Gå til innhold

Mathias` grublerier

Mathias

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

I went to the store the other day, and I was in there for only about 5 minutes. When I came out there was a damn motorcycle cop writing a parking ticket. So I went up to him and said, "Come on, buddy, how about giving a girl a break?" He ignored me and continued writing the ticket. So I called him a pencil-necked Nazi. He glared at me and started writing another ticket for having worn tires! So I called him a piece of horse s**t. He finished the second ticket and put it on the windshield with the first. Then he started writing a third ticket! This went on for about 20 minutes. The more I abused him, the more tickets he wrote.

I didn't care. My car was parked around the corner.

I try to have a little fun each day. It's important.

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I went to the store the other day, and I was in there for only about 5 minutes. When I came out there was a damn motorcycle cop writing a parking ticket. So I went up to him and said, "Come on, buddy, how about giving a girl a break?" He ignored me and continued writing the ticket. So I called him a pencil-necked Nazi. He glared at me and started writing another ticket for having worn tires! So I called him a piece of horse s**t. He finished the second ticket and put it on the windshield with the first. Then he started writing a third ticket! This went on for about 20 minutes. The more I abused him, the more tickets he wrote.  

I didn't care. My car was parked around the corner.  

I try to have a little fun each day. It's important.  

:sjarmor:

:hoho:

Stikker bare hodet inn for og ønske Mathias en flott dag!

Jaggu fikk jeg meg ikke en god latter på kjøpet og?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm kan Gry takkes for din lykke nå da, Lasse?

Så det var Lillian som var så treig... Godt hun fikk fingen ut og langet ut etter deg :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sikkert den siste i hele verden som har skjønt noe, men jeg har lest de siste tre-fire sidene, og jeg blir helt rørt , jeg!

(er det sant, eller er det bare tull....???)

Jeg og vil ha en mann som skriver så søte dikt!! :gape:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Lasse-vennen min.........hva er det du holder på med?? :(

Svikte meg bare fordi atte jeg ikke hadde anledning til å komme på det derre møtet........ :klaske:

mitt :hjerte: banker for deg :kysse:

*gir Lillian et spark bak........huussssjjjj - kom deg vekk*

Lasse Lasse Lasse :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*gir Lillian et spark bak........huussssjjjj - kom deg vekk*

:kjempesinna: Du blir ikke kvitt meg så lett :briller: For Mathias får bare ikke nok av meg :sjarmor::sjarmor:

Lillian :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå jasså - du tar DEN tonen til meg :o

Ska'rru bli med uttafor å slåss :x

Den slags oppførsel finner jeg meg ikke i altså :finger:

Lasse er min han så....... *setter nesa i været*

Go'gutten Lasse :kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...