Suzy Skrevet 6. oktober 2003 #321 Del Skrevet 6. oktober 2003 Du er nå rar da, og litt søt Jeg også vil være det... *furtesmiley* Suz - Hei Mathias Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 6. oktober 2003 #322 Del Skrevet 6. oktober 2003 :o Jeg som har skrevet sang til du på snikk-snakk Suz! Les den les den 8) Dere er noen søtnoser begge to! Fornøyd nå!?!? Elverumstreff next? :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 7. oktober 2003 #323 Del Skrevet 7. oktober 2003 Forresten var det veldig fint dikt det siste du har skrevet! (Vet du ikke kaller det dikt, men jeg gjør..) Lenge siden du hadde skrevet dikt her nå! Ha en fin dag :D Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 7. oktober 2003 Forfatter #324 Del Skrevet 7. oktober 2003 WILD IS THE WIND Love me love me love me love me say you do Let me fly away with you for my love is like the wind and wild is the wind wild is the wind Give me more than one regress satisfy this hungriness Like the wind blows through your heart wild is the wind wild is the wind Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 7. oktober 2003 Forfatter #325 Del Skrevet 7. oktober 2003 Vel da er det vel ikke mer å si når det ultimate ordet er formidlet hva kan vel følge noe slikt kan noe ? Hvordan kan en følge opp fortsettelsen av jeg elsker deg: vil du gifte deg med meg svaret er å følge det opp, videre en har fortalt hvor mye en elsker, videre må en vise at en fortsatt elsker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 7. oktober 2003 Forfatter #326 Del Skrevet 7. oktober 2003 Man forstår ikke før man evner å erfare Man har ikke lært før man har erfart Man har ikke lært før man har forstått Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 7. oktober 2003 #327 Del Skrevet 7. oktober 2003 wow - blir det bryllup Lasse??.......*virgo tar ting bokstavlig * Uansett - ønsker deg en nydelig tirsdagskveld!....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 8. oktober 2003 Forfatter #328 Del Skrevet 8. oktober 2003 :o Bryllup?.... Nei, er ikke der Virgo!.... Må finne noen å gifte meg med føst da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 8. oktober 2003 #329 Del Skrevet 8. oktober 2003 Grønne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 8. oktober 2003 Forfatter #330 Del Skrevet 8. oktober 2003 aaaaahhh.. jeg også!.... Fungerer dårligst i mørket forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 8. oktober 2003 Forfatter #331 Del Skrevet 8. oktober 2003 Ordet fanger.... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 8. oktober 2003 #332 Del Skrevet 8. oktober 2003 *flau , flau , flau * tra la la ......noen som snakket om bryllup? .. næææææida ikke jeg ....tra la la ...dudelidei ......tra la la ........*ro ....ro .....ro....febrilsk* *plystre nonchelant*..... tra la la ........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 8. oktober 2003 Forfatter #333 Del Skrevet 8. oktober 2003 Går fint det Virgo! :trøste: Jobber jo med saken bare se her: En ode til Lillian O`Lillian Du er så fin Åååh.. Lillian du er så vakker Lillian Kjæreste myke flotte sensuelle vakre pirrende deilige Lillian ( ) O`Lillian du ER så fin kanskj en dag du kan bli bare min?... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 8. oktober 2003 #334 Del Skrevet 8. oktober 2003 :o :oops: :oops: :oops: :oops: ................... Du assa.... Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 8. oktober 2003 #335 Del Skrevet 8. oktober 2003 Skjønn du er Lasse! Heldige Lillian :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 9. oktober 2003 Forfatter #336 Del Skrevet 9. oktober 2003 Er mest forøyd med at ingen merket noe på treffet jeg.... Lillian du er så deilig du er varm sart feminin yndig Lillian du er så flott sterk sikker bevisst Lillian å kjære Lillian Ridetur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 9. oktober 2003 Forfatter #337 Del Skrevet 9. oktober 2003 You are to good to be true that`s why I love you like I do too good to be true so true so true so true! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 9. oktober 2003 Forfatter #338 Del Skrevet 9. oktober 2003 Det er så deilig å se på deg når du sover det er så deilig å holde rundt deg ta på deg når du ikke vet -når du er langt borte Det er så utrolig å bare ligge der i mørket og se deg avslappet liten og sart. Det er så godt å ligge slik -og elske deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 9. oktober 2003 Forfatter #339 Del Skrevet 9. oktober 2003 Du fyller Meg som et kyss varmer meg som et blikk gjør meg så godt som en skikkelig klem Det er det bare Du som kan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 9. oktober 2003 Forfatter #340 Del Skrevet 9. oktober 2003 Til L Må bare kan ikke la være det er som et dop avhengig bare trenger har ikke valg Jeg bare må ta på deg holde deg tett og nær Jeg er bare så krampaktig sterkt og overveldende glad i deg kjæresten min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå