Joplaya Skrevet 20. desember 2003 #601 Del Skrevet 20. desember 2003 Du må ha en riktig god jul kjekken! Sees på nyåret en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 20. desember 2003 #602 Del Skrevet 20. desember 2003 Ønsker deg en riktig god jul, vennen!! Ta godt vare på deg selv, så ses vi på nyåret! - Gleder meg allerede :D Mange varme tanker sendes til deg og dine! Masse klemmer, Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 21. desember 2003 #603 Del Skrevet 21. desember 2003 Blir bedre jul i år tror jeg. Formen er iallefall bedre enn tidligere. Men på nyttårsaften blir jeg jaggu sittende mutters putters alene!... jaja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 21. desember 2003 #604 Del Skrevet 21. desember 2003 Ønsker deg en kjempefin jul, vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 21. desember 2003 #605 Del Skrevet 21. desember 2003 Men på nyttårsaften blir jeg jaggu sittende mutters putters alene!... jaja... :trøste: Det blir da trist...hadde du bodd nærmere, skulle vi bedt deg på middag :trøste: God jul :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 1. januar 2004 #606 Del Skrevet 1. januar 2004 Det hadde vært kjempekos care! :D Var sammen med eksen og sønnen min jeg (og hunden), kos for alle, så det ble en fin kvald likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 1. januar 2004 #607 Del Skrevet 1. januar 2004 Det er kjempekoselig at dere har et så fint forhold. Da slapp du jaggu å sitte alene, det er bra....*care senker skuldrene og puster lettet ut* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 1. januar 2004 #608 Del Skrevet 1. januar 2004 :D Vi har det fint når vi har det fint ja.. Bra for guttungen det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 1. januar 2004 #609 Del Skrevet 1. januar 2004 Det var hyggelig å høre at det ble hyggelig. Har ikke vært her før nå, jeg - er fortsatt i pysj og morgenkåpe (noe jeg seriøst ikke tror kommer til å endre seg i løpet av dagen) men du hadde da vært velkommen hit også. Vi hadde stoooooor fuggel på bordet. Godt nytt år på deg, vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 1. januar 2004 #610 Del Skrevet 1. januar 2004 * er flink gutt og kommer ikke med slibrige flåsetheter... Takk det samme til deg Tusenfryd!!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 1. januar 2004 #611 Del Skrevet 1. januar 2004 Godt nyttår vennen! Er glad for at du ikke satt alene, hadde vondt av deg da du snakket om at du ble alene på nyttårsaften. Godt du koset deg! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 17. januar 2004 #612 Del Skrevet 17. januar 2004 Her var det lenge siden noen hadde vært innom... halloooooo.... er det noe her....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 18. januar 2004 #613 Del Skrevet 18. januar 2004 :hår: Halloooo, du den derre avataren er den styggeste jeg har sett på lenge :hår: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 19. januar 2004 #614 Del Skrevet 19. januar 2004 Hvor er du? Det er så stille av deg for tiden.... Håper alt er bra med deg! Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 20. januar 2004 #615 Del Skrevet 20. januar 2004 Care: Look who`s talking.... Lillian, Jeg har flyttet til et annet forum... Det man ikke får skrive noe om her.. hehe... Du kan få link om du vil...Enten pr sms eller pm. Tør sikek skrive noe her.. For setter Tusenfryd seg på meg... Tusenfryd: Smask! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 20. januar 2004 #616 Del Skrevet 20. januar 2004 Aaah, I see! Godt du ikke er bortevekk da! Jeg vil gjerne ha link jeg vettu! Send i vei på den ene eller andre måten, så får jeg se om det er noget for meg! Klem til deg vennen min! Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 24. juli 2004 Forfatter #617 Del Skrevet 24. juli 2004 Minner, handlinger, livet ; det man angrer. Riv det ned knus det pulveriser Riv det ned Knus det Knus det Knus det -til det ikke er mer Riv det ned Tilintetgjør det -visk det ut Riv det ned Knus Pulveriser Ødelegg -det har likevel vært -...det har likevel vært. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 24. juli 2004 #618 Del Skrevet 24. juli 2004 God søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 24. juli 2004 Forfatter #619 Del Skrevet 24. juli 2004 God søndaggod søndag ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 24. juli 2004 #620 Del Skrevet 24. juli 2004 God søndag... Så du er innom og følger litt med... .. det er ikke mye vi ser til deg for tiden.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå