Mathias Skrevet 1. juli 2003 Forfatter #61 Del Skrevet 1. juli 2003 on the road again, i`m back on the road again.... Snill, morsom, tenkende, sjarmerende og passe kjekk... Kanke gå galt da vel?... (så driter vi i de lastebillassene med negative egenskaper for en stund her... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. juli 2003 #62 Del Skrevet 3. juli 2003 Ville egentlig bare ønske deg en god dag! Ha`kke så veldig mye fornuftig og si, så jeg satser på at mine ønsker om en god dag holder lenge! Mange klemmer fra MarianneE! (Hiver vel på en klem og......) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 3. juli 2003 #63 Del Skrevet 3. juli 2003 Hei, Lasse - har ikke lest så veldig mye av deg inne på forumet, men jeg har i hvert fall nå lest igjennom dagboken din. Veldig mye bra skriving. Du er nok en veldig følsom gutt/mann, det ser jeg av skribleriene dine, og det slo meg faktisk straks at du kunne slite med litt ... før jeg kom så langt som til å lese at du selv nevner angsten din. Og du skriver som jeg sa, veldig bra - Det er jo de følsomme som blir kunstnere vet du Har heldigvis aldri hatt angst selv, men har en venninne som bare plutselig får det innimellom, ikke så ofte. Og hun sier det er helt forferdelig. Første gangen trodde hun at hun var i ferd med å dø, det kom jo som lyn fra klar himmel og tok pusten fra henne. Midt i rulletrappen på H&M. Hun er også veldig, veldig følsom....verdens snilleste tror jeg.. Ville bare legge igjen en liten hilsen i boken din - håper du får en kjempefin sommer, uansett hva du skal bruke den til. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 12. juli 2003 Forfatter #64 Del Skrevet 12. juli 2003 Hjertelig takk jenter!!!! Nå plages jeg ikke så mye, er vel blitt tre "anfall"... og nå har jeg det så bra så... Er mye kunstnergener i familien, så har vel blitt litt smittet jeg også... hehe... Har hatt tur nordover en uke nå, og det var helt fantastisk, med gode venner/familie, drikking hver dag til langt på natt og .... vel, det skriver jeg ikke om her.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 12. juli 2003 #65 Del Skrevet 12. juli 2003 God sommer, Lasse Klem, Vibeke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 12. juli 2003 #66 Del Skrevet 12. juli 2003 Like greit å ikke skrive alt, nei. Lasse Dette er faktisk mitt første besøk på disse dagbok-sidene. Av en eller annen grunn så har jeg aldri vært her, fordi det nesten...føles littegrann for privat. Har en slags noie på alt som blir for privat; nesten som om jeg er redd for å snike i noens nattbordskuff om det er aldri så "offentlig" Men *vips* er her nå. Og har lest skribleriene dine. Likte dem, Lasse. Hoppende, sprettende, små ord med tanker bak, som bare er dine. Fin måte å få satt ord på ting, tror jeg. Har prøvd selv, også, men greier ikke å la være å skrive så fordømt langt bestandig. Mye kan sies med få ord. Elsker å skrive...det er en glimrende måte å sortere tanker på, ikke sant? Både gøyale tankespretterier og dypere tanker. Og tanker om ingenverdensting. Skal trekke meg ut nå, men ikke uten å ønske deg en god sommer. Og takk for mange gode latterkuler av diverse innlegg Enkelte ganger så bobler bare denne latteren helt over. Kjenner du følelsen? *boblebobleboble* Må holde meg på maven og bare renner helt over. Av de merkverdigste ting. Blir av og til bare sugd inn i små setninger som andre, fremmede mennesker skriver, og kan formelig føøøøle hvordan den som skriver sitter og gliser bredt eller ler mens han eller hun skriver. Herlig. Gjør dagen enda lysere. Innimellom alle disse gjøremålene som jobben krever. Du har en kjempehumor! Må smile igjen. Tipper du vet hvilke innlegg jeg sikter til Tror du er en av disse som jeg innbiller meg gliiiiser mens du skriver enkelte av disse innleggene. Humor er en glimrende egenskap. Glimrende! Og veldig veldig terapeutisk også. Klem Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 12. juli 2003 Forfatter #67 Del Skrevet 12. juli 2003 Gliser Maiken?... Jeg fniser og klukker for meg selv jeg!... Og bryter ut i store vrisnk når det kommer gode svar på tiltale Ord er fine å leke med ja! Vi er alle forskjellige, og har forskjellige måter å sortere dem på, er ikke opp til noen å bedømme om noen måter erberde enn andre egentlig... er vel bare forskjellige måter ... og noen beherker noen stiler bedre enn andre. Du vet hva jeg synes om din måte Klem til Maiken og Vibeke!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 12. juli 2003 #68 Del Skrevet 12. juli 2003 En liten hilsen i dagboken din ..... Fint vi har gutter som deg på kG !! *flakse videre på forumet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 21. juli 2003 Forfatter #69 Del Skrevet 21. juli 2003 Er bare innom for å stadfeste at livet er HÆÆÆÆRRRRLIG!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 21. juli 2003 #70 Del Skrevet 21. juli 2003 Næmmen så braaa da Heldig gris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 21. juli 2003 #71 Del Skrevet 21. juli 2003 Heisann! Har akkurat lest gjennom dagboken din, og synes du skriver utrolig bra. Du leker med ordene på en sånn lett og ledig måte! *blir misunnelig* Jeg er ingen kløpper i dagboklesing akkurat, men forundrer meg over at ikke jeg har sett denne før. Hmmm... sovet i timen, har jeg. Tror kanskje du bråker for lite, Lasse. Lag litt lydeffekter her inne også da? Ha en fortsatt fantastisk sommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 21. juli 2003 #72 Del Skrevet 21. juli 2003 Ville bare ønske deg en fortsatt kjempesommer, Lasse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 21. juli 2003 Forfatter #73 Del Skrevet 21. juli 2003 Håper også at kjemesomeren fortsetter jeg! Blir uansett noe jeg vil huske for bestandig, vil sette spor i hele familien kanskje!... Så håper den fortsetter, om ikke er den inngangsporten til en ny fase, ny epoke; og det er deilig... Bertha: Tusen hjertelig! Jeg er vel ingen ordkunstner, men tenker mye.... og setter bare ord på noe av det som popper opp i knotten... Lyd?... Hehehe... Liker best å være litt stille, mystisk og ... ja... ikke alltid det funker så bra men... 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 21. juli 2003 #74 Del Skrevet 21. juli 2003 Næmmen hei, er du her, Lasse! Da må jeg nesten fortelle deg at i ferien min har jeg foretatt mitt første dykk......m surstoffbeholder, våtdrakt og full pakke......Var under i 20 min.......ERRsåstoltatte...... Endret!!! Jeg brukte definitivt ikke vårdrakt!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 21. juli 2003 Forfatter #75 Del Skrevet 21. juli 2003 Ah, Chimp også!!!... Godt å være tilbake en kort stund blant så flotte kvinner!!!! Dykket ja?! Var det ok da? Fikk du slappet av og sett litt, eller ble det mye stress og kav og oppdriftkontroll? Jeg ligger stort sett på 15 m uten luft, slapper av og venter og venter på fisk jeg.. DET er avslappende og flott det!... Men ble det ikke kaldt uten drakt da chimp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 21. juli 2003 #76 Del Skrevet 21. juli 2003 He he, jeg brukte våtdrakt, ja.....Omtrent klin umulig å komme seg inn og ut av. Det var i Hellas, dette......så vi satt og flagret oppå noen korallrev og jeg så en fiskestim og litt forskjellig, men for å være helt ærlig hadde jeg nok å tenke på; utligne trykket i ørene, puste jevnt, tømme maska for vann, holde balansen....Jeg gikk trillende rundt.....You know, sånne nybynnersmåproblemer......Tror sikkert jeg vil prøve igjen, syns ikke d var no skremmende på noen måte....Flere av de andre jentene som prøvde måtte bare gi opp, de taklet ikke å puste på den måten, mæn æ sto hann av...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 21. juli 2003 Forfatter #77 Del Skrevet 21. juli 2003 Velkommen i flokken Chipm! det er en fantastisk verden der nede! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 21. juli 2003 #78 Del Skrevet 21. juli 2003 Men hva f*** mener du m at du ligger på 15 meter UTEN luft... :o :o Her er d mye jeg ikke vet el skjønner el kan el..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 21. juli 2003 Forfatter #79 Del Skrevet 21. juli 2003 Når vinden tuter rundt ørene og regnet pisker mot hornhinnene -eller er det snø? Når været er verre enn en svett ost Når det er mørkere enn en ødelagt tv Da tenker jeg på deg -for å bli varm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 21. juli 2003 Forfatter #80 Del Skrevet 21. juli 2003 Du er mitt alt og mitt innerste varme glade gode sentrum Du er min daglige glede Du er like mye av meg som selv Du er så mye at du er alt som ikke er meg Og det min kjære er det meste en kan bety for andre enn seg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå