Mathias Skrevet 25. juli 2004 Forfatter #621 Del Skrevet 25. juli 2004 God søndag... Så du er innom og følger litt med... .. det er ikke mye vi ser til deg for tiden..henger da rundt! skriver mest om trening og helse for tiden egentlig... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 25. juli 2004 #622 Del Skrevet 25. juli 2004 Koselig å se dovendyret ditt hvertfall... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 31. juli 2004 Forfatter #623 Del Skrevet 31. juli 2004 Hold meg bare hold meg rundt meg Hold meg bare hold meg Trenger ikke si noe Trenger ikke gjøre så mye Bare hold meg Bare hold rundt meg mens jeg hviler mens jeg lar hodet hvile Hold meg Bare hold meg la meg bare slippe guarden en liten stund la meg hvile hold meg litt oppe gi meg litt varme mens jeg hviler mens jeg slipper ned guarden Hold meg Hold rundt meg Bare litt Mens jeg hviler Etterpå skal jeg tørke tårene Skal igjen stå sterk og stødig Bare hold meg Mens jeg hviler -Bare litt (resultat etter å ha hørt på Sarah McLachlan - Arms Of An Angel) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 31. juli 2004 #624 Del Skrevet 31. juli 2004 Det var fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 2. august 2004 #625 Del Skrevet 2. august 2004 Gøy å se noen dikt av deg igjen! Lenge siden jeg har sett noe til forfatteregenskapene dine.. Håper du har det bra, og at du ler litt mer enn meg av fyllevrøvl.. :oops: Jeg skjemmes fortsatt, ble litt flau dagen etterpå da jeg fant ut at jeg bare skravla svada... Men du overlever, tåler det meste du! Ha en fin uke da!! klem, Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 3. august 2004 Forfatter #626 Del Skrevet 3. august 2004 Gøy å se noen dikt av deg igjen! Lenge siden jeg har sett noe til forfatteregenskapene dine.. Håper du har det bra, og at du ler litt mer enn meg av fyllevrøvl.. :oops: Jeg skjemmes fortsatt, ble litt flau dagen etterpå da jeg fant ut at jeg bare skravla svada... Men du overlever, tåler det meste du! Ha en fin uke da!! klem, LillianHm? hva da svada? Hadde du ikke lyst på besøk?.... hehe.... Ikke noe å være flau over! ) klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KalloRilla Skrevet 20. august 2004 #627 Del Skrevet 20. august 2004 Nå har Frøken KalloRilla bestemt seg for å legge igjen en helgehilsen i dagbøkene til fjærn og nær. Ha en fortreffelig helg og bruk den som best du kan Det skal i hvertfall jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 20. august 2004 #628 Del Skrevet 20. august 2004 Etter lang tids KG fravær i det fine sommerværet, starter jeg "høstsesongen" foran pc`en med å ta en liten dagbokrunde! Lenge siden sist nå.... Ønsker deg en strålende flott sensommerhelg! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 20. august 2004 Forfatter #629 Del Skrevet 20. august 2004 Takk damer, det var hyggelig!!! God helg tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lassie Skrevet 1. januar 2005 #630 Del Skrevet 1. januar 2005 Oh Brother, where are thou? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 2. januar 2005 Forfatter #631 Del Skrevet 2. januar 2005 Oh Brother' date=' where are thou?[/quote'] hehehe... kjente igjen neglene jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillesøster Skrevet 21. mars 2005 #632 Del Skrevet 21. mars 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 30. mars 2005 #633 Del Skrevet 30. mars 2005 :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 17. mai 2005 #634 Del Skrevet 17. mai 2005 leste hold rundt meg-diktet ditt og det inspirerte til denne: Håper du har hatt deg en deilig hvil, "old man" Gammel du..teite tulling..fisker etter komplimenter, gjør du!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 18. mai 2005 Forfatter #635 Del Skrevet 18. mai 2005 hehe. Noen ting er bare sånn vet du kjære en klem er utrolig godt av og til Hyggelig du var på besøk. Jeg er så utstøtt her at ingen er innom lengre jo ... buhu. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 18. mai 2005 #636 Del Skrevet 18. mai 2005 er du utstøtt!?!?! Det har ikke *jeg* fått med meg iallefall!! Skal ta vare på dagboka di jeg, vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 18. mai 2005 #637 Del Skrevet 18. mai 2005 Er du mye på byen, Mathias? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 18. mai 2005 #638 Del Skrevet 18. mai 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lassie Skrevet 19. mai 2005 #639 Del Skrevet 19. mai 2005 hehe. Noen ting er bare sånn vet du kjære en klem er utrolig godt av og til Hyggelig du var på besøk. Jeg er så utstøtt her at ingen er innom lengre jo ... buhu. Det er jo fordi du aldri er innom her og skriver noe selv det da, dummen! Kos å "se" deg igjen her inne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sienna Skrevet 20. mai 2005 #640 Del Skrevet 20. mai 2005 Hm? hva da svada? Hadde du ikke lyst på besøk?.... hehe.... Ikke noe å være flau over! ) klem hmm..har noen vært uskikkelig igjen? Gjett om jeg skal sladre til hun du vet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå