Gjest seroxata Skrevet 30. juli 2005 #741 Del Skrevet 30. juli 2005 enda en som ikke har det så greit for tida???? Vi kan danne vår egen lille klubb KR.sands klubb for de som alltid blir såret, skuffa eller bedratt. jepp. så kan vi sitte med kaffe eller te, og lage forhekselser ut av grumsen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 31. juli 2005 #742 Del Skrevet 31. juli 2005 Hei du! Hvordan går det? Er ting blitt lysere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 7. august 2005 #743 Del Skrevet 7. august 2005 Mathias.....? *gooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooood lang kaninklem en søndagsnatt* Ikke glem å gi lyd fra deg da, vi har tross alt en gammel avtale om en is Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nusta Skrevet 8. august 2005 #744 Del Skrevet 8. august 2005 Hva så? Ikke tro jeg bryr meg! Jeg trenger ingen Er fri og selvstendig - min egen lykkes smed Jeg trenger ingen spesielle dersom jeg ikke føler for det Så hva så? Bryr meg ikke Klarer meg fint uten hjelp! Trenger bare noen å holde rundt snakke med kose med ha det godt med Trenger ingen - bare noen ← Stiller gjerne opp som "noen" jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 8. august 2005 Forfatter #745 Del Skrevet 8. august 2005 Klem til alle. Spes nusta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nusta Skrevet 8. august 2005 #746 Del Skrevet 8. august 2005 Varm klem til deg Tror du trenger det i natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 25. august 2005 #747 Del Skrevet 25. august 2005 GRATULERER Endelig gikk det i orden! Er du fornøyd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillesøster Skrevet 25. august 2005 #748 Del Skrevet 25. august 2005 GRATULERER Endelig gikk det i orden! Er du fornøyd? ← JA grattis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 25. august 2005 #749 Del Skrevet 25. august 2005 Hvorfor føler jeg at jeg får FLASHBACK akkurat nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 27. august 2005 Forfatter #750 Del Skrevet 27. august 2005 hva???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 27. august 2005 #751 Del Skrevet 27. august 2005 hva???? ← Sorry, det er bare DENNE som vekker minner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 27. august 2005 Forfatter #752 Del Skrevet 27. august 2005 Sorry, det er bare DENNE som vekker minner ← HÆ?????????? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 27. august 2005 #753 Del Skrevet 27. august 2005 Er det du som har skrevet dette diktet Mathias? Hva så? Ikke tro jeg bryr meg! Jeg trenger ingen Er fri og selvstendig - min egen lykkes smed Jeg trenger ingen spesielle dersom jeg ikke føler for det Så hva så? Bryr meg ikke Klarer meg fint uten hjelp! Trenger bare noen å holde rundt snakke med kose med ha det godt med Trenger ingen - bare noen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 28. august 2005 Forfatter #754 Del Skrevet 28. august 2005 (endret) Er det du som har skrevet dette diktet Mathias? ← Jeg har skrevet alt som står i denne dagboken. Så om du fant det her er det mitt. Fant du det ikke her er det nok ikke mitt Hvordan det? Endret 28. august 2005 av Mathias Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 28. august 2005 #755 Del Skrevet 28. august 2005 Bra dag i dag? Bra her i allefall! (bare jeg klarer å rive meg løs fra laptop snart ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 28. august 2005 #756 Del Skrevet 28. august 2005 (endret) Superdetektiv Mathias finner svar, UTEN hjelp! Endret 28. august 2005 av Embla s Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 28. august 2005 Forfatter #757 Del Skrevet 28. august 2005 Bra dag i dag? Bra her i allefall! (bare jeg klarer å rive meg løs fra laptop snart ) ← Jeg har begynt å smårydde og pakke. Det er en så jævla kjipt jobb å flytte at jeg bare må forskyve det.... skla bruke flyttebyrå denne gangen da. Så det gjør noe litt enklere Og så håper jeg at jeg for solgt fort og greit. Visniger er kjipt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 28. august 2005 Forfatter #758 Del Skrevet 28. august 2005 Superdetektiv Mathias finner svar, UTEN hjelp! ← hehe... du pressisserer ja (er det SÅ mange "s"-er??? ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 28. august 2005 #759 Del Skrevet 28. august 2005 Jeg har skrevet alt som står i denne dagboken. Så om du fant det her er det mitt. Fant du det ikke her er det nok ikke mitt Hvordan det? ← Det stod i et sitat lenger opp på siden her. Jeg spurte fordi jeg ville fortelle den som har skrevet det at det var et veldig fint dikt....det var ikke verre enn det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 28. august 2005 Forfatter #760 Del Skrevet 28. august 2005 (endret) Det stod i et sitat lenger opp på siden her. Jeg spurte fordi jeg ville fortelle den som har skrevet det at det var et veldig fint dikt....det var ikke verre enn det. ← Ah, fant det Jeg har vel lagt skriblerier på andre fora også der du... Så derfor turde jeg ikke stå fram med en gang... hehe Det er noen år gammalt nå, men det gjelder nok enda... Takk! Endret 28. august 2005 av Mathias Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå