Mathias Skrevet 10. juni 2003 Forfatter #21 Del Skrevet 10. juni 2003 Pappa Du var alltid så sterk pappa Du tok de tyngste løftene Du tok tak i de uløselige flokene Du var vår klippe Du var vårt støttehjul -laget av reneste titan Du var alltid så sterk pappa Livet var mye tryggere Livet var mye lettere Livet var mye mindre skremmende med tryggheten av deg pappa Du var alttid så sterk pappa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 10. juni 2003 Forfatter #22 Del Skrevet 10. juni 2003 Likevel falt du så lett som en fjær da sjebnen pustet på deg Sjebnen pustet øynene dine så mørket som kom og ordene ble borte men fremdeles ville du være sterk og du skånte oss med din tapperhet -og skjulte din frykt Min sterke pappa så svak og sart Min sterke pappa Da gråt jeg Jeg gråt og øynene dine søkte blindt ut i rommet så sterk og så sart kjære pappa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 10. juni 2003 #23 Del Skrevet 10. juni 2003 Flotte "skriblerier" Lasse. Får meg til å tenke på min egen Pappa... Vi som hadde "pappar" av denne sorten får være takknememlige for at vi har kjent dem - og håpe at vi klarer å formidle noen av de verdiene de sto for... Klem fra LilleBille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 10. juni 2003 Forfatter #24 Del Skrevet 10. juni 2003 Hm... får ikke plass til lange skriblerier, så må dele dem opp... Her er iallefall et til... : Jeg har en blomsterhage jeg ikke kan bruke jeg har en bil jeg ikke kan kjøre jeg har penger jeg ikke kan bruke Jeg kan se beundre og jeg kan drømme Jeg drømmer jeg har og jeg kan For jeg vet hva jeg vil og jeg vet hva jeg ønsker Når jeg det ikke kan lever jeg på å se beundre og drømme For i drømme er alt helt Lykke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 10. juni 2003 #25 Del Skrevet 10. juni 2003 Lasse-gutten :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 10. juni 2003 Forfatter #26 Del Skrevet 10. juni 2003 Du er mitt alt og mitt innerste varme glade gode sentrum Du er min daglige glede Du er like mye av meg som selv Du er så mye at du er alt som ikke er meg Og det min kjære er det meste en kan bety for andre enn selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 10. juni 2003 Forfatter #27 Del Skrevet 10. juni 2003 God mat et riktig godt måltid du bare nyter og kjenner etter føler på smak som overvelder pirrer oser og syder en kulinarisk orgasme etterpå legger du fra deg bestikk og den tomme tallerkenen kjenner på roen og godt vennskap Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 10. juni 2003 #28 Del Skrevet 10. juni 2003 Nydelige skriblerier Lasse :D Må bare få si at du virker som en utrolig flott kar, du kan være morsom, du er der og gir råd eller kommer med linker når man trenger det, og du er seriøs når det trengs. Samtidig virker du tvers gjennom god og snill. :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 10. juni 2003 Forfatter #29 Del Skrevet 10. juni 2003 hmm tusen takk Joplaya!!! prøver jo være slik også, og håper kankje at noen kan se det IRL også snart... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 10. juni 2003 #30 Del Skrevet 10. juni 2003 Hadde ikke jeg vært opptatt hadde jeg tatt bena fatt og jaktet deg ned :blunke: At du er singel er for meg et mysterium. Du får bare minne på din fremtidige lady hvor heldig hun er! Nei, nok smisk for i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Máire Skrevet 10. juni 2003 #31 Del Skrevet 10. juni 2003 Flotte skriblerier du har, Lasse. Rører langt inni hjerterota Klem til deg :D M. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 11. juni 2003 Forfatter #32 Del Skrevet 11. juni 2003 Joplaya, kan ikke bli for MYE smisk vel :o !!!???..... hehe. mere mere mere.... Hmmm men tør jo enda mindre bevege meg ut IRL, der ser de jo de negative egenskapene min også veit du... Màire: Hjertelig!... de betyr mye for meg iallefall.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 11. juni 2003 Forfatter #33 Del Skrevet 11. juni 2003 Vær Vær den du er Du er Så vær! Bare vær riktig Velg å være det som er riktig Ikke gå feil ikke gå deg bort ikke gå deg vill fordi du ikke makter å se Bare Vær den du er Men pass på at du går riktig vei Sjekk kartet av og til Pass på at du kommer fram Pass på at du kommer fram Lykkelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 15. juni 2003 Forfatter #34 Del Skrevet 15. juni 2003 glem det.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 15. juni 2003 #35 Del Skrevet 15. juni 2003 Varm klem til Lasse :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 15. juni 2003 #36 Del Skrevet 15. juni 2003 Du får en klem av meg også..... Du kan visst trenge d nå.... Opp m hodet.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 15. juni 2003 #37 Del Skrevet 15. juni 2003 På den annen side, Lasse: Ville du byttet med å ikke være i stand til å føle? Vibeke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 16. juni 2003 Forfatter #38 Del Skrevet 16. juni 2003 Takk jenter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Missuganda Skrevet 17. juni 2003 #39 Del Skrevet 17. juni 2003 Hei Ble det noe grilling på lørdag? :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 17. juni 2003 Forfatter #40 Del Skrevet 17. juni 2003 eeeeee.... hæ?.... :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå