Gå til innhold

Mathias` grublerier

Mathias

Anbefalte innlegg

Men hva f*** mener du m at du ligger på 15 meter UTEN luft... :o :o Her er d mye jeg ikke vet el skjønner el kan el.....

Har du ikke sett nøye på de andre avatarene mine???? Alle dykkerne er fridykkere.. dvs holder pusten... Samme gjør jeg... Lettere, stillere (hvem skulle tro bobler kunne bråke så gudjammerlig???... ) og friere... :wink: Kan ned på 20-25m for å titte, eller på 5-10-15 for å jakte på fisk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke helt... gidder ikke presse meg til maks... men en 3-4 minutter skal gå...

Verdensrekorden i å svømme ned og opp er på over 90 meter, 94 tror jeg... og v rekorden i å holde pusten er på 8.10 ....

Man føler seg som en del av havet på en helt annen måte enn når man dundrer bortover med luft og vest ogs styr som en semitrailer... Jeg skremmer ikke fisken en gnag, den kommer bort for å hilse på!

Og ja, jeg kan dykke med luft også, er hjelpeinstruktør.. men hoppet av... det ble for mye styr for en lat fyr med et langt nesegrev!...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lang trening bak den lungekapasiteten der, kan jeg tro.... Og d høres jo temmelig ukomplisert ut i forhold til fullt utstyr da.....men når man er så langt nede må man vel også tenke på at man ikke kan gå rett opp heller....tid til utligning og sånn.....Hmmm! Virkelig IMPONERENDE!!! Og sikkert en utrolig opplevelse......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Endelig...

Min kjære

som jeg har lett

som jeg har søkt

Min kjære

min varme og mitt lys

SOM

jeg har letet etter

det du har

min kjære

min flotte og fantastiske

min største varme

Endelig er du her

Min tvillingsjel

Håper

Håper

du blir

Håper

Håper

Vi overvinner alle slag

Alle problemer

motstand

og

fordommer

Håper

Håper

Endelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Donna

Ja kom igjen .....vi er gode å holde på hemmeligheter altså !!!! :-) :wink:

Og jeg synes du skulle komme med i dikt- tråden og bidra litt med diktene dine !!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så jeg har omsider kommet meg videre fra denne.. :

Om du var her

skulle jeg gjøre alt riktig

holde rundt deg

stryke deg

vise deg

at du er alt for meg

Om du var her

skulle jeg vise deg

alt jeg ikke har sagt

alt jeg ikke har vist

Om du var her

skulle jeg gjøre alt riktig

før det var for sent

igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja kom igjen .....vi er gode å holde på hemmeligheter altså !!!! :-) :wink:  

Og jeg synes du skulle komme med i dikt- tråden og bidra litt med diktene dine  !!! :D

Hehe... Ikke alt tåler dagens lys see... så senere kanskje?... :wink: 8)

Dikt? Jeg skriver vel ikke dikt... Mer skriblerier lissom... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmmm takk Virgo.. men har ikke kjæreste enda... men vi vil/ønsker vel komme dit ja... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Donna

hehe da henviser jeg deg til min tråd på Samliv - vennligst kryss av under singel *ler* ......og si noen ord om hvordan det føles å være singel .....ikke så mange som har svart det alternativet ennå tror jeg ... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, Lasse, du gjør oss ikkeno nysgjerrige IDETHELETATT .....!!! Disse hintene ignorerer vi helt vettu......Bryr oss IKKENO om d, VI nei..... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:sjarmor:

Hva med dette da: Er forelsket, virkelig foresket av type sterke føleser som kommer før en blir virklig kjent... for FØRSTE gang i mitt 32-årige liv!.... Tenker på henne hele tiden, føler for henne hele tiden, og vert minutt uten stemmen hennes eller en melding på mobilen er langt som et år... Hun er min tvillingsjel og det føles som om hun er den store premien .... 1. premien... Og hun føler det samme... og jeg er utrolig lykkelig...

Kunne jo fortalt noe slikt?... hehe... Men hva som faktisk skjer...Det skriver jeg da ikke på nettet!.. eller?...

(Å GJETT hvem som elsker å gjøre seg selv interessant.... :roll: )

:briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Donna

så heldig du er !!!!! :D

men du trenger ikke fortelle mer ..for vi er ikke nysgjerrie ....nei .....ikke vi ...så resten kan du holde for deg selv ...........jepp .... :sjarmor: ikke noooooe interessert i flere opplysninger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...