Gå til innhold

Mathias` grublerier

Mathias

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Huff da Lasse!!! Skjønner godt at det ikke var kos med febersykt barn! Går det bedre med småen eller? Håper det! Gi ham en god bedring kos fra meg da

Angående tur ja... Vettu, jeg er totalt blakk selv... Og jeg er superstressa om dagene med juleforberedelser og innkjøp av julegaver og styr. På toppen av alt kommer faren min en tur på torsdag og skal ligge over til fredag..... Har ikke så sinnsykt bra forhold til faren min, så det kan jo bli spennende....

Så Lassevennen, kanskje vi skal ha den turen tilgode til over nyttår? Vil veldig gjerne treffe deg igjen snart, men det er så mye for tiden i planlegging av Spaniaturen osv + at jeg er blakk som ei kirkerotte og har egentlig ikke råd til noe...

Klem, Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DER var du, luringen! :vinke: Har lett etter deg, jeg - men tydeligvis ikke godt nok. Da er du lokalisert, så får denne innomturen være en liten tægging, og så kommer jeg innom senere. Kanskje jeg da har noe mer fornuftig på hjertet... :kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DER var du' date= luringen! :vinke: Har lett etter deg, jeg - men tydeligvis ikke godt nok. Da er du lokalisert, så får denne innomturen være en liten tægging, og så kommer jeg innom senere. Kanskje jeg da har noe mer fornuftig på hjertet...

..som at du er litt varm, og må kle av deg enda mer... håper jeg.... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Oppe på himmelen, langt vekk i det fjerne,

sitter en engel på den vakreste stjerne,

den er sendt fra mitt hjerte til deg,

og hvisker et stille god advent fra meg!

:blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...