Gå til innhold

Mathias` grublerier

Mathias

Anbefalte innlegg

GRRR, på etterskudd, sånn bare for å ha markert meg :lol:

Hva med iq og pupper på en gang, det er faktisk mulig. Det er ikke slik at det trenger å være enten eller, men det kan være både og :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest glamourgirl
Hva med iq og pupper på en gang' date=' det er faktisk mulig. Det er ikke slik at det trenger å være enten eller, men det kan være både og :blunke:[/quote']

Nettopp! Kunne ikke sagt det bedre selv :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å konsentrere seg om iq når noen løper mot deg fra hver sin side og kruncher deg mellom melonene sine, slik at du føler hele innmaten din vil ut av topplokket...

har du begge deler du da Care?... hmmm.... :wink::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

:o Hvor pokker er Suz idag, føler jeg trenger litt støtte nå! Men altså, hun kommer jo ikke, så du kan slapper helt av Lasse, det blir ikke no melon-knørving den 4. du slipper det. :roll: Jeg skal heller prøve å forføre deg med vidd og iq, så skal du jaggu meg få se på begge deler :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hva med iq og pupper på en gang, det er faktisk mulig. Det er ikke slik at det trenger å være enten eller, men det kan være både og :blunke:

:Peke på meg sjøl: :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest glamourgirl

Kos deg, du Juggis, høres ut som du trenger det... skal ikke si no mer, jeg. Men du kan kanskje skåle litt for en forholdsvis ufrivillig avholdskvinne :-? (munkholm smaker dritt!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg, du Juggis, høres ut som du trenger det... skal ikke si no mer, jeg. Men du kan kanskje skåle litt for en forholdsvis ufrivillig avholdskvinne :-? (munkholm smaker dritt!!)

Slutt å sutre nå! Kanskje han er deppa fordi det virker som om du ikke skal knuse ham med barmen din lenger :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

Slutt å sutre nå! Kanskje han er deppa fordi det virker som om du ikke skal knuse ham med barmen din lenger :wink:

:ler: Der har du det! At jeg ikke har skjønt det før, takk Embla, takk... Jeg er glad igjen jeg nå da, rakk deadline, og da er alt gildt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:o :-? Var DET alt????... Ingen riveavklærogkloreogskrikedyrisk???? Ikke så mye som et lite benspark en gang?....

*Tusler tilbake til kontorstolen, setter ølen inn i kjølen... sukk....

Forøvrig har Embla fått meg i godt humør igjen... :wink: Takk kjære deg!.. :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må jeg bare spørre deg, hva jobber du med/er utdannet som? Etter å ha lest din særdeles gode tråd inne på barn og familie slo tanken meg om du kanskje jobber med barn?!? Har jeg gått glipp av det?? :lol: (Jeg er veldig enig med deg i det du skriver i den tråden, Jesper Juul har veldig mye bra tanker :blunke: )

Lillian *nysgjerrig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest glamourgirl
:o  :-? Var DET alt????... Ingen riveavklærogkloreogskrikedyrisk???? Ikke så mye som et lite benspark en gang?....  

*Tusler tilbake til kontorstolen, setter ølen inn i kjølen... sukk....

Forøvrig har Embla fått meg i godt humør igjen...  :wink:  Takk kjære deg!..  :briller:

Hm, nå har jeg tenkt på dette siden før lunsj på freda'n, og kommet til den konklusjonen at ja, Emba S var kanskje litt frekk, takk for at du fikk meg til å forstå det Lasse! Sørlandinger har som kjent ganske laaaang lunte. Så altså "æ kanke si æ lier det herre" *sparker Embla S forsiktig i skinneleggen....

Fornøyd nå Jug?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

:o hun sier ikke no! Kanskje det gjorde skikkelig vondt...Jeg har jo ganske sterke muskler, jeg da, spesielt i beina....*angre angre*

Eeembla, sorry, va'kke meninga. Du må gjerne lugge meg litt hvis du vil...

Se hva du har stelt i stand nå Lasse! HÆ? Jeg har jo ikke sparka no'n siden før krigen! har uant styrke må vite...

Glammy, aka Wonderwoman

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...