Gjest care Skrevet 5. desember 2003 #581 Del Skrevet 5. desember 2003 :o Var det ikke like godt for deg? Å er det det du snakker om :-? hadde nesten glemt det joda, men jeg har kjent bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 5. desember 2003 #582 Del Skrevet 5. desember 2003 Jeg også, men JEG er høflig.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 5. desember 2003 #583 Del Skrevet 5. desember 2003 Jeg også' date=' men JEG er høflig.... [/quote'] Visst kan du svare for deg gut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 5. desember 2003 #584 Del Skrevet 5. desember 2003 Er altid raskt ute.. unntatt en ting.. der er jeg mer sein.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 5. desember 2003 #585 Del Skrevet 5. desember 2003 Klem til deg Lasse!! Ha en kjempefin helg! :D See u soon?.... Lillian *klar for julebord i morra* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippbipp Skrevet 7. desember 2003 #586 Del Skrevet 7. desember 2003 Når nettene blir lange og kulda setter inn så sier vesle musemor til ungeflokken sin: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mattahara Skrevet 7. desember 2003 #587 Del Skrevet 7. desember 2003 Snubler innom for å si heya gutten Snubler ut igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 8. desember 2003 #588 Del Skrevet 8. desember 2003 Huff da Lasse!!! Skjønner godt at det ikke var kos med febersykt barn! Går det bedre med småen eller? Håper det! Gi ham en god bedring kos fra meg da Angående tur ja... Vettu, jeg er totalt blakk selv... Og jeg er superstressa om dagene med juleforberedelser og innkjøp av julegaver og styr. På toppen av alt kommer faren min en tur på torsdag og skal ligge over til fredag..... Har ikke så sinnsykt bra forhold til faren min, så det kan jo bli spennende.... Så Lassevennen, kanskje vi skal ha den turen tilgode til over nyttår? Vil veldig gjerne treffe deg igjen snart, men det er så mye for tiden i planlegging av Spaniaturen osv + at jeg er blakk som ei kirkerotte og har egentlig ikke råd til noe... Klem, Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 11. desember 2003 #589 Del Skrevet 11. desember 2003 DER var du, luringen! Har lett etter deg, jeg - men tydeligvis ikke godt nok. Da er du lokalisert, så får denne innomturen være en liten tægging, og så kommer jeg innom senere. Kanskje jeg da har noe mer fornuftig på hjertet... :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 11. desember 2003 #590 Del Skrevet 11. desember 2003 DER var du' date= luringen! Har lett etter deg, jeg - men tydeligvis ikke godt nok. Da er du lokalisert, så får denne innomturen være en liten tægging, og så kommer jeg innom senere. Kanskje jeg da har noe mer fornuftig på hjertet... ..som at du er litt varm, og må kle av deg enda mer... håper jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 18. desember 2003 #591 Del Skrevet 18. desember 2003 Stoooor juleklem :klem2: til deg! GOD JUL!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 18. desember 2003 #592 Del Skrevet 18. desember 2003 Er det noe feil med kalenderen din kjære? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 18. desember 2003 #593 Del Skrevet 18. desember 2003 Du skjønner det Lassegutt - atte Fryden har sin egen tidsregning hun Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 18. desember 2003 #594 Del Skrevet 18. desember 2003 Takk for at du har vært og siklet og stønnet i kladdeboka mi!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 18. desember 2003 #595 Del Skrevet 18. desember 2003 :o Klarer jo ikke la være.. Så det er ikke noe å takke for... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 18. desember 2003 #596 Del Skrevet 18. desember 2003 Må jo garantert være et par stykker som lurer på hva det dreier seg om.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 18. desember 2003 #597 Del Skrevet 18. desember 2003 Det vet jo vi, og de får spekulere i fred tenker jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mattahara Skrevet 18. desember 2003 #598 Del Skrevet 18. desember 2003 hey sexy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 18. desember 2003 #599 Del Skrevet 18. desember 2003 aaahh!! Hallo du sexy drage! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 19. desember 2003 #600 Del Skrevet 19. desember 2003 Oppe på himmelen, langt vekk i det fjerne, sitter en engel på den vakreste stjerne, den er sendt fra mitt hjerte til deg, og hvisker et stille god advent fra meg! :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå