Suzy Skrevet 30. september 2003 #301 Del Skrevet 30. september 2003 Hva med meg og Svein-Gunnar? Vi kan snakke om pupper og fotball og spytte vi, hvis du vil. Legge gulv kan vi også!!! Og ommøblere... Helt sant Geir Kjempegodt poeng som jeg glemte i farten Svein-Gunnar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 30. september 2003 #302 Del Skrevet 30. september 2003 SUUUZZ! Der er du jo! Vi er vel eksempler på at KG kan berike livet til folk, eller hva?!? :kysse: Og med så mye moro som det har vært her i det siste så er det jo kjempetrist hvis noen vi er blitt gla' i slutter :x Geir, Glamourgeir, Gulvlegger'n m/sixpack Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 30. september 2003 #303 Del Skrevet 30. september 2003 SUUUZZ! Der er du jo! Vi er vel eksempler på at KG kan berike livet til folk, eller hva?!? :kysse: Og med så mye moro som det har vært her i det siste så er det jo kjempetrist hvis noen vi er blitt gla' i slutter :x Geir, Glamourgeir, Gulvlegger'n m/sixpack Enig Er sixpack'en Mathias???? Svein-Gunnar-Suzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 30. september 2003 #304 Del Skrevet 30. september 2003 Mm, helt klart, six-packen er lille Matta som jeg slenger over skuldra, eller hvor det måtte være! Geir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 30. september 2003 #305 Del Skrevet 30. september 2003 Ikke slutt. Du er en del av forumet, vet du. Selv om vi ikke har prata så mye sammen, så har du vært her så lenge jeg kan huske. Og jeg liker, og setter pris på innleggene dine. Dessuten så kan vi være kjempemandige vi! Bare si ifra, så tar alle vi jentene kjønnsoperasjoner i protest mot at du slutter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 30. september 2003 #306 Del Skrevet 30. september 2003 Ikke slutt. Du er en del av forumet, vet du. Selv om vi ikke har prata så mye sammen, så har du vært her så lenge jeg kan huske. Og jeg liker, og setter pris på innleggene dine. Dessuten så kan vi være kjempemandige vi! Bare si ifra, så tar alle vi jentene kjønnsoperasjoner i protest mot at du slutter Bortsett fra det med operasjon da..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dorian Skrevet 1. oktober 2003 #307 Del Skrevet 1. oktober 2003 Ja, jeg er enig: ikke slutt! :o Vi trenger alle gutta vi kan få her inne! dorian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 1. oktober 2003 #308 Del Skrevet 1. oktober 2003 Du kan vel bare ikke slutte slik, uten å si noe mer :o :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 2. oktober 2003 #309 Del Skrevet 2. oktober 2003 Ups - her har ting gått en liten Virgo hus forbi !!! :o Du skal vel ikke slutte og etterlate oss her alene uten din sjarm - dine dikt - dine fine ord ord og din ekspertise??? *forferdet* Det går ikke an det !!! *riste iherdig på hodet* Hvorfor lasse?? :cry: :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 5. oktober 2003 #310 Del Skrevet 5. oktober 2003 Så morsomt å se deg på treffet, Lasse! Du er jo akkurat sånn jeg hadde sett for meg- kjekk, morsom og hyggelig :D Også er det fint at du ikke har blitt helt borte fra kg allikevel :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 5. oktober 2003 #311 Del Skrevet 5. oktober 2003 Kos å treffe deg! :D Det var verdt turen inn til Oslo, sant? Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 5. oktober 2003 Forfatter #312 Del Skrevet 5. oktober 2003 Takk Embla, har jo fortalt til alle at jeg er kjekk, men ingen tror på meg.... Lillian: Jo; takk skal du ha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 5. oktober 2003 #313 Del Skrevet 5. oktober 2003 Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 5. oktober 2003 Forfatter #314 Del Skrevet 5. oktober 2003 Har sett så mange veier tatt så mange valg Har valgt i så mange kryss Lært Man skulle tro jeg visste Det jeg vet Så full av erfaring Og Så undrende er jeg der jeg står på mine to små. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 5. oktober 2003 #315 Del Skrevet 5. oktober 2003 Takk Embla, har jo fortalt til alle at jeg er kjekk, men ingen tror på meg.... Lillian: Jo; takk skal du ha! I know!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 5. oktober 2003 Forfatter #316 Del Skrevet 5. oktober 2003 What Chimp???? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 5. oktober 2003 #317 Del Skrevet 5. oktober 2003 Bare en liten klem :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 6. oktober 2003 #318 Del Skrevet 6. oktober 2003 8) Koelig å treffe deg Lasse-liten Jeg syns nå ikke du var så rasende kjekk som alle skulle ha det til, jeg er kjekkere enn deg for eksempel, når jeg er mann altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 6. oktober 2003 Forfatter #319 Del Skrevet 6. oktober 2003 Så kjekt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 6. oktober 2003 #320 Del Skrevet 6. oktober 2003 Så kjekt... Du er nå rar da, og litt søt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå