siljus Skrevet 20. september 2008 #1 Skrevet 20. september 2008 Hei! Da er det på nytt en ting som ikke gikk som planlagt. Vi står nå uten pianist til solosang i vielsen vår 04.10.08 Vi har en glimrende soslist som skal synge en litt ukjent sang av David Phelps - That's what love is. Er det noen som har mulighet til å hjelpe meg å få tak i piano noter til denne sangen? Må helst være gratis å muli å få tak i kjapt (altså ikke bestilling) Håper det er noen som kan hjelpe en stakkars stresset brud?! Takker for svar!!
Jade Skrevet 20. september 2008 #2 Skrevet 20. september 2008 Nå har jeg googlet meg ihjel her Jeg fant ikke vanlige piano-noter, men jeg fant piano-tabs. Jeg kan hverken piano eller noter selv, så jeg vet ikke om det er noe du kan bruke. Her er linken: http://www.megachords.com/guitar/music/978...love-is.htm?t=1 (hvis ikke notene kommer frem, prøv å åpne den i internet explorer)
Gjest Wind Skrevet 20. september 2008 #3 Skrevet 20. september 2008 (endret) Hvis du mangler pianist, så ta kontakt med nærmeste musikklinje, f.eks., hvis du har noen i nærheten. Eller sett inn en annonse i avisa. Bare et tips. Og de akkordene kan nesten enhver pianist spille. Endret 20. september 2008 av Wind
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå