Lovinda82 Skrevet 19. september 2008 #1 Skrevet 19. september 2008 Noen som har erfaringer med disse to variantene, og som kan fortelle meg hvordan de fungerer? Er skeptisk til Solstråle sin variant da den er så mye mindre i størrelse enn philips sin, den ser ut som en leselampe, mens philips sin dekker halve pulten... Hadde vært veldig praktisk hvis Solstråle fungerer like bra som philips, da den er mye mindre og kan bruke som leselampe.
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2008 #2 Skrevet 20. september 2008 Noen som har erfaringer med disse to variantene, og som kan fortelle meg hvordan de fungerer? Er skeptisk til Solstråle sin variant da den er så mye mindre i størrelse enn philips sin, den ser ut som en leselampe, mens philips sin dekker halve pulten... Hadde vært veldig praktisk hvis Solstråle fungerer like bra som philips, da den er mye mindre og kan bruke som leselampe. Jeg er motsatt. Jeg er skeptisk til alle philips variantene, de har for svakt lys mener jeg, samtidig som de er veldig store og upraktiske. Det er ikke størrelsen det kommer ann på, og jeg har en formening om at Phillips ikke har hengt med i utviklingen om å få mer effektivt lys og nyere former for stårling etc. Jeg anbefaler produktene fra denne serien http://www.nordiclightcare.com/lysbehandli...erapilamper.asp
Saeria Skrevet 20. september 2008 #3 Skrevet 20. september 2008 Jeg har den der daylighten fra philips og selv om jeg har den innstilt på forholdsvis svakt lys, så funker den som ei kule på meg!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå