Arketypen Skrevet 13. november 2003 #561 Del Skrevet 13. november 2003 juleben? Fine de da! Kos deg du! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 13. november 2003 #562 Del Skrevet 13. november 2003 Heisann! Håper kurset var bra! :D Sender en liten torsdagshilsen! Dina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 13. november 2003 #563 Del Skrevet 13. november 2003 Ga meg noe å tenke på ja.. Skal skrive mer om det senere!.. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 14. november 2003 #564 Del Skrevet 14. november 2003 Er ikke bare jeg som har godt av å finne på noe annet enn internett innimellom, vel.... Ha en kjempefin helg da, vennen! Og en fin neste uke også, såklart!! :D Snakkes! Klem, Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 14. november 2003 #565 Del Skrevet 14. november 2003 hehe.. vet det... I dag skal jeg finne ut om en vikar vi har brukt er singel eller ikke... hehe... Får henne ikke ut av hodet.... :-? Må finne på noe lurt... Kan jo ikke spørre liksom... hmmmmm.... hehe... Jo, jeg skal ta meg en runde og spørre om parterens utdannselse,,, si at jeg har en teori om korelasjon der... hihi.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 14. november 2003 #566 Del Skrevet 14. november 2003 Åssen "brukt" Lasse :klø: Litt mistenksom nå......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 14. november 2003 #567 Del Skrevet 14. november 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 14. november 2003 #568 Del Skrevet 14. november 2003 I dag skal jeg finne ut om en vikar vi har brukt er singel eller ikke... hehe... Får henne ikke ut av hodet.... :-? Må finne på noe lurt... Kan jo ikke spørre liksom... hmmmmm.... hehe... Jo, jeg skal ta meg en runde og spørre om parterens utdannselse,,, si at jeg har en teori om korelasjon der... hihi.... Gi full gass, man har bare et liv, så når du blir 80 år gammel så slipper du å sitte å lure på de ting du aldri gjorde. Ha en god helg :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 14. november 2003 #569 Del Skrevet 14. november 2003 Planen funket, men svaret var jo ikke som jeg håpte på... faen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 14. november 2003 #570 Del Skrevet 14. november 2003 :trøste: :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 14. november 2003 #571 Del Skrevet 14. november 2003 Ville bare stikke innom og ønske deg en deilig helg! :D Dina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 14. november 2003 #572 Del Skrevet 14. november 2003 Synd hun ikke var singel da, Lasse..Det er typisk det vettu, de beste er oftest opptatte! Men husk at det er nok ei der ute for deg også!! Lykke til iallfall! Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mattahara Skrevet 15. november 2003 #573 Del Skrevet 15. november 2003 ha en god helg *klemmer masse* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 21. november 2003 #574 Del Skrevet 21. november 2003 Hva veit du om hva jeg veit om fokus?!... Lykke til meg jobbsøking! Ha en finfin helg! Min søster skal åpne utstilling igjen, så skal jo dit. Ellers venter jeg bare... Vel, nevnte bare fokus når du begynte å snakke om "hvem som når gjør seg interessant" - :o (lurer egentlig på hva du mener med det?) Vel, du får kose deg i helgen. Lykke til med din søsters utstilling. Jeg skal på jentepary i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 21. november 2003 #575 Del Skrevet 21. november 2003 Husker du ikke kommenaren din om å gjøre seg selv interessant da vennen... (Forstår fremdeles ikke noe av hva DU mente, men det er sikkert ikke meningen heller... ) Kos deg i kveld da!!! Slipp deg løs og ta masse av! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 27. november 2003 #576 Del Skrevet 27. november 2003 Dina skal ut på tur i dag, og ønsker sine venner på KG en deilig helg allerede nå!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 5. desember 2003 #577 Del Skrevet 5. desember 2003 MathiaS, jeg håper du ikke blir fornermet da jeg siterer han derre Arketypen her inne Herregud det var deilig care! Nordnorske damer ruler! Det var bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 5. desember 2003 #578 Del Skrevet 5. desember 2003 Virkelig VIRKELIG bra var det!... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 5. desember 2003 #579 Del Skrevet 5. desember 2003 Virkelig VIRKELIG bra var det!... :klø: Ble jo litt nysgjerring nå :klø: ..må si det.. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 5. desember 2003 #580 Del Skrevet 5. desember 2003 :o Var det ikke like godt for deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå