Gjest Miley Skrevet 19. september 2008 #1 Del Skrevet 19. september 2008 Nå er jeg lei av de ekstra kiloene som har kommet krypende på det siste året. Ti kilo på 9 mnd, mye på grunn av sykdom. Nå skal de bort. Pannekakene til middag var vel ikke det sunneste, men jeg begynner forsiktig Jeg har tidlige gått ned 15 kg med Fedon-dietten. Jeg tror jeg kommer til å prøve noe av det samme nå. I dag har jeg kjøpt inn frokostblanding fra Fedon og yoghurt å blande den med. To ting jeg virkelig ikke kan fordra :gjeiper: Så - da erklærer jeg slankekrigen igang. Miley vs usunn mat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 19. september 2008 #2 Del Skrevet 19. september 2008 Nå er jeg lei av de ekstra kiloene som har kommet krypende på det siste året. Ti kilo på 9 mnd, mye på grunn av sykdom. Nå skal de bort.Miley=lillesky? :klø: Hvor har dine kilo satt seg? Mine er for det meste på magen- æsj! Noe som gjør at folk tror at jeg er gravid, men det er jeg jo ikke. Men skulle gjerne vært det, hvis-om-atte-dersom-atte...you know. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miley Skrevet 19. september 2008 #3 Del Skrevet 19. september 2008 Magen og rumpa. Jeg har allerede fått spørsmål om når jeg har termin I know. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miley Skrevet 19. september 2008 #4 Del Skrevet 19. september 2008 Din BMI er 24.5 :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olive Skrevet 19. september 2008 #5 Del Skrevet 19. september 2008 Hvis det er noen trøst så er du ikke alene! Har gått opp 7 kilo veeeeldig fort, og nå må de bort igjen. Så blir Fedon fra mandag av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 20. september 2008 #6 Del Skrevet 20. september 2008 Din BMI er 24.5 :dåne: Da er du jo innenfor normalen om jeg husker rett? Jeg og har gått opp en del det siste bl.a. pga medisiner. Etter litt surfing igår fant jeg ut at Fedon anbefaler (selvfølgelig...) siden egen diett for "slike som meg". Så spørs om jeg må skjerpe inn på karbohydratene. Ikke bare bare for ei som elsker brød, pasta og ris. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miley Skrevet 20. september 2008 #7 Del Skrevet 20. september 2008 Hvis det er noen trøst så er du ikke alene! Har gått opp 7 kilo veeeeldig fort, og nå må de bort igjen. Så blir Fedon fra mandag av På en måte er det en slags trøst at vi er flere Da er du jo innenfor normalen om jeg husker rett? Jeg og har gått opp en del det siste bl.a. pga medisiner. Etter litt surfing igår fant jeg ut at Fedon anbefaler (selvfølgelig...) siden egen diett for "slike som meg". Så spørs om jeg må skjerpe inn på karbohydratene. Ikke bare bare for ei som elsker brød, pasta og ris. Jo, øverste grense for normal BMI, men absolutt ikke min normal. Må legge om mye jeg nå, lagt til meg en haug med uvaner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miley Skrevet 20. september 2008 #8 Del Skrevet 20. september 2008 Limer inn denne her så jeg vet hvor jeg har den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 20. september 2008 #9 Del Skrevet 20. september 2008 Fordelen om man har en haug med uvaner er at da har man iallfall noe å ta tak i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miley Skrevet 20. september 2008 #10 Del Skrevet 20. september 2008 Ja, man kan jo se positivt på det I dag var vi på Burger King. Vi hadde lovt barnet det, så da ble det vel noen kalorier over det det skulle Heldigvis er det fryktelig sjeldent vi er der. Jeg får se på det som en utskeielse og håpe det blir lenge til neste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miley Skrevet 22. september 2008 #11 Del Skrevet 22. september 2008 Lurer på hva Fedon ville sagt til nystekte boller med margarin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 22. september 2008 #12 Del Skrevet 22. september 2008 Da har du gått opp de 10kg jeg har gått ned da Jeg fikk god hjelp av vektklubben på vg da trening ikke lengre gjorde nytten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miley Skrevet 22. september 2008 #13 Del Skrevet 22. september 2008 Ja jeg vurderer å melde meg inn, men jeg er så lite motivert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 24. september 2008 #14 Del Skrevet 24. september 2008 Jeg er også medlem på VGs vektklubb, og det funker overhodet ikke når man ikke er motivert. *sukk* Det kan jeg signere på. (Og nå har jeg deg på mine innlegg!