Gå til innhold

Mathias` grublerier

Mathias

Anbefalte innlegg

-.... slik at du kan gjøre barna dine farløse Joplaya?.... :wink:

Skulle ellers gjerne varmet meg sammen med deg jeg... :wink: Men nå kan hjertet mit bare være hos en om gangen så.... sukk... 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Farløs barn? Nei, pøh, er du gal?

Jeg skulle da bare ha en kjekk venn som kunne spandere litt på meg innimellom jeg vet du, ikke noe mer! :sjarmor:

Hey, kan ikke dere få en sønn rimelig kjapt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har en sønn ja? Mente forresten jeg visste noe sånt, men turde ikke hoppe inn i det, kunne jo hende jeg husket feil...

Du skjønner... Jeg har jo en jente. Og hvis han har dine gener + arver din rikdom, ja, pokker heller - jeg vil ha han som svigersønn 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:o Jøss....

Har jeg forandret profil såå mye da Donpedro?.... :-? Det er i tilfelle ikke noe bevisst!...

Vel, lover å gjøre noe med det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er grei den kjære! Flytter du ned hit da?.... :wink:

Trengs ikke det. Holder at de treffes om en 20 års tid og blir hodestups forelsket i hverandre - god plan det vel :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Mathias!

Ville bare skli inn og si hei i forbifarten!

Liker Mathias jeg - har kommet over savnet av Lasse, og nautet kledde deg ikke så godt...

Men jeg skjønner jo nå hvorfor jeg ikke fant dagboken din med en gang.... måtte ta både en og to omveier :ler: men det var bare litt ekstra trim det, og det er jo helt greit, selvsagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trenger et mannsdominert miljø!... Eller no.....

D tror jeg f*** meg jeg også gjør.....Hos gutta er d mye større takhøyde og romslighet!!!! Vil noen ta initiativ til å starte MG - Manneguiden???? el kanskje Menneskeguiden????......så kan vi boltre oss som verst, vi som tuller og fjaser og avsporer så innmari og er så irriterende.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror ikke dette har noe med kjønn å gjøre - nødvendigvis. Heller med innstilling etc.? (kjenner da utrolig mange rigide, firkantede menn :roll: og fryktelig mange romslige, rause damer :roll: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm... det er sikkert riktig Embla... men jeg blir litt gretten av at det skal hakkes så fælt når jeg endelig begynner å få det morsomt!

Suz :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl
Trenger et mannsdominert miljø!... Eller no.....

Hva med meg og Svein-Gunnar? Vi kan snakke om pupper og fotball og spytte vi, hvis du vil. Legge gulv kan vi også!!! Og ommøblere... Helt sant :Nikke:

:kul: Geir

Jeg blir oppriktig trist visst du slutter nå, oppriktig! Dette er tull og tøys, og jeg har det utrolig moro her på forumet, mye på grunn av du!!! Jeg hadde faktisk begynt å glede meg til å treffe du på lørda'n. Så enig så enig med andre kommentarer her, om takhøyde og nå begynner det å bli moro her osv. Jeg er lei meg i hjertet mitt nå jeg! Lei meg! :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...