Mathias Skrevet 23. september 2003 Forfatter #281 Del Skrevet 23. september 2003 -.... slik at du kan gjøre barna dine farløse Joplaya?.... Skulle ellers gjerne varmet meg sammen med deg jeg... Men nå kan hjertet mit bare være hos en om gangen så.... sukk... 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 23. september 2003 #282 Del Skrevet 23. september 2003 Farløs barn? Nei, pøh, er du gal? Jeg skulle da bare ha en kjekk venn som kunne spandere litt på meg innimellom jeg vet du, ikke noe mer! Hey, kan ikke dere få en sønn rimelig kjapt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 23. september 2003 Forfatter #283 Del Skrevet 23. september 2003 ... og hva skal du bidra med da vennen?... Sønn? HAR det jeg.... Og om vi får noe rimelig kvikt.. så hvorfor en gutt?... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 23. september 2003 #284 Del Skrevet 23. september 2003 Du har en sønn ja? Mente forresten jeg visste noe sånt, men turde ikke hoppe inn i det, kunne jo hende jeg husket feil... Du skjønner... Jeg har jo en jente. Og hvis han har dine gener + arver din rikdom, ja, pokker heller - jeg vil ha han som svigersønn 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 23. september 2003 Forfatter #285 Del Skrevet 23. september 2003 Den er grei den kjære! Flytter du ned hit da?.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 23. september 2003 #286 Del Skrevet 23. september 2003 Savner Lasse, jeg. :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 23. september 2003 Forfatter #287 Del Skrevet 23. september 2003 :o Jøss.... Har jeg forandret profil såå mye da Donpedro?.... :-? Det er i tilfelle ikke noe bevisst!... Vel, lover å gjøre noe med det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Kaja Skrevet 23. september 2003 #288 Del Skrevet 23. september 2003 Hei du! :D Fint nick! klem. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 23. september 2003 #289 Del Skrevet 23. september 2003 Savner Lasse, jeg. :cry: Mathias er like bra som Lasse. Jippi!!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 23. september 2003 #290 Del Skrevet 23. september 2003 Fint begge to :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 23. september 2003 #291 Del Skrevet 23. september 2003 Den er grei den kjære! Flytter du ned hit da?.... Trengs ikke det. Holder at de treffes om en 20 års tid og blir hodestups forelsket i hverandre - god plan det vel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 24. september 2003 #292 Del Skrevet 24. september 2003 Hei, Mathias! Ville bare skli inn og si hei i forbifarten! Liker Mathias jeg - har kommet over savnet av Lasse, og nautet kledde deg ikke så godt... Men jeg skjønner jo nå hvorfor jeg ikke fant dagboken din med en gang.... måtte ta både en og to omveier men det var bare litt ekstra trim det, og det er jo helt greit, selvsagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 30. september 2003 Forfatter #293 Del Skrevet 30. september 2003 Trenger et mannsdominert miljø!... Eller no..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 30. september 2003 #294 Del Skrevet 30. september 2003 Trenger et mannsdominert miljø!... Eller no..... Nei det gjør du ikke det :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 30. september 2003 #295 Del Skrevet 30. september 2003 Trenger et mannsdominert miljø!... Eller no..... Absolutt ikke. Ingen kan vel sette slik pris på deg som vi Suzy :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 30. september 2003 #296 Del Skrevet 30. september 2003 Trenger et mannsdominert miljø!... Eller no..... D tror jeg f*** meg jeg også gjør.....Hos gutta er d mye større takhøyde og romslighet!!!! Vil noen ta initiativ til å starte MG - Manneguiden???? el kanskje Menneskeguiden????......så kan vi boltre oss som verst, vi som tuller og fjaser og avsporer så innmari og er så irriterende..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 30. september 2003 #297 Del Skrevet 30. september 2003 Tror ikke dette har noe med kjønn å gjøre - nødvendigvis. Heller med innstilling etc.? (kjenner da utrolig mange rigide, firkantede menn og fryktelig mange romslige, rause damer ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 30. september 2003 #298 Del Skrevet 30. september 2003 Stemmer nok sikkert, d, Embla! Er bare ikke d inntrykket man sitter igjen m etter å ha erfart en del holdninger her inne..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 30. september 2003 #299 Del Skrevet 30. september 2003 Hm... det er sikkert riktig Embla... men jeg blir litt gretten av at det skal hakkes så fælt når jeg endelig begynner å få det morsomt! Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 30. september 2003 #300 Del Skrevet 30. september 2003 Trenger et mannsdominert miljø!... Eller no..... Hva med meg og Svein-Gunnar? Vi kan snakke om pupper og fotball og spytte vi, hvis du vil. Legge gulv kan vi også!!! Og ommøblere... Helt sant Geir Jeg blir oppriktig trist visst du slutter nå, oppriktig! Dette er tull og tøys, og jeg har det utrolig moro her på forumet, mye på grunn av du!!! Jeg hadde faktisk begynt å glede meg til å treffe du på lørda'n. Så enig så enig med andre kommentarer her, om takhøyde og nå begynner det å bli moro her osv. Jeg er lei meg i hjertet mitt nå jeg! Lei meg! :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå