Gå til innhold

Mathias` grublerier

Mathias

Anbefalte innlegg

At du er singel er for meg et mysterium.

Enig.

Grattis med egen skribleplass. Imponerende hva du får ned på "papiret". Det må da være deilig å "kvitte" seg med tanker på den måten...

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk soifia! Fordelen med nettet er jo imidlertid at jeg kan vise meg fra den beste siden hele tiden da vet du.... :wink: Ellers er vel singeltiværelsen veldig selvforskylt egentlig... Må få meg et liv snart!...

:-? Ja iallefall nå som de få i livet mitt stort sett får andre ting å gjøre...

skriblerier kan være godt å få ned ja. Blir ikke helt kvitt tankene, da jeg tenker alt for mye... men å sette ord på ting å kunne se dem der... det hjelper det.

Har vel funnet ut at det som virkelig HJELPER på negative og tunge tanker er bekreftelse... så der har du usikre meg.... :roll:

Ha en god dag Sofia!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vel funnet ut at det som virkelig HJELPER på negative og tunge tanker er bekreftelse... så der har du usikre meg.... :roll:

Vet du, det å ha tunge stunder kan nesten bli som et slags "drug" som man på en bisarr måte blir "avhengig" av. En måte å føle seg levende på. Jeg dyrker nesten ensomheten til tider. Det er ikke bra. Jeg er akkurat nå i en fase av livet der jeg jobber hardt med å prøve å fokusere på positivitet. Men det er skummelt. Jeg er jo ikke vant til å ha det bra....

Jeg føler meg mere sårbar som glad...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner det der ja... er som å spise for lite fordi en har sug/vondt i megen det... så for en sug/vondt i mgen fordi en spiser for lite, og føler seg deppe fordi man har den der i magen..... :roll:

Poenget er vel å komme seg til helv** ut døra og treffe folk....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lassegutten :storoggodklemsomvarerlenge:

Ta deg en tur ut i dag Lasse. Nyt det fine været (ehhm, om det er fint vær også hos deg), se på menneskene rundt deg, på fuglene i trærne. Gå med hevet hodet og rak rygg, gå og smil til helt ukjente mennekser du treffer på din vei og de vil smile tilbake. Sett deg på en cafè, unn deg en god is eller noe annet som måtte falle i smak.

Gå ut og nyt livet ditt i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Været skal nytes det vet du!... Men sitte alene på cafe?... tror ikke det... :-? Men har nå (ufrivillig men dog) fått et spark i ræva ... MÅ nå ut og treffe folk...(hjelp).. hehe... Så får man håpe noen hyggelige tusler rundt der ute?... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra :)

Kom deg ut!

Å sitte alene på cafè er ikke så ille. Finn en uteplass så du kan sitte og se på alle menneskene som farter forbi, mye moro en kan oppleve da :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:-? Sitter og sloss mot angstanfall som durer der bak i hodet... Men jeg tvinger deg bort... Vil ikke... Vil ikke la det komme!...

Tenke på noe annet... som ...

Når vinden tuter

rundt ørene

og regnet pisker mot hornhinnene

-eller er det snø?

Når været er verre

enn en svett ost

Når det er mørkere

enn en ødelagt tv

Da tenker jeg på deg

-for å bli varm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:-? Sitter og sloss mot angstanfall som durer der bak i hodet... Men jeg tvinger deg bort... Vil ikke... Vil ikke la det komme!...

Tenke på noe annet... som ...

Når vinden tuter

rundt ørene

og regnet pisker mot hornhinnene

-eller er det snø?

Når været er verre

enn en svett ost

Når det er mørkere

enn en ødelagt tv

Da tenker jeg på deg

-for å bli varm

Vet du Lasse. Jeg har da lest mange av dine innlegg her på KG og du har gitt meg et inntrykk av en oppegående sunn og frisk ung mann i sin beste alder, med flotte tanker og meninger, oppmerksom og snill.

Jeg kunne aldri ha tenkt meg at du slet med angst. Jeg får det ikke helt til å stemme med mitt inntrykk av deg. Hmm... er du sikker på at det ikke bare er tristhet/ensomhet. Den kan trykke hver og en av oss ned...

Sånn på tampen.. vakkert dikt...

Opp med humøret Lasse. Dette kler da ikke deg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strever ikke med det... bare hatt et før.. . Mange år siden...

Værste over nå da.. tok som det før en halvtime/time, så gir det seg om jeg biter tenna sammen... Utrolig ekkel følelse og en blir nesten lammet av frykt, kroppen dirrer/sitrer og jeg blir kvalm.

Kan skje den beste har jeg hørt, og oppegående folk også... :wink:

Men jeg gir ikke etter, og det går fortere over da...

Kommer nok opp på bena igjen, må bare ta meg litt tid. Har blitt litt mye i det siste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det går bra... Var bare litt oppgitt en stund, men tenkte ikkeno på det egentlig...

Man føler seg forresten sterk etter å ha kommet gjennom en sånn sak... Man blir trygg på at man klarer det/er sterk, og ikke redd for angsten i seg selv. Godt å slå det... Alt blir lettere etterpå.

*puster ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...