Arketypen Skrevet 3. november 2003 #481 Del Skrevet 3. november 2003 Takk Matahara!! :D Lillian: Oki! Hva om vi drar til Stavanger sammen forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 3. november 2003 #482 Del Skrevet 3. november 2003 Lillian: Oki! Hva om vi drar til Stavanger sammen forresten? Gjerne - jeg trenger en avkobling da tenker jeg Dessuten har jeg akkurat fått lønning til den helgen :blunke: Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 3. november 2003 #483 Del Skrevet 3. november 2003 Mener det jeg da! Blir kjedelig å bo på hotell alene bare for å være noen timer på treff liksom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 3. november 2003 #484 Del Skrevet 3. november 2003 Ja, men jeg mener det jeg også, jo! Står for alt jeg sier jeg, vettu Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 3. november 2003 #485 Del Skrevet 3. november 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 3. november 2003 #486 Del Skrevet 3. november 2003 *øve seg i å holde fingrene for meg selv denne gangen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 3. november 2003 #487 Del Skrevet 3. november 2003 Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 3. november 2003 #488 Del Skrevet 3. november 2003 :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 3. november 2003 #489 Del Skrevet 3. november 2003 Med nærmere ettertanke.. Det klarer jeg sikkert ikke uansett!... hehe... Første gang var alt for spennende!... Jeg sjekker priser jeg!Kan jo ta samme tog også jo!.. hehe.. Om du ikke tar tog hit da, og vi tar Lassemobilen herfra... Hva synes du?.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 3. november 2003 #490 Del Skrevet 3. november 2003 Med nærmere ettertanke.. Det klarer jeg sikkert ikke uansett!... hehe... Første gang var alt for spennende!... Jeg sjekker priser jeg!Kan jo ta samme tog også jo!.. hehe.. Om du ikke tar tog hit da, og vi tar Lassemobilen herfra... Hva synes du?.... Sjekk priser du! Om jeg skal ta tog til deg først og vi tar Lassemobilen (hehe, hvor betryggende ut hørtes det? ) derfra eller om vi skal ta toget sammen? Hm..Jeg har aldri vært i Stavanger før, har du? Kanskje reise sammen enten på tog eller Lassemobil?...Hva vil du helst? Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 3. november 2003 #491 Del Skrevet 3. november 2003 :o Her skjer det ting og tang :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 3. november 2003 #492 Del Skrevet 3. november 2003 Nå er det care jeg vil LEVE med da (seriøst kanskje...? ) problemet er at snart drøyer så lenge at jeg begynner å mugne her... men Lillian og jeg vil nok ha det kos i Stavanger ja! Kan godt kjøre jeg, for tar vi tog får vi jo ikke sitte sammen .... Må møtes i en spisevogn eller noe da...På den andre side er det greit å sitte i tog da... Kjedelig vei til Stavanger å kjøre!... Hmmmmm... Har vært i Stavanger to ganger før jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 3. november 2003 #493 Del Skrevet 3. november 2003 Foræder din, din din mugne sopp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 3. november 2003 #494 Del Skrevet 3. november 2003 Jepp, det vil nok bli kos på KG-treff i Stavanger Your decision about the road :blunke: Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 3. november 2003 #495 Del Skrevet 3. november 2003 Foræder din' date=' din din mugne sopp [/quote'] :o Må jo holde ferdighetene oppe til du får bestemt deg da vennen! Lillian: æsj.... skal alt ligge på meg nå da... vel..... da... hmmm.. kommer du hit den 21. så drar vi sammen til stavanger med tog den 22.! oki? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lekebøll Skrevet 3. november 2003 #496 Del Skrevet 3. november 2003 Hei du! Så moro! Vel, jeg har alltid vært fascinert (en viss militær onkel med masse spennende historier og bilder må ta store deler av skylda :blunke:), men helt i det siste jeg har blitt litt hekta. Men, jeg kan jo ingenting likevel - har aldri lært noe om dette, men jobber med å tilegne meg litt kunnskap nå, gjennom internett. Denne siden for eksempel... :D Jeg vet ikke stort om de flyene du snakker om, men du må gjerne belære meg! Jeg elsker info om alt slikt, fra folk som vet. Forøvrig kan ikke jeg bli flyger, p.g.a. synet (ikke like ille som deg da... heh, men likevel dårlig nok. Det jeg tenker på er Crew Chief - du har kanskje litt kjennskap til dette også da eller? :poster både i min og Arke-dagboken: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 3. november 2003 #497 Del Skrevet 3. november 2003 Care, da - ikke ta sånn på vei - litt moro må man jo ha det mens man fortsatt er ung og har muligheten Lasse: Den er grei - du melder oss på du da? Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 3. november 2003 #498 Del Skrevet 3. november 2003 den er grei, jeg står på kanskjelista der fra før jeg... Må bare sjekke at jeg er barnløs den helgen hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 4. november 2003 #499 Del Skrevet 4. november 2003 helsrfik nei! Jeg er intr i hva som gjør at barn er som de er' date=' og hvordan en kan få dem til å fungere bedre....[/quote'] :trøste: vet jo det da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mattahara Skrevet 4. november 2003 #500 Del Skrevet 4. november 2003 :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå