Gå til innhold

Mathias` grublerier

Mathias

Anbefalte innlegg

Gjest Embla s
i dag var jeg på kino alene. Første gang det gitt.  

Litt skummelt men gikk fint ;)

Så bra! Jeg har aldri vært på kino alene, men tenker at det er noe jeg s k a l gjøre! Mange orker jo ikke engang tanken på å gå på kafè alene, det gjør jeg rett som det er, syns det kan være deilig; sitte alene med en god kaffe og avis, eller skrivebok!

Hva så du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg så star wars :)

er jo flere som ser slike nerdefilmer alene... hehe...

Var helt ok det, så det blir nok ikke siste gang!

Trikset er å få en plass slik at en ikke sitter helt oppi noen, og å ikke sitte der ti minutter før filmen begyner... Knegge...

Nei, det var helt ok,og jeg er glad jeg gjorde det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seroxata

kino alene? ææh, ikke noe jeg hadde turt:D

Men star wars er jo kjempekul!! HAr nesten litt lyst til å se den igjen faktisk, og ikke ofte jeg gidder gå på kino to ganger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kino alene? ææh, ikke noe jeg hadde turt:D

Men star wars er jo kjempekul!! HAr nesten litt lyst til å se den igjen faktisk, og ikke ofte jeg gidder gå på kino to ganger...

Det var helt fint, så det gjør jeg nok igjen :)

Vil også se den igjen! Mer enn gjerne faktisk. Var vel en av de aller beste i serien synes jeg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seroxata

Det var helt fint, så det gjør jeg nok igjen :)

Vil også se den igjen! Mer enn gjerne faktisk. Var vel en av de aller beste i serien synes jeg! :)

Your taste is goooood!!:D

Skjønner ikke alle disse her fanatikerene som syntes filmen var såååå skuffende? for det var den jo ikke! argh! :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Your taste is goooood!!:D

Skjønner ikke alle disse her fanatikerene som syntes filmen var såååå skuffende? for det var den jo ikke! argh! :tunge1:

hva er det de reagerer på da?

Denne filmen var uten alt for mye kliss og blødmete replikker (som den forrige), den var spennende, mørk og fengende. Ikke værst når en vet hva som vil skje :)

Visuelt var den helt utrolig, og en satt igjenmed sympati for DV, noe som faktisk gjør at jeg vil se på han med nye øyne når jeg ser de gamle filmene på nytt.

Flott film! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seroxata

nei, det var bare det at de hadde gledet seg så lenge, og fått enorme forventninger, og du vet, noen menn skal det ikke så mye til for å skuffe, haha:D

Men jeg likte den, og det holder for meg! jeg har god smak, nemlig :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Star Wars - fysja meg......

Kino alene - uæ, det virker "stusslig".

:wink:

Ellers da, mattis ?? Står det bra til. Long time no see, nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Star Wars - fysja meg......

Kino alene - uæ, det virker "stusslig".

:wink:

Ellers da, mattis ?? Står det bra til. Long time no see, nå.

star wars er kongefimler, og å gå alene var helt ok. Hvor mye prater man sammen i løpet av en film lissom ;)

ellers går det ikke helt topp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

alt som kan gjøre livet bedre går i dass, og jeg begynner å bli sliten av å bli så jævla lei meg og skuffa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Har vært på kino alene mange ganger jeg - går så fint så :)

Har til og med hatt en helt kinosal helt for meg selv :ler:

Det var da jeg bodde i USA som au-pair, ungene gikk på skolen og jeg hadde formiddagen fri. Så da dro jeg på formiddagskino og fikk hele salen for meg selv. Det må vel være den rareste kino-opplevelsen jeg har hatt i hele mitt liv :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ellers går det ikke helt topp.

:o :grine::klem::klem:

Uff da.. Alt skal visst ikke være enkelt her i verden. Også jeg som nå plager deg med jobb og valgets kvaler. :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alt som kan gjøre livet bedre går i dass, og jeg begynner å bli sliten av å bli så jævla lei meg og skuffa

:klem: Sender deg en stor klem, og håper at du ser lysere på ting snart. Prøv å se det positive i alt som skjer - husk at etter regn kommer sol!

Tenker på deg! Er her for deg om det skulle være noe!!

:klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Sender deg en stor klem, og håper at du ser lysere på ting snart. Prøv å se det positive i alt som skjer - husk at etter regn kommer sol!

Tenker på deg! Er her for deg om det skulle være noe!!

:klem2:

å se positivt på store ting fører ikke noe godt med seg iallefall....

Takker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...