Gå til innhold

Småprat

Småkjekset

Anbefalte innlegg

Tusen takk for det MaiL :)

Kommer litt utenfra Bergen, og bor i Vestfold - er bare bra det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

Er en stund siden ejg har oppdater her inne nå, men sånn går det når det er ferie uten mye nett :)

Var en uke på fantastiske Samos med samboer og et venne par av oss.. Utrolig herlig sted - aldri vært så uthvilt på ferie før :)

Nå er jeg hos foreldrene mine, men er bare to dager til vi setter kursen østover igjen for å bli klar for jobb og skole igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig med ferie :hoppe: Hvor var dere på Samos? Har selv vært der to ganger, et veldig koselig og avslappende sted :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bodde på Proteas Bay, utenfor Pythagorion.. Var en fantastisk plass som jeg gjerne vil dra tilbake til :)

Hvor var det du var da, MaiL? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Lenge siden jeg var innom KG nå... Men svarer deg uansett ;) De to gangene jeg har vært der var vi i Kokari, kjørte også en tur til Pythagorion :jepp:

Alt bra med deg ellers? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en ukes tid siden je har skrevet her nå, er så mye som har skjedd den siste uken..

Har begynt på det nye studiet mitt, Mat og helse, og koser meg mye med det :) Er ikke så veldig avansert i matveien når jeg selv lager mat, men nå merker jeg at interessen for å prøve noe nytt samtidig som jeg tenker sundt er mye høyere! Så dette her blir bra :)

Har også satt meg på venteliste på den omdiskuterte iPhone 3GS, så får se hva jeg synes om den når den en gang dukker opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hatt en flott helg! Hadde besøk av foreldrene mine, så det var skikkelig kos :) Er alltid kjekt å få besøkk hjemme fra, da jeg ikke ser dem så ofte som jeg skulle ønske alltid..

Sitter å venter på iPhonen min, da de sier at alle som var på venteliste hos Chess sine telefoner skal bli sendt ut i dag, så håper jeg får en melding om sending snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig dumt spm, men hva kan man bli når man studerer mat og helse?

Det hørtes veldig interresant ut :jepp:

:hoppe: for iphone! Håper du har fått den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, nå er min kjære iPhone i hus :) Utrolig artig å holde på med, og like uvant å bruke hver dag :)

MaiL: Jeg tar mat og helse som min tredje år i allmennlærerutdanningen, men en kan også bruke det hvis en vil jobbe på sykehus, kantiner, sykehjem o.l., der en gjerne trenger mer kunnskaper om ernæring. Det er foreløpig et utrolig spennende fag å holde på med, så dagene jeg er på skolen går fort unna :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er utrolig artig å holde på med :-)

Nå er det bare en liten uke til det er høstferie her, og da blir det først jobbing på meg, og så blir det til at jeg drar hjem til foreldrene mine en tur :)

Har noen søte små nieser som jeg vil finne på litt ting med, når vi endelig ses.. Så denne gangen blir det gjerne en form for lekeland, bowling ellerkino :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der hadde jeg skrevet det innlegget, og så klikket pcen - typisk.. Jaja..

Nå er jeg alene hjemme igjen, mne om fire dager setter jeg meg i bilen i retning Bergen, for da er det en velfortjent langhelg som står for tur :-)

Og været er utrolig rart for tiden.. For noen dager siden var det ganske så kaldt her, og jden dagen jeg drar ut og kjøper meg fleecejakke, da er det strålende sol og 20 grader! Ikke at jeg klager, men håper bare at været følger med meg til Bergen også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper også at det været følger deg til Bergen! Er i Oslo selv i helgen og nyter sommerværet, men kan ikke si jeg gleder meg til å komme hjem til Bergen og 12grader og regn :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner det går et kaldt gufs gjennom meg når jeg tenker på å dra hjem, med tanke på været, men det får bare være som der er.. Det er jo det å få værem ed familien som teller :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Siden sist jeg skrev her inne har jeg hatt studieuke, og den brukte jeg til å jobbe og dra hjem til Bergen for å være med famile.. veldig greit når samboeren min er i Korea.

Men i dag kommer han hjem - endelig! Kan nesten ikke vente :)

:hjerter_rundt: :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Annonse

Er alltid kjekt når han kommer hjem, og for tiden teller jeg ned til fredagen. Da kommer han hjem fra en jobbtur til Romania.

Blir godt når det endelig er helg og vi får være sammen litt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
  • 4 uker senere...

Nå er det altfor lenge siden jeg har oppdatert her inne.

Skal prøve å hente meg inn igjen.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Hei hei! Er innom og snoker litt. ;)

Er det din pus på bildet? Veldig skjønn hvertfall! Du trenger vel en pus som kan holde deg litt med selskap når du har en kjæreste som reiser rundt i verden støtt og stadig. :catmilk:

Takk for koselig hilsen i dagboka mi forresten. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...