Gjest Ninakanin Skrevet 22. mai 2005 #681 Del Skrevet 22. mai 2005 Utrolig trist når ting må være sånn. Ikke noe gøy for noen parter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 22. mai 2005 Forfatter #682 Del Skrevet 22. mai 2005 Nå skal det sies at han har det supert da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 22. mai 2005 #683 Del Skrevet 22. mai 2005 Det er bra, det er jo absolutt det viktigste Hva skjer når han begynner på skole? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 22. mai 2005 Forfatter #684 Del Skrevet 22. mai 2005 ikke noe... Vi bor nærme hverandre (gange) , og jeg flytter nærmere nå tror jeg Alt for han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 22. mai 2005 #685 Del Skrevet 22. mai 2005 bor du i gangavstand og skal flytte enda nærmere!? Kuult!! Men det er jo kjempebra da, når skole og sånne ting blir en del av bildet. Er så utrolig trist når fine rutiner må brytes opp og endres på, ender som regel med at pappaene nesten ikke får tid med barna sine lengre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lassie Skrevet 22. mai 2005 #686 Del Skrevet 22. mai 2005 :klemmepå: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 23. mai 2005 #687 Del Skrevet 23. mai 2005 la bare merke til at det var snakk om kg treff her, hirrhirr!! Hey, synes at vi skulle ha et her i kr.sand, siden vi tydeligvis er ganske mange herfra!:D en skål..liksom? haahaaa.... Forøvrig, på pub? har vi så mange puber her i byen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 23. mai 2005 #688 Del Skrevet 23. mai 2005 Ja dere kjenner meg, kjekke mennesker og fri flyt av alkohol, da er jeg der jeg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest z Skrevet 23. mai 2005 #689 Del Skrevet 23. mai 2005 Vet du mer om huset, Mathias? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 23. mai 2005 Forfatter #690 Del Skrevet 23. mai 2005 Vet du mer om huset' date=' Mathias?[/quote'] felles visning i morra. Det andre kom det bud på i dag. Så går det åt skogen m førstevalget, så ryker begge.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 23. mai 2005 #691 Del Skrevet 23. mai 2005 Hvorfor ryker begge hvis det ene ryker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 23. mai 2005 #692 Del Skrevet 23. mai 2005 Tusen takk, Mathias! Jeg har vært i ganske bra humør i dag egentlig, men en sånn melding varmer alltid.. Tusen takk, du er så god!!! Måtte jo legge igjen hilsen i dagboka di da, vøtt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 24. mai 2005 Forfatter #693 Del Skrevet 24. mai 2005 bud med frist i dag på det ene..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 24. mai 2005 Forfatter #694 Del Skrevet 24. mai 2005 la bare merke til at det var snakk om kg treff her, hirrhirr!! Hey, synes at vi skulle ha et her i kr.sand, siden vi tydeligvis er ganske mange herfra!:D en skål..liksom? haahaaa.... Forøvrig, på pub? har vi så mange puber her i byen da? bare to som er duganes vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 24. mai 2005 #695 Del Skrevet 24. mai 2005 Ville bare stikke innom og gi en liten nattakos Har litt eksamensangst nå, har ikke lest noenting hele uka!! Men er ikke hjernen på, så er ikke hjernen på... Sove godt da, mannen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 25. mai 2005 #696 Del Skrevet 25. mai 2005 bare to som er duganes vel? to? ok, jeg vet ikke helt forskjellen på pub og vanlige utesteder jeg :oops: så du må nok forklare meg nærmere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 25. mai 2005 Forfatter #697 Del Skrevet 25. mai 2005 to? ok, jeg vet ikke helt forskjellen på pub og vanlige utesteder jeg :oops: så du må nok forklare meg nærmere Det er et sted uten dansekulv. Man sitter og drikker og skravler, går av og til til do eller ut for å røyke. Så sitter man mer til man går hjem. Dvs om man får sitteplass da ... hehe. Charlies er et eks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 27. mai 2005 #698 Del Skrevet 27. mai 2005 :o UTEN dansegulv!? Hva skal kaninen finne på der da, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 27. mai 2005 Forfatter #699 Del Skrevet 27. mai 2005 :o UTEN dansegulv!? Hva skal kaninen finne på der da, da? danse på bordet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 27. mai 2005 #700 Del Skrevet 27. mai 2005 selvfølgelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå