Arketypen Skrevet 4. november 2003 #501 Del Skrevet 4. november 2003 Var alt annet enn barnløs den helgen, så det gikk ikke... Ble for mye styr å bytte mer også, for vi har byttet masse fra før pga kurs og juleavslutninger... Matahara: du må blunke vennen, ikke godt for øynene det der!... Noe må jeg gjøre så godt etablert som DU er... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 4. november 2003 #502 Del Skrevet 4. november 2003 faen så dritlei jeg er av å kjede meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 4. november 2003 #503 Del Skrevet 4. november 2003 Dakar... :trøste: Hvor mye kjeder du deg? Sikkert noe i huset som kan vaskes eller støvsuges eller liknende... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 4. november 2003 #504 Del Skrevet 4. november 2003 :trøste: Du kan jo komme og hjelpe meg å pakke og flytte så kan jeg love deg du ikke får tid til å kjede deg....... Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 4. november 2003 #505 Del Skrevet 4. november 2003 Pyrisept: Nope, her er det gullende rent også!... Og det er ikke bare i dag heller... :-? Lillian: ja det er SÅ gøy!!! Har bare flyttet 8 ganger siden 1995, og hjulpet med å flytte 5 .... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 4. november 2003 #506 Del Skrevet 4. november 2003 Pyrisept: Nope, her er det gullende rent også!... Jeg vurderer å overse feil navn, hvis du vil komme å gjøre det gullende rent her også... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 4. november 2003 #507 Del Skrevet 4. november 2003 Det blir ikke mer gøy enn man gjør det til selv! Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 4. november 2003 #508 Del Skrevet 4. november 2003 For deg ville jeg SLIKKET huse rent om så var!... eller .. ved nærmere ettertanke.... Holder en klem og et "beklager!"?... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 4. november 2003 #509 Del Skrevet 4. november 2003 Arken min: Vil bare gi deg en kose-mose-kjempe-klem jeg Vil bare si atte om du kommer til meg så skal du få slippe å flytte, lage mat, vaske, .............. du skal få kose deg du - med meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 4. november 2003 #510 Del Skrevet 4. november 2003 For deg ville jeg SLIKKET huse rent om så var!... eller .. ved nærmere ettertanke.... Holder en klem og et "beklager!"?... Var den til meg? I så fall holder det! Men da skal jeg ha klem også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mattahara Skrevet 4. november 2003 #511 Del Skrevet 4. november 2003 :blunke: :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 4. november 2003 #512 Del Skrevet 4. november 2003 takk usikker, nå flirte jeg igjen her! God du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 4. november 2003 #513 Del Skrevet 4. november 2003 Smil lille solstråle, smil. Ingen har slikt smil som deg. Noen ganger vil smilet ditt falme litt, men husk lille solstråle; Livet er ditt. Og om du møter litt motgang, så stå på Husk at et smil kan glede flere enn deg selv, og hverdagen blir lysere. Smil lille solstråle, smil. Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 4. november 2003 #514 Del Skrevet 4. november 2003 trist og lei sur og tverr håpløst alt virker så tomt iblandt men hårnålsvinger sjuler ofte grønt gress glede og noe menigsfullt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 4. november 2003 #515 Del Skrevet 4. november 2003 :klem2: Få det ut! Synes du skal gå og gjøre akkurat det du har lyst til i kveld jeg, Lasse.. Så kanskje du kommer på litt bedre tanker? Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 4. november 2003 #516 Del Skrevet 4. november 2003 Hadde nå vært kjempekjekt om dere begge to kom på treffet i Rogaland! Har lyst å hilse på dere begge to, altså Lillian og Lasse :D Foreløpig står jeg selv på kanskje-listen, så mulig jeg ikke får treffe dere likevel. Vi får se da vet dere. Hey, ta med bilde av gutten din da Lasse så jeg ser hvordan min fremtidige svigersønn ser ut per i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 4. november 2003 #517 Del Skrevet 4. november 2003 Får ikke til å komme jeg Joplya, men sigeren får du jo se senere?!... Lillian.. er vel leggetid for å være ærlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 4. november 2003 #518 Del Skrevet 4. november 2003 Prøve å sove godt da, vennen.... Om du ikke får sove så vet du hvor du finner meg *klarer ikke være helt seriøs i dag* :oops: Klemmer i fleng! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 5. november 2003 #519 Del Skrevet 5. november 2003 Har du en litt bedre dag i dag, vennen? :blomst_opp: Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 5. november 2003 #520 Del Skrevet 5. november 2003 litt bedre men har ikke fått svar på når kursene er... tror jeg ikek får bli med på noen før etter jul.... :-? Men godt å ha funnet noe. Ser litt lys da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå