønner det jenter (alle dere som er nysgjerrige) - jeg vet nemlig hva som foregår rundt Lasse jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 23. juli 2003 Forfatter #106 Del Skrevet 23. juli 2003 Takk Anie! Og ja, hun får dem... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anie Skrevet 23. juli 2003 #107 Del Skrevet 23. juli 2003 Ja regnet med det også Nå har du flere gode skriblerier / dikt da - så bare kom med dem, så kan vi andre jentene lese og "sukke" for oss selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 24. juli 2003 Forfatter #108 Del Skrevet 24. juli 2003 Du kan ikke børste meg bort som en gammel lodott jeg merkes bedre enn et pust mot kinnet du glemmer meg ikke som et sett husnøkler Jeg er mer tydelig jeg er mer visuell enn du liker men jeg er der i fast form kan støtte deg klarer hele vekten av hele deg bestandig Men lukter også mer er mer i veien tar plass og tid du kan ikke vifte meg vekk når jeg er den som vifter du kan ikke glemme meg når jeg er der og minner du må sloss for å ha meg du må sloss for å bli kvitt meg akkurat som jeg gjør for deg for deg sloss jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 24. juli 2003 #109 Del Skrevet 24. juli 2003 *dyyyyyyypt sukk* Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 3. august 2003 Forfatter #110 Del Skrevet 3. august 2003 Å være høyt oppe gir langt fall :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 3. august 2003 #111 Del Skrevet 3. august 2003 Hmmm, dette var ikke det jeg ønsket eller forventet å lese her nå Lasse. Håper du snart er på vei opp igjen! Klem fra Joplaya Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 3. august 2003 #112 Del Skrevet 3. august 2003 :o Næmmen, Lasse da!!! :o Skjønner hva du mener.......Sender deg en goooooood klem, jeg Ta vare på deg selv! Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 3. august 2003 #113 Del Skrevet 3. august 2003 Huff da Lasse ..... ble ikke ting som håpet? det var leit - håper det går bra med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 3. august 2003 #114 Del Skrevet 3. august 2003 Lasse, Lasse - hva er skjedd? <---- klappe-på-hodet-smiley Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 3. august 2003 #115 Del Skrevet 3. august 2003 Hvem bruker hvem.... 8) Jeg har faktisk vært (nesten) naken reklame...gutt... hehe... Følte meg ikke brukt jeg!... Morsomt å se mannfolka granske nesten mer enn dama da Og det er vel likestilling i praksis det vel?!... Jeg kunne tenke meg at du tok en tur til meg en dag, så kunne vi snakke om dette. Særlig hvis du matcher skinke-gutten. Snakke og snakke forresten - kroppsspråk er viktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 4. august 2003 Forfatter #116 Del Skrevet 4. august 2003 hehehe Tusenfryd... ikke frist meg... Vet ikke hvordan det går med "forholdet" vi vil begge... m,en det er skjær i sjøen... som blir større... sukk... Orker ikke skrive om det... Men takk damer!... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 6. august 2003 Forfatter #117 Del Skrevet 6. august 2003 Og litt opp igjen... Herregud.. Hvem trenger å dra på tivoli for å være med på berg og dalbane?.... jaja... er sitter nå her til den slutter jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 13. august 2003 #118 Del Skrevet 13. august 2003 *Venter spent på oppfølging* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 13. august 2003 Forfatter #119 Del Skrevet 13. august 2003 Når fjellet ikke klarer komme til Mohammed, så får Mohammed dra til fjellet.... Lasse gir ikke opp uten kamp, så her gir vi flat pedal!.... 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anie Skrevet 14. august 2003 #120 Del Skrevet 14. august 2003 Lassa da, vet du hva du gjør? Hva med det andre fjellet? Anie Som ikke helt er på Lasses bølgelengde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå