Gå til innhold

Småprat

Småkjekset

Anbefalte innlegg

Innom å hilser på :vinke:

Kjedelig at bilen har begynt å tulle seg, får håpe du får den delen du trenger så fort som mulig :jepp:

Samboeren din jobber mye utenlands skjønner jeg - kan forstå at det er kjedelig å sitte så mye alene hjemme, heldigvis har du KG :fnise:

Ja, likte ikke at bilen skulle krangle.. Godt feriepengene og skattepengene kommer denne måneden sier jeg bare!

Ja, han er mye borte på jobb, så da er det godt å ha KG å bruke tiden på :)

Han har vel vært på 10 turer så langt i år, alt fra noen dager til uker hver gang.. Skulle tro jeg ble vant til det, men blir liksom ikke helt det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå sitter jeg å spiser Brownies til frokost :fnise:

Samboeren min er i Seoul nå, og setter seg på fly hjemover den 18. juni, så da er det ikke så lenge til jeg har han her igjen :)

Gleder meg :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter spent ved telefonen og venter på en telefon fra kjæresten min ang om han kommer hjem i dag eller ikke.. Fikk en telefon i natt om at det flyet han opprinnelig skulle ta hadde tekniske problemer, så da måtte de sitte å vente på nytt, evt bli flyttet til et annet fly.. Har ikke hørt noe mer fra han, så lurer på hvor han er i verden nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fikk jeg endelig telefonen jeg har ventet på.. Kjærsten min er i København nå, og venter på at det siste flyet hans går videre.. Var ikke bare bare å komme seg fra Beijing hørtes det ut som, men det viktige er at han er i rett tidssone ihvertfall :)

Gleder meg til å hente han :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyter det fantastiske været ute :)

Håper det holder seg sånn en god stund :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt oss båt :)

Jeg er rimelig skeptisk til sjøen generelt, og kan ikke huske sist gang jeg var oppi en liten skjærgårdsbåt, så trodde det kom til å gå rett vest når vi var ute å prøvde den i går.. Men mot all forventning gikk det kjempeflott! Så gleder meg til senere, for da skal vi ut enda en tur :) Må bare få tak i fiskestang først :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har det kjempe flott ute i solen i dag, men er så fryktelig varmt at jeg ikke kan sitte ute lenge av gangen.. Men klager ikke, er sånn det skal være om sommeren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Håper alt er bra og at du får en flott sommer og god ferie :sol:

:kose:

Her er alt bare helt herlig, så kan ikke klage!

Håper du får en flott sommer også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det helt fantastisk i sommervarmen nå! Er over 30 grader og strålende sol, og jeg aner ikke hvor jeg skal gjøre av meg for det er helt vindstille her.. Takk og lov for vifter!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fremdeles godt og altfor varmt vær her i dag også.. Men i går kveld var det noe helt annet.. Regnet, tordnet og lynte som bare juling.. Og jeg som så på Harper's Island mens det begynte, det hjalp ikke noe særlig.. Liker ikke sånt vær i det hele tatt, så da søkte jeg tilflukt på soverommet under dynen :fnise: Kjæresten min bare lo av meg han, og så fortsatte han med sitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Sitter å venter på at klokken skal bli 18, slik at jeg skal dra på jobb.. Utrolig kjedelig å begynne så sent, for er ikke neo å gjøre på frem til da annet enn å bare vente..

Gleder meg til jeg er ferdig i kveld også, for da kommer kjæresten hjem fra Bergen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det MaiL.. Gikk greit, og utrolig fort, så da var det ikke så gale å være på jobb :)

I dag er den eneste fridagen min denne uken, så den er blitt brukt til å vaske og rydde i leiligheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var premierevisningen på Harry Potter i gang.. Gleder meg til ejg får se den på lørdag :) :)

Og nå er det heller ikke lenge til jeg har helt ferie heller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Da var jeg hjemme fra min første ferietur denne sommeren :) Var en langhelg hjemme i Bergen, og det var virkelig på tide! Gleder meg til neste gang alleree, og det er heldigvis ikke lenger vekke enn neste helg igjen :)

Men før det skal jeg på konsert i Oslo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har hatt bursdag! Happy me :)

Fikk noen nydelige roser av samboeren min i går, og håper de holder seg flotte lenge!!

Er så utrolig forelsket om dagen, og blir jo ikke mindre det når jeg får flotte blomster heller!

:rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg ikke fikk meg noen bursdagskake i går, har jeg bestemt meg for å lage meg brownies i dag :)

Gleder meg til de er ferdige :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Været i dag er absolutt ingenting å skyte over.. mye regn, torden og lyn! Er glad jeg ikke er ute nå altså!

Men skal ut senere i kveld da, for da er det konsert på Rockefeller, med Steve Lukather :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse med overstått bursdag :blåse:

Så du er fra Bergen og bor i Oslo? Jeg har det omvendt :fnise:

Ønsker deg en god kveld :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...