Gå til innhold

Mathias` grublerier

Mathias

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:) Da har du noe å glede deg til til etter jul vettu :wink: Gjelder å se lyst der det går an å se lyst :blunke:

Være bittelitt tålmodig vettu!...

Klem Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Like så mine damer! :D

I morgen skal jeg fridykke i mørket med lykt! Gleder meg! Man ser bare der lyset fra lykta er, og ser ikke opp eller ned... Noen ganger vet man ikke hva opp er en gang.. hehe... Men deilig og avslappende er det, men er virkelig i en annen verden! Dessuten er det flott å se på algene som blir selvlysende når man vifter/sirkulerer vannet.

Har ikke gjort dette uten tank på ryggen før, blir spennende! Blir nok en annen effekt når det ikke bråker i bobler man puster ut.. Bre totalt stille..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Blir bare så avslappet og rolig at du aner det ikke!..... Puster bedre, og føler jeg har kjempestore lunger etterpå. Har jo det også.. blir mer plass der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

så ofte som jeg får tid til... Alt fra hver helg til en i mnd.... Men MÅ ut av og til for å roe ned kroppen og hodet.... Når jeg blir irritabel er det på tide med tur ut!.. er faktisk blit avhengig av det!....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en utrolig bra måte å stresse ned og få litt avkobling på!

De bildene på de linkene du la ut...Wow!!

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp!... Bare synd det ikke er slik her å ofte.. skulle gitt mye for å bo lengre vestpå....

Ha en fin helg, nå skal jeg gjøre noe annet enn å trykke her... :wink: :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...