Gå til innhold

festlokaler i Oslo / Baerum

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg skal gifte meg til vinteren 2010 (jeg vet vi er tilig ute! lol!) og jeg lurte paa om det er noen som har forslag til noen fine festlokaler i Oslo eller Baerum, gjerne steder hvor man kunne staatt for egen catering / alkohol.

Jeg skal gifte meg med en engelskmann (vi bor i London) og vi hadde lyst til aa ha et sted som er veldig 'norskt' for aa si det saann. Tenker da trebygninger osv.

Jeg har til naa sett paa Frognerseteren og Lysebu og de er veldig fine, men ogsaa fine priser! Lol! Saa jeg lurte paa om noen visste om noen andre steder, kanskje noen hvor det er mulig aa staa faar maten og /eller alkoholen selv? Har ikke funnet saa mange slike steder paa nettet! Kanskje det ikke er vanlig i Norge?

Alle forslag velkommne! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg anbefaler absolutt Heggedal Hovedgaard i Heggedal. Der skal vi ha bryllupet vårt. Dit kan man ta med egen drikke og bestille catering/ha mat selv. Ellers er Øverland Gård et veldig bra alternativ. Der ordner de med catering, men man kan ta med drikke selv. Begge steder har litt gammeldags stil, og er begge to veldig romantiske gårder.

Gjest Gjest_oslo_*
Skrevet

Villa Lilleborg på Ormøya er en gammel villa i drage/sveitserstil. På Ormøya er det også et lite laftet kapell som er veldig koselig om man ønsker seg kirkebryllup. Men pass på å sjekke med kapellet for dato- de har kun vielser hver 2. uke. Det er også mulig å leie steder som Disen gård der alt må ordnes selv. Det kan jo kombineres med Maridalen kirke- også en liten trekirke. Det er også noen trevillaer på Frogner som driver selskapslokaler, men jeg husker ikke helt navn eller om man kan ta med alkohol/catering.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...