Mathias Skrevet 21. mai 2005 Forfatter #661 Del Skrevet 21. mai 2005 Hjelper å skrive på en noenlunde øflig måte vet du kjære. Å skrive (urettferdig) nedsettende til meg første gang veiene krysses er å be om bråk Tror det første du skrev til meg var noe slik: Det var i en tråd der jeg skrev at det hadde funket fint m å hoppe av i svingen i mange år for meg.... Så kom harefrøken inn på arenaen og proklamerte at det slike som Mathias som bidro til aids-spredning i Afrika!.... :o Da tok Mathias igjen SÅ fulgte en slik seanse i en annen tråd :evil: Men plutselig snudde det. Og vi gifter oss ikkert om noen år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 21. mai 2005 #662 Del Skrevet 21. mai 2005 :o Skrev jeg det!?!?!! Åhhåhå hei hå så hyggelig JEG var da!!! Og gifte oss, ja, er du gal, vi ser jo så fine ut sammen når bildene havner ved siden av hverandre i forumet Vel man vet jo aldri!! Men isen først, Mathias, isen først Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sienna Skrevet 21. mai 2005 #663 Del Skrevet 21. mai 2005 Det var da voldsomt så mye klemming og kosing det var her inne..har ikke sett noe så knusekoselig siden, vel, Kafkas dagbok. Det er åpenbart hyggelig å være mann på KG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 21. mai 2005 Forfatter #664 Del Skrevet 21. mai 2005 Det var da voldsomt så mye klemming og kosing det var her inne..har ikke sett noe så knusekoselig siden, vel, Kafkas dagbok. Det er åpenbart hyggelig å være mann på KG. sjalu? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sienna Skrevet 21. mai 2005 #665 Del Skrevet 21. mai 2005 sjalu? Jepp. Skulle gjerne hatt oppmerksomhet fra så mange damer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 21. mai 2005 Forfatter #666 Del Skrevet 21. mai 2005 right.. knegge.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sienna Skrevet 21. mai 2005 #667 Del Skrevet 21. mai 2005 right.. knegge.. Har du ikke lest mine og Keyzers diskusjoner på det-forumet-du-vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 21. mai 2005 Forfatter #668 Del Skrevet 21. mai 2005 Har du ikke lest mine og Keyzers diskusjoner på det-forumet-du-vet?nope ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 22. mai 2005 #669 Del Skrevet 22. mai 2005 *tømmermenn* Åååååhhhh..... Godmorgen, Mathias, hvordan står det til? Det ble sent i går, sent og fuktig. Oj oj oj for en salig blanding av sprit og rusbrus det ble etterhvert... Håper du får en fin søndag!! Min skal bestå i å prøve å kunne gå skikkelig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 22. mai 2005 #670 Del Skrevet 22. mai 2005 Hello, handsome Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 22. mai 2005 #671 Del Skrevet 22. mai 2005 For et oppsving du har i dagboken din, Mathias! Skikkelig retro-hype Ha en finfin dag, btw Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 22. mai 2005 Forfatter #672 Del Skrevet 22. mai 2005 jeg er en retro! I dag følte jeg meg ikke så kjekk faktisk... :-? Tror virkningen har lagt seg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 22. mai 2005 #673 Del Skrevet 22. mai 2005 jeg er en retro! I dag følte jeg meg ikke så kjekk faktisk... :-? Tror virkningen har lagt seg... Er du blitt edru med et smell? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 22. mai 2005 Forfatter #674 Del Skrevet 22. mai 2005 Er du blitt edru med et smell? tok på meg brillene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 22. mai 2005 Forfatter #675 Del Skrevet 22. mai 2005 Herregud så tomt det er her. :-( Den første dagen det er tomt er værst. Kommer nok aldri til å venne meg til å like den første dagen det er tomt tror jeg. Kjenner det langt inni margen :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 22. mai 2005 #676 Del Skrevet 22. mai 2005 Er det to uker til neste gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 22. mai 2005 Forfatter #677 Del Skrevet 22. mai 2005 6 dager. 6 der og 4 her To uker?.. da hadde jeg ikke sett poenget med NOE nesten.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 22. mai 2005 #678 Del Skrevet 22. mai 2005 Okay, det var jo ikke så ille! Nei er bare en kompis av meg som ser ungene sine alt for lite... Men det er klart, er alltid værst i begynnelsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 22. mai 2005 Forfatter #679 Del Skrevet 22. mai 2005 Okay, det var jo ikke så ille! Nei er bare en kompis av meg som ser ungene sine alt for lite... Men det er klart, er alltid værst i begynnelsen man prioriterer jo riktig må vite Første dagen er for jævli ja.... tror jeg må slå av David Gray her.... :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nusta Skrevet 22. mai 2005 #680 Del Skrevet 22. mai 2005 Herregud så tomt det er her. :-( Den første dagen det er tomt er værst. Kommer nok aldri til å venne meg til å like den første dagen det er tomt tror jeg. Kjenner det langt inni margen :-( Vet hvordan det er....enkelte ganger er det ganske ille også :cry: Og så stille som det blir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå