Gå til innhold

Mathias` grublerier

Mathias

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er ikke bare jeg som har godt av å finne på noe annet enn internett innimellom, vel.... :sjarmor::wink:

Ha en kjempefin helg da, vennen! Og en fin neste uke også, såklart!! :D

Snakkes!

Klem, Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. vet det...

I dag skal jeg finne ut om en vikar vi har brukt er singel eller ikke... hehe... :sjarmor: Får henne ikke ut av hodet.... :-? Må finne på noe lurt... Kan jo ikke spørre liksom... hmmmmm.... hehe... Jo, jeg skal ta meg en runde og spørre om parterens utdannselse,,, si at jeg har en teori om korelasjon der... hihi.... :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag skal jeg finne ut om en vikar vi har brukt er singel eller ikke... hehe...  :sjarmor:  Får henne ikke ut av hodet....  :-?  Må finne på noe lurt... Kan jo ikke spørre liksom... hmmmmm.... hehe... Jo, jeg skal ta meg en runde og spørre om parterens utdannselse,,, si at jeg har en teori om korelasjon der... hihi....  :briller:

Gi full gass, man har bare et liv, så når du blir 80 år gammel så slipper du å sitte å lure på de ting du aldri gjorde. Ha en god helg :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd hun ikke var singel da, Lasse..Det er typisk det vettu, de beste er oftest opptatte! Men husk at det er nok ei der ute for deg også!!

Lykke til iallfall! :P

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva veit du om hva jeg veit om fokus?!... :wink:

Lykke til meg jobbsøking!

Ha en finfin helg!

Min søster skal åpne utstilling igjen, så skal jo dit. Ellers venter jeg bare...

Vel, nevnte bare fokus når du begynte å snakke om "hvem som når gjør seg interessant" - :o (lurer egentlig på hva du mener med det?)

Vel, du får kose deg i helgen. Lykke til med din søsters utstilling. Jeg skal på jentepary i kveld :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker du ikke kommenaren din om å gjøre seg selv interessant da vennen... :sjarmor:

(Forstår fremdeles ikke noe av hva DU mente, men det er sikkert ikke meningen heller... :wink: )

Kos deg i kveld da!!! Slipp deg løs og ta masse av! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Annonse

MathiaS, jeg håper du ikke blir fornermet da jeg siterer han derre Arketypen her inne :lol:

Herregud det var deilig care! :tommelsmil: Nordnorske damer ruler! :sjarmor:

Det var bra :lol::enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...