Gå til innhold

Operasjonen:)


Yasmiin

Anbefalte innlegg

Hei jenter!!!:)

Nå er jeg ENDELIG ferdi med dette her!:) Er så utrooooolig letta at dere aner ikke!! Takk for lykkeønskninger forresten, kjekt å lese:)

Ligger nå på hotellet å slapper av. Har litt vondt, men trodde det skulle være MYE verre! Kjæresten stakk akkurat på konsert, så blir alene ikveld. Men det går fint jeg blir liggende i senga hele tiden uannsett:)

Kom til klinikken klokken kvart på 11 ca ( var ganske tidlig, skulle egentlig ikke være der før kvart på tolv:p Men heller for tidlig enn for seint. Kjæresten ble med å venta litt sammen med meg, før han dro. Hadde time halv 1, og fikk komme inn 10 på halv. Vi prata litt sammen ang størrelse, ble tegna på og sendt inn til operasjonssalen! Var veeeeeeldig nervøs. Han som skulle operere kom å snakka med meg å sa at jeg hadde ingenting å være redd for og at de skulle ta godt vare på meg.

La meg ned på "benken" og jeg frøs veldig. hun vasket meg med sprit og før jeg visste ordet av det var jeg super trøtt å sovna!:)

Snakka litt med hun dama, hun er nesten fra samme plass som meg:) Kjekt!

Når jeg våkna opp lå jeg inne på et rom for meg selv. Var veldig trøtt men super nyskjerrig på hvor mye de hadde lagt inn, så jeg tittet litt på papirene.

Klarte ikke lese noen ting, og plutselig kom det inn ei dame og sa jeg måtte sove litt til. Med glede tenkte jeg;p

Våkna opp igjen av at de kom inn å sa, ringte du? jeg: Nei???

Hadde visst dratt i snora uten å vite det selv:P *flau*

Etter en stund våkna jeg å følte meg i veldig god form. Han som opererte kom å sa at de hadde lagt inn 325. Da ble jeg veldig glad! Var veldig omtåket enda, å sa, tusen takk for att du forbedrer livskvaliteten min!!!! hehehe:P

Off, håper de er vant til slikt:)

Fikk kjeks og vann før jeg tok på meg klærne mine og ble geleidet ut til taxien.

Når vi kom frem til hotellet skulle jeg betale å det ble 152 kr så fikk igjen litt mynter å jeg bare, ååh tusen takk, hade bra! sjåføren bare, nei vent litt du skal få lappene dine! (hadde betalt med en 500 lapp:p )

Var visst litt i tåkeland ennå!

Nå ligger jeg her i senga å slapper helt av. Litt deilig da:)

Sorry for mye detaljer, men liker å lese sånnt selv så tenkte det ikke gjør noe;)

Trodde jeg skulle bli kjempekvalm av narkosen, siden jeg faktisk kastet opp av de tablettene jeg tok igår kveld, men er såååååå letta!!

Dette kunne jeg glatt gjort igjen:))

Stor klem fra meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...