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 24. september 2008 #15 Del Skrevet 24. september 2008 Vektklubben til Grete Roede er gratis, går jo an å teste den først for å se om det er noe for deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 24. september 2008 #16 Del Skrevet 24. september 2008 Jeg liker faktisk Fedon-mat, og ble nysgjerrig på Fedon-frokostblanding. Når man handler brød på Kiwi, er det det eneste brukbare brødet. Men jeg tør nesten ikke å si at jeg spiser det i blant, fordi jeg en gang ble mistenkt for å slanke meg da det ble oppdaget. Jeg har ikke noe forhold til slanking, annet enn at jeg ville synes det var flaut å snakke om det hvis jeg drev med det. Legge fram alle kompleksene i offentlighet, liksom. Men jeg ser jo se at det kan være motiverende å snakke om det, og gjerne være flere med på det. Selv om jeg fortsatt har litt problemer med selve ordet slanking. Det får meg til å tenke på min mor som lever på gryn i to måneder, for så å skli helt ut. Livsstilsendring er vel det "korrekte" ordet, , men jeg klarer å svelge det bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miley Skrevet 24. september 2008 #17 Del Skrevet 24. september 2008 Jeg er også medlem på VGs vektklubb, og det funker overhodet ikke når man ikke er motivert. *sukk* Det kan jeg signere på. (Og nå har jeg deg på mine innlegg!) Ja, det er noe med å kaste penger ut vinduet Vektklubben til Grete Roede er gratis, går jo an å teste den først for å se om det er noe for deg? Det kan jeg jo kanskje prøve. Ikke dumt. Jeg liker faktisk Fedon-mat, og ble nysgjerrig på Fedon-frokostblanding. Når man handler brød på Kiwi, er det det eneste brukbare brødet. Men jeg tør nesten ikke å si at jeg spiser det i blant, fordi jeg en gang ble mistenkt for å slanke meg da det ble oppdaget. Jeg har ikke noe forhold til slanking, annet enn at jeg ville synes det var flaut å snakke om det hvis jeg drev med det. Legge fram alle kompleksene i offentlighet, liksom. Men jeg ser jo se at det kan være motiverende å snakke om det, og gjerne være flere med på det. Selv om jeg fortsatt har litt problemer med selve ordet slanking. Det får meg til å tenke på min mor som lever på gryn i to måneder, for så å skli helt ut. Livsstilsendring er vel det "korrekte" ordet, , men jeg klarer å svelge det bedre. Snakker ikke akkurat om det på jobben, synes det er bedre å ta det her inne. I grunn så er det nesten slik at det er kult å slanke seg for enkelte på jobb, mens resten gofler innpå. Jeg liker best å gofle innpå jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 24. september 2008 #18 Del Skrevet 24. september 2008 Jeg har gått ned 8 kilo og ikke snakk om at nålen på vekten rikker seg overhodet Jeg regner med å få litt ideer og inspirasjon i boka her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurela Skrevet 24. september 2008 #19 Del Skrevet 24. september 2008 Åh, det passet virkelig ikke med denne tråden her som jeg sitter å panlegger et godteriinnkjøp.. *dårlig samvittighet* Lykke til da;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silli Skrevet 29. september 2008 #20 Del Skrevet 29. september 2008 holder på med det samme, ned i vekt ! men sånne grethe rode produkter, va koster de ? å hvilke produkter har hun, smaker de greit ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå