Mathias Skrevet 20. mai 2005 Forfatter #641 Del Skrevet 20. mai 2005 hmm..har noen vært uskikkelig igjen? Gjett om jeg skal sladre til hun du vet.. hehehe.. det var før henne.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 20. mai 2005 Forfatter #642 Del Skrevet 20. mai 2005 Er du mye på byen, Mathias? hm. Nei. SVÆRT lite... Hvordan det Clea? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 20. mai 2005 Forfatter #643 Del Skrevet 20. mai 2005 Det er jo fordi du aldri er innom her og skriver noe selv det da, dummen! Kos å "se" deg igjen her inne! hehe.. du sier noe Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 20. mai 2005 #644 Del Skrevet 20. mai 2005 Hei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 20. mai 2005 #645 Del Skrevet 20. mai 2005 (gleder meg litt til isen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 20. mai 2005 Forfatter #646 Del Skrevet 20. mai 2005 (gleder meg litt til isen) Jeg også Tror isen kan følges av noen kvasidype tanker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 20. mai 2005 Forfatter #647 Del Skrevet 20. mai 2005 Hei hei søta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillesøster Skrevet 20. mai 2005 #648 Del Skrevet 20. mai 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 20. mai 2005 #649 Del Skrevet 20. mai 2005 hei søta :smelt: Come hither... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 20. mai 2005 Forfatter #650 Del Skrevet 20. mai 2005 humre.... ja deg lurer jeg jo på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 20. mai 2005 #651 Del Skrevet 20. mai 2005 Ren nysgjerrighet Tenkte bare at i og med at jeg har passert Seroxata og Spidey x-antall ganger i byen, så har jeg sikkert passert deg også (og andre som bor her nede). Og, nå når jeg har sett bilde av deg i albumet, så hadde jeg sikkert kjent deg igjen, om jeg hadde sett deg, vil jeg tro.. :klø: (Og så er det jo slik, at man studerer folk litt mer på byen på en lørdag, enn på en vanlig mandag i Markens gate,..)...derfor lurte jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 20. mai 2005 #652 Del Skrevet 20. mai 2005 bor alle dere i kristiansand?! Da skulle vi jo nesten ha møtt hverandre da..bare for kos! eller... jeg skal nå iallefall sørover for å spise is med mathias uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 20. mai 2005 #653 Del Skrevet 20. mai 2005 Oh yes! Kr.sand it is! Kg-treff her nede? hmm... Hadde vært artig (og kanskje litt "skummelt"? ) Is,...nam...is....mm...mcflurry med daim! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 20. mai 2005 Forfatter #654 Del Skrevet 20. mai 2005 er mange utesteder her da Jeg går på pub jeg. vært på treff før jeg. var bare kos det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest manic Skrevet 20. mai 2005 #655 Del Skrevet 20. mai 2005 Er det ikke snart på tide med et gjesteinnlegg som får Mathias ned på bakken igjen..? Når det er sagt, jeg synes Mathias er mer enn kurant når jeg nå har snoket i albumet, en aldri så liten lekkerbisken Jeg har til nå trodd at Mathias var jente, men nå vet jeg bedre :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest manic Skrevet 20. mai 2005 #656 Del Skrevet 20. mai 2005 ØHHHH... jeg trodde jeg svarte på den tråden om å tenne på en kg-bruker... Æsj, jeg er full.. Til mitt forsvar har jeg sovet to timer sist natt Sånn går det når du har levert en _semesteroppgave_ fullført på to dager.. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 20. mai 2005 #657 Del Skrevet 20. mai 2005 ØHHHH... jeg trodde jeg svarte på den tråden om å tenne på en kg-bruker... Æsj, jeg er full.. Til mitt forsvar har jeg sovet to timer sist natt Sånn går det når du har levert en _semesteroppgave_ fullført på to dager.. :oops: well done!! poste dette innlegget i dagboka til stakkars mathias.. Men faktisk trodde jeg også mathias var jente før, men det er lenge siden. Jeg likte ikke mathias da, haha, var en av de vrangeste teiteste kg-brukerne jeg hadde møtt!! Men det var den gang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest manic Skrevet 21. mai 2005 #658 Del Skrevet 21. mai 2005 Hehe! Tror jeg har gått glipp av hele Mathias-hypen jeg! Men hey! De siste timer har det gått opp for meg at Mathias er både morsom og mannlig God Helg Mathias! Du er Mann du... det er bare veldig veldig enkelt å gå utifra at brukerne av KG som regel er kvinner.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 21. mai 2005 Forfatter #659 Del Skrevet 21. mai 2005 jeghar vel østrogen så det holder da.. ifølge tester på nett er jeg nesten mer kvinen en mann faktisk! Kankjse derfor jeg klarer krangle på en så fullstandig utålelig, uforsonlig, kvinnelig måte.... Ang førsteintrykket NinaKanin hadde av meg, så var det veldig gjensidig! Snakk om å bli kjørt ned med bulldoser for noe man ikke har skrevet! Da får fruentimmeret igjen! Men at dere trodde Mathias er et nick et dame ville bruke... Og manic; jeg har veldig bakkekontakt jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 21. mai 2005 #660 Del Skrevet 21. mai 2005 Sånn føltes det da "harry met sally" (Ninakanin møtte Mathias): Men så plutselig snudde det, og nå er det sånn: :ler: Huff... Gormorgen Mathias! Har nettopp stått opp jeg, haha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå