Mathias Skrevet 8. juni 2003 #1 Del Skrevet 8. juni 2003 Her vil jeg skrive ned mine skriblerier fra tid til annen, så kan andre se om de har glede av dem som grei tidtrøyte eller irritasjon.... Kanskje flere også vil bidra med noen skriblerier? Her er mine første skriblerier i denne føljetongen du kjenner det bobler gjærer i en slags agresjon du må bare finne en aller annen du må bare finne må bare få det ut få være litt guffen ekkel og sær det er da du trenger en som tar deg som du er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 8. juni 2003 Forfatter #2 Del Skrevet 8. juni 2003 Hva så? Ikke tro jeg bryr meg! Jeg trenger ingen Er fri og selvstendig - min egen lykkes smed Jeg trenger ingen spesielle dersom jeg ikke føler for det Så hva så? Bryr meg ikke Klarer meg fint uten hjelp! Trenger bare noen å holde rundt snakke med kose med ha det godt med Trenger ingen - bare noen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 8. juni 2003 #3 Del Skrevet 8. juni 2003 Velkommen som dagbokskribent Lasse. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 8. juni 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 8. juni 2003 Er du så bevisst har du så kontroll at du kan på smerten når du er glad på gleden når du har det vondt kjenne på sinnet når du er bild og på sorgen når du ser henne i øynene og ler. Kan du kjenne på det som ikke er der Kan du se for deg det som kommer For det kommer alltid noe annet etterpå Alt går over Mye kommer Senere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 8. juni 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 8. juni 2003 Du kan ikke børste meg bort som en gammel lodott jeg merkes bedre enn et pust mot kinnet du glemmer meg ikke som et sett husnøkler Jeg er mer tydelig jeg er mer visuell enn du liker men jeg er der i fast form kan støtte deg klarer hele vekten av hele deg bestandig Men lukter også mer er mer i veien tar plass og tid du kan ikke vifte meg vekk når jeg er den som vifter du kan ikke glemme meg når jeg er der og minner du må sloss for å ha meg du må sloss for å bli kvitt meg akkurat som jeg gjør for deg for deg sloss jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 8. juni 2003 Forfatter #6 Del Skrevet 8. juni 2003 STA De sa jeg var sprø De sa jeg var gal som gjorde det Men jeg visste hva jeg gjorde Jeg visste hva jeg ville med å gjøre det Jeg hadde en mening et mål en grunn Så hva gikk galt? Hvordan kunne jeg - som var den som så unngå å se? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 8. juni 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 8. juni 2003 Hm.. Ble litt dystert det der... så setter inn denne også for å avslutte denne søndagen litt mer positivt... Du er min egen snuddel puddel kose bose søte pøse sære KJÆRE Du er min elskling min kjerne mitt alt Du er min nære jeg føler deg akkurat som jeg føler meg Du er min kjære min sønn Du er mitt alt Du er Ja det er det du er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 8. juni 2003 #8 Del Skrevet 8. juni 2003 Lasse! Æ e imponert! Velkommen som dagbokskriver! Flere og flere "skjulte diktere" kommer fram i lyset om dagen her på KG, gitt! Så gøy! Koz, Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 8. juni 2003 Forfatter #9 Del Skrevet 8. juni 2003 Hm.. takk Lillian, men det er ikke dikt... bare skriblerier... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 8. juni 2003 #10 Del Skrevet 8. juni 2003 Men du skriver det jo som små dikt...i din helt egen lille stil...... Synes det er flott, jeg! Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 8. juni 2003 #11 Del Skrevet 8. juni 2003 Fine skriblerier, Lasse. Vibeke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 9. juni 2003 Forfatter #12 Del Skrevet 9. juni 2003 Takk Vibeke, og takk for velkomst Minnie! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 9. juni 2003 #13 Del Skrevet 9. juni 2003 Så hyggelig at du har noen skriblerier du vil dele med oss, Lasse! jeg skal følge med, kan du skjønne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 9. juni 2003 #14 Del Skrevet 9. juni 2003 Avlegger besøk her også jeg. Fine skriblerier!! 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 10. juni 2003 Forfatter #15 Del Skrevet 10. juni 2003 Den 12. ville det vært pappas bursdag, jeg kommer derfor tilå skrive ned noen av skribleriene jeg har skrevet til ham i dag.... Jeg planlegger å gjøre noe som jeg håper skal bli veldig hyggelig den 12. jeg, så kanskje godt å bli ferdig med triste skriblerier før det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 10. juni 2003 Forfatter #16 Del Skrevet 10. juni 2003 Jeg gråter ja, jeg gråter pappa når jeg tenker på alle minnene, og bildet av deg som fremdeles er så sterke Jeggåter pappa når jeg minnes din livlighet din ofte kontroversielle tlstedeværelse og din styrke Du var vår klippe ogvårt naturlige senter på godt og vondt Jeg minnes din styrke og din støtte pappa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 10. juni 2003 Forfatter #17 Del Skrevet 10. juni 2003 Jeg gråter Ja, jeg gråter pappa når jeg tenker på de siste minnene og bildene av deg som fremdeles er så sterke Jeg gråter pappa når jeg minnes Din stilhet din fraværenhet og din sårbarhet Du forsvant så gradvis ogs å fort Du ble så sårbar og skjør Jeg gråter jeg savner deg og trenger deg fremdeles så ofte Jeg gråter pappa for du skulle vært sterk så mye lengre Jeg gråter Pappa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 10. juni 2003 Forfatter #18 Del Skrevet 10. juni 2003 det føles vondt Det føles hardt Du føler det virkelig Når livet sier ikke enda Når livet sier litt mer Det føles vondt og hardt Når livet ikke gir deg men bare tar og tar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 10. juni 2003 Forfatter #19 Del Skrevet 10. juni 2003 Glede gratulasjoner raketter lys farger Jeg var bare matt så bare tomhet og slett ineg farger Tiden gikk inn i det nye året jeg ble igjen i det gamle Samen med pappa for å ta farvel Farvel pappa På tide å gå Vi ses ikkeigjen Men noe av meg er hos deg Og noe av deg er hos meg Det nye året prøver å Begynner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anie Skrevet 10. juni 2003 #20 Del Skrevet 10. juni 2003 *Mange gode klemmer til Lasse* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå