Gjest Gjest_Tinka_* Skrevet 19. september 2008 #1 Del Skrevet 19. september 2008 Nå er det vel 138 økologiske landsbyer i Europa, 3 av de i Norge. Og en fjerde er under planlegging i Lofoten. Har lest litt om disse landsbyene, og syns det virker både spennede og fornuftig! Kunna faktisk tenkt meg å prøvd dette. Noen andre her som ser fornuften i en slik livsstil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2008 #2 Del Skrevet 14. oktober 2008 Har ikke hørt om dette,,, forklar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nettengel Skrevet 14. oktober 2008 #3 Del Skrevet 14. oktober 2008 Man kan lese om en av dem her http://hurdalecovillage.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ingeniøren Skrevet 14. oktober 2008 #4 Del Skrevet 14. oktober 2008 Skal jeg si mitt så er dette en veldig egoistisk levemåte, men sålenge det blir for mange slike tullesteder så klarer jo selvsagt samfunnet å leve med mangfoldet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_engel_* Skrevet 21. januar 2009 #5 Del Skrevet 21. januar 2009 Skal jeg si mitt så er dette en veldig egoistisk levemåte, men sålenge det blir for mange slike tullesteder så klarer jo selvsagt samfunnet å leve med mangfoldet. jeg blir jo litt fasinert og nysgjerrig hehe egoistisk levemåte...å referer til en økolandsby hva er egoistisk og hva er tullete? mangfoldet vil da være den "vanlige" samfunnsstrukturen vi har i verden i dag? og noen få alternativer som ikke ønsker å fortsette galskapen? på tide å våkne opp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2009 #6 Del Skrevet 22. januar 2009 Klart, hvorfor skal ikke miljøvernerne få sine egne sektbyer, når alle andre religiøse fanatikere bygger opp sine egne isolerte landsbyer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2009 #7 Del Skrevet 23. januar 2009 Klart, hvorfor skal ikke miljøvernerne få sine egne sektbyer, når alle andre religiøse fanatikere bygger opp sine egne isolerte landsbyer? Nå er nå svært få av slike byer og bygder isolerte Normalt sett blir det satt pris på besøk, og gjerne i samme slengen litt hjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Langsyne Skrevet 23. januar 2009 #8 Del Skrevet 23. januar 2009 Synes dette virket koselig, jeg. For de det gjelder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2009 #9 Del Skrevet 25. januar 2009 Kjempe - spennende, takk for linken..kunne godt tenkt meg å levd slik en stund ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå