Gjest care Skrevet 4. september 2003 #221 Del Skrevet 4. september 2003 GRRR, på etterskudd, sånn bare for å ha markert meg Hva med iq og pupper på en gang, det er faktisk mulig. Det er ikke slik at det trenger å være enten eller, men det kan være både og :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 4. september 2003 #222 Del Skrevet 4. september 2003 Hva med iq og pupper på en gang' date=' det er faktisk mulig. Det er ikke slik at det trenger å være enten eller, men det kan være både og :blunke:[/quote'] Nettopp! Kunne ikke sagt det bedre selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 4. september 2003 Forfatter #223 Del Skrevet 4. september 2003 Vanskelig å konsentrere seg om iq når noen løper mot deg fra hver sin side og kruncher deg mellom melonene sine, slik at du føler hele innmaten din vil ut av topplokket... har du begge deler du da Care?... hmmm.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 4. september 2003 #224 Del Skrevet 4. september 2003 :o Hvor pokker er Suz idag, føler jeg trenger litt støtte nå! Men altså, hun kommer jo ikke, så du kan slapper helt av Lasse, det blir ikke no melon-knørving den 4. du slipper det. Jeg skal heller prøve å forføre deg med vidd og iq, så skal du jaggu meg få se på begge deler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 4. september 2003 #225 Del Skrevet 4. september 2003 : Jeg skal heller prøve å forføre deg med vidd og iq' date=' så skal du jaggu meg få se på begge deler [/quote'] ..yea, right Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. september 2003 #226 Del Skrevet 4. september 2003 Hva med iq og pupper på en gang, det er faktisk mulig. Det er ikke slik at det trenger å være enten eller, men det kan være både og :blunke: :Peke på meg sjøl: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 4. september 2003 #227 Del Skrevet 4. september 2003 Hei Ville bare legge igjen en liten hilsen i dagboken din Håper du har det fint :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 5. september 2003 #228 Del Skrevet 5. september 2003 Hmmm, frekk eller? Knurrrr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 5. september 2003 Forfatter #229 Del Skrevet 5. september 2003 *Henter godisbollen og en kald en... Setter meg i godstolen... Sånn... Ja?.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 5. september 2003 #230 Del Skrevet 5. september 2003 Kos deg, du Juggis, høres ut som du trenger det... skal ikke si no mer, jeg. Men du kan kanskje skåle litt for en forholdsvis ufrivillig avholdskvinne :-? (munkholm smaker dritt!!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 5. september 2003 #231 Del Skrevet 5. september 2003 Kos deg, du Juggis, høres ut som du trenger det... skal ikke si no mer, jeg. Men du kan kanskje skåle litt for en forholdsvis ufrivillig avholdskvinne :-? (munkholm smaker dritt!!) Slutt å sutre nå! Kanskje han er deppa fordi det virker som om du ikke skal knuse ham med barmen din lenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 5. september 2003 #232 Del Skrevet 5. september 2003 Slutt å sutre nå! Kanskje han er deppa fordi det virker som om du ikke skal knuse ham med barmen din lenger Der har du det! At jeg ikke har skjønt det før, takk Embla, takk... Jeg er glad igjen jeg nå da, rakk deadline, og da er alt gildt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 5. september 2003 #233 Del Skrevet 5. september 2003 Ingen årsak & bare hyggelig! *Embla s, hjelper til med stort & smått* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 5. september 2003 Forfatter #234 Del Skrevet 5. september 2003 :o :-? Var DET alt????... Ingen riveavklærogkloreogskrikedyrisk???? Ikke så mye som et lite benspark en gang?.... *Tusler tilbake til kontorstolen, setter ølen inn i kjølen... sukk.... Forøvrig har Embla fått meg i godt humør igjen... Takk kjære deg!.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 5. september 2003 #235 Del Skrevet 5. september 2003 : Forøvrig har Embla fått meg i godt humør igjen... : Å, det var da så lite Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 6. september 2003 #236 Del Skrevet 6. september 2003 Nå må jeg bare spørre deg, hva jobber du med/er utdannet som? Etter å ha lest din særdeles gode tråd inne på barn og familie slo tanken meg om du kanskje jobber med barn?!? Har jeg gått glipp av det?? (Jeg er veldig enig med deg i det du skriver i den tråden, Jesper Juul har veldig mye bra tanker :blunke: ) Lillian *nysgjerrig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 8. september 2003 Forfatter #237 Del Skrevet 8. september 2003 snakkes kanskje i Oslo Lillian?... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 8. september 2003 #238 Del Skrevet 8. september 2003 :o :-? Var DET alt????... Ingen riveavklærogkloreogskrikedyrisk???? Ikke så mye som et lite benspark en gang?.... *Tusler tilbake til kontorstolen, setter ølen inn i kjølen... sukk.... Forøvrig har Embla fått meg i godt humør igjen... Takk kjære deg!.. Hm, nå har jeg tenkt på dette siden før lunsj på freda'n, og kommet til den konklusjonen at ja, Emba S var kanskje litt frekk, takk for at du fikk meg til å forstå det Lasse! Sørlandinger har som kjent ganske laaaang lunte. Så altså "æ kanke si æ lier det herre" *sparker Embla S forsiktig i skinneleggen.... Fornøyd nå Jug? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 8. september 2003 Forfatter #239 Del Skrevet 8. september 2003 aaaaaahhhh...!!! æksjn!... *Henter en kald en igjen... skal vi seee.. stranstolen?.. jo, der!... Sånn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 8. september 2003 #240 Del Skrevet 8. september 2003 :o hun sier ikke no! Kanskje det gjorde skikkelig vondt...Jeg har jo ganske sterke muskler, jeg da, spesielt i beina....*angre angre* Eeembla, sorry, va'kke meninga. Du må gjerne lugge meg litt hvis du vil... Se hva du har stelt i stand nå Lasse! HÆ? Jeg har jo ikke sparka no'n siden før krigen! har uant styrke må vite... Glammy, aka Wonderwoman Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå