Gå til innhold

Mathias` grublerier

Fremhevede innlegg

Skrevet
Hva med meg og Svein-Gunnar? Vi kan snakke om pupper og fotball og spytte vi, hvis du vil. Legge gulv kan vi også!!! Og ommøblere... Helt sant :Nikke:

:kul: Geir

Kjempegodt poeng som jeg glemte i farten

Svein-Gunnar :kul:

Videoannonse
Annonse
Gjest glamourgirl
Skrevet

SUUUZZ! Der er du jo! Vi er vel eksempler på at KG kan berike livet til folk, eller hva?!? :kysse: Og med så mye moro som det har vært her i det siste så er det jo kjempetrist hvis noen vi er blitt gla' i slutter :x

:kul: Geir,

Glamourgeir,

Gulvlegger'n

m/sixpack

Skrevet
SUUUZZ! Der er du jo! Vi er vel eksempler på at KG kan berike livet til folk, eller hva?!? :kysse: Og med så mye moro som det har vært her i det siste så er det jo kjempetrist hvis noen vi er blitt gla' i slutter :x

:kul: Geir,

Glamourgeir,

Gulvlegger'n

m/sixpack

Enig :Nikke:

Er sixpack'en Mathias????

Svein-Gunnar-Suzy :ler:

Gjest glamourgirl
Skrevet

Mm, helt klart, six-packen er lille Matta som jeg slenger over skuldra, eller hvor det måtte være!

:kul: Geir

Skrevet

Ikke slutt. Du er en del av forumet, vet du. Selv om vi ikke har prata så mye sammen, så har du vært her så lenge jeg kan huske. Og jeg liker, og setter pris på innleggene dine.

Dessuten så kan vi være kjempemandige vi! Bare si ifra, så tar alle vi jentene kjønnsoperasjoner i protest mot at du slutter :Nikke:

Skrevet
Ikke slutt. Du er en del av forumet, vet du. Selv om vi ikke har prata så mye sammen, så har du vært her så lenge jeg kan huske. Og jeg liker, og setter pris på innleggene dine.

Dessuten så kan vi være kjempemandige vi! Bare si ifra, så tar alle vi jentene kjønnsoperasjoner i protest mot at du slutter :Nikke:

:Nikke::enig::Nikke:

Bortsett fra det med operasjon da.....

Skrevet

Ja, jeg er enig: ikke slutt! :o

Vi trenger alle gutta vi kan få her inne! :ler:

dorian

Skrevet

Du kan vel bare ikke slutte slik, uten å si noe mer :o :blunke:

Skrevet

Ups - her har ting gått en liten Virgo hus forbi !!! :o

Du skal vel ikke slutte og etterlate oss her alene uten din sjarm - dine dikt - dine fine ord ord og din ekspertise??? *forferdet*

Det går ikke an det !!! *riste iherdig på hodet*

Hvorfor lasse??

:cry: :( :cry:

Gjest Embla s
Skrevet

Så morsomt å se deg på treffet, Lasse! Du er jo akkurat sånn jeg hadde sett for meg- kjekk, morsom og hyggelig :D Også er det fint at du ikke har blitt helt borte fra kg allikevel :D

Skrevet

Kos å treffe deg! :D

Det var verdt turen inn til Oslo, sant? :wink:

Lillian

Skrevet

Takk Embla, har jo fortalt til alle at jeg er kjekk, men ingen tror på meg.... :wink::ler:

Lillian: Jo; takk skal du ha! :sjarmor:

Skrevet

Har sett så mange veier

tatt så mange valg

Har valgt i så mange kryss

Lært

Man skulle tro jeg visste

Det jeg vet

Så full av erfaring

Og

Så undrende er jeg

der jeg står

på mine to små.

Skrevet
Takk Embla, har jo fortalt til alle at jeg er kjekk, men ingen tror på meg.... :wink::ler:

Lillian: Jo; takk skal du ha! :sjarmor:

I know!!! :sjarmor:

Gjest glamourgirl
Skrevet

8) Koelig å treffe deg Lasse-liten :wink: Jeg syns nå ikke du var så rasende kjekk som alle skulle ha det til, jeg er kjekkere enn deg for eksempel, når jeg er mann altså:sjarmor:

Gjest glamourgirl
Skrevet
Så kjekt... :wink:

Du er nå rar da, og litt søt :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...