Mathias Skrevet 27. august 2003 Forfatter #141 Del Skrevet 27. august 2003 er skorpion jeg... Liker å være hemmelighetsfull!!!... Men nå innvier jeg ikke så mange i MEG heller da... Det kan se personlig ut, men det er ofte følelser satt på spissen og satt ned på "papiret" der og da... Tatt liksom midt i bevegelsen... Men livet er spennende, det skjer alltid noe, og når en minst venter det!... Har det fint jeg nå... Plutselig ruinger en "glemt" kompis, plutselig er det er fantastisk vær, plutselig får en lyst til å trene igjen, konkurrere igjen, og plutselig... plutselig skjer det noe spennende!... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 27. august 2003 #142 Del Skrevet 27. august 2003 Fortsettelse følger??? Du kunne fint lagd såpesrier for TV 2, du.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 27. august 2003 #143 Del Skrevet 27. august 2003 Neida, kan hende du ikke innvier så mange i DEG.... Men du skriver dagbok... Også skriver du bare bittelitt.... som f.eks. "plutselig var Lasse singel igjen", "Livet er faktisk ganske spennende det" osv med sånne :cry: og og smiley's.....Uten å skrive særlig mer...... Er det rart folk blir nysgjerrige da eller??? *lusker ut igjen for å begynne å skrive i gåter selv* Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 27. august 2003 Forfatter #144 Del Skrevet 27. august 2003 er vel ikke det Lillian!... Kanskje teit å gjøre slik, men det er nå litt meg å gjøre det også... Livet mitt ER en såpe det Chimp!.. Kompisene mine stortrives iallefall m å himle m øya til hva som skjer her i gården... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 27. august 2003 #145 Del Skrevet 27. august 2003 Life is a roller-coaster.......la la la la laaaaaaaaaaaaaa!!! :oops: Sorry for den avsporingen der......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 27. august 2003 Forfatter #146 Del Skrevet 27. august 2003 :o Avsporing?? Hvor??... Den der?!... *Løper bort og blir med... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 27. august 2003 #147 Del Skrevet 27. august 2003 Ja, bli m på Thunder-coaster'n på Tusenfryd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 28. august 2003 #148 Del Skrevet 28. august 2003 Juggernuts, :o du får ikke lov til å ha hemmeligheter overfor oss kvinneguidere- så stå frem og fortell :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 28. august 2003 Forfatter #149 Del Skrevet 28. august 2003 Har ingen hemmeligheter for dere jeg vel!!! Alt i livet mitt har jo med noen av dere å gjøre jo!... *Lasse angrer mer og mer på Nicket som har uventede mange ordspillsmuligheter... :-? Forresten er jeg sliten i hodet i dag... Tar p å kjøre berg og dalbane når en har så lite overskudd å ta av... siste året har tappet mye av resrevne ja... :-? Tar IALLEFALL på å kjøre den med Chimpis! Dama er jo kliiin gæren jo!!!.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 28. august 2003 #150 Del Skrevet 28. august 2003 Hm, her var det fint *slår seg ned en stund*. Jasså, har du hemligheter, du :fy: det var da ikke bra! *Embla løper og lager seg masse spennende hemligheter selv* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 28. august 2003 #151 Del Skrevet 28. august 2003 Ja' date=' bli m på Thunder-coaster'n på Tusenfryd! [/quote'] Har jeg det? Så hyggelig! Da tar vi oss en tur dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 29. august 2003 Forfatter #152 Del Skrevet 29. august 2003 * klukkler litt konspiratorisk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bluebird Skrevet 30. august 2003 #153 Del Skrevet 30. august 2003 Fløy en liten blå fugl over KG og *kræsj, brak* der datt jeg ned i dagboken din. :o Her virket det både koselig og trivelig, så kanskje jeg faller innom en annen gang også. *flyr videre* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Missuganda Skrevet 30. august 2003 #154 Del Skrevet 30. august 2003 Jeg kjenner ikke Lasse igjen nå jeg. Han driver jo bare med disse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 30. august 2003 Forfatter #155 Del Skrevet 30. august 2003 Livet går videre i sykluser Missuganda!.... Nå er vi inne i en tulleogfjaseogtotaltuseriøsogmasseravfløring-periode!... Bluebird! Kan lande her når som helst du! Fuglefrø har jeg også!.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 31. august 2003 #156 Del Skrevet 31. august 2003 Nå er vi inne i en tulleogfjaseogtotaltuseriøsogmasseravfløring-periode!... Du verden! Later til at du går en travel høst i møte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 31. august 2003 Forfatter #157 Del Skrevet 31. august 2003 Travel? Ikke sikkert, men kanskje mer lystelig enn på en stund? Håper det jeg!.. Har en kompis som sa han har det KNALL for tiden.. Sist jeg hadde det KNALL var vel i 1999 en gang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 31. august 2003 Forfatter #158 Del Skrevet 31. august 2003 Kom igjen! var det alt?! Var det alt?! Ikke mer? Kom igjen! Ser du ikke?! Jeg står forstatt!! Var det alt?! Ser du ikke?! Jeg klarer mer! Kom igjen! Har du ikke mer å gi? Forstår du nå? Jeg gir aldri opp! Jeg vil og nekter å knekkes! Vil aldri legge meg ned! Du FÅR ikke vinne! SÅ kom igjen! Bare kjør på! Gi alt du har! Jeg vil fortsatt stå som en Juggernaut ja, som en Juggernaut sta, stek og seig! Livet, sjebne og ulykker vil aldri få knekke meg! Som en Juggernaut skal jeg stå. Så kom igjen Jeg er klar! Juggernaut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 31. august 2003 #159 Del Skrevet 31. august 2003 Travel? Ikke sikkert, men kanskje mer lystelig enn på en stund? Håper det jeg!.. Har en kompis som sa han har det KNALL for tiden.. Sist jeg hadde det KNALL var vel i 1999 en gang... Ønsker du får det KNALL nå! (det er faktisk fire år siden 1999..) *Sender tusen gode og lystige tanker* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 31. august 2003 #160 Del Skrevet 31. august 2003 Takk for trøsten :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå