Gjest Poirot Skrevet 7. juni 2003 #2 Skrevet 7. juni 2003 Lam indrefilet. De er så små at selges som regel kun til restaurant noen steder. Svigers grillmat (fileter, spyd osv med fantastiske utrer, marinader og perfekt stekt). Ellers må jeg si jeg er veldig glad i vanlig lasagn, taco og hjemmelaget pizza. Og ferskt brød med nøkkelost!
Barbie Skrevet 7. juni 2003 #3 Skrevet 7. juni 2003 Vanskelig og si...Det er så mye som er godt atte... -Men jeg er veldig glad i Pitabrød med masse deilig fyll. Forresten: Tror jordbær med sukker,melk og fløte er min favoritt jeg..
Silfen Skrevet 8. juni 2003 #5 Skrevet 8. juni 2003 Det er mye det. Fikk en cous-cous i Tunisia engang og jeg har aldri klart å lage den like god hjemme.
RoadQueen Skrevet 8. juni 2003 #6 Skrevet 8. juni 2003 Det er mye som er det beste jeg har smakt - men det siste beste jeg har smakt er ekte italiensk pistasjeis. Mmmmmm!!!!
smilla1 Skrevet 8. juni 2003 #7 Skrevet 8. juni 2003 Høne i karri. DET er godt det :D Det er en fantastisk god saus til, jeg bare ruller ned i sofaen etter å ha spist. NAM :D Smilla1
Tilde Skrevet 8. juni 2003 #8 Skrevet 8. juni 2003 Bestemors hønsefrikasse og rørte jordbær med vaniljeis til dessert. Har smakt mye godt etter den middagen der (var vel ca 10- 12 år) , men den har bare klistret seg fast til hjernen min som det ultimate..
Gjest Liten Skrevet 8. juni 2003 #9 Skrevet 8. juni 2003 hmmmm.... tror det må bli sjokoladefondant med pasjonsfrukt- og champagnesuppe på Bølgen & Moi. Spiste den er påsken for et par år siden og husker smaken ennå....
Gjest Madley Skrevet 8. juni 2003 #10 Skrevet 8. juni 2003 Fersk fisk lever og rogn...faltbrød og ordentlig smør.... åhhhh...
starie Skrevet 8. juni 2003 #11 Skrevet 8. juni 2003 En himmelriks munnfull som jeg fikk servert i ett bryllup en gang. NAM!
Kate Skrevet 9. juni 2003 #12 Skrevet 9. juni 2003 Var på en italiensk resturant i Hamburg for noen år siden. Atmosfæren var som tatt ut av en mafiafilm, det var nesten så vi dukket hver gang det gikk i døra i redsel for at noen skulle likvideres med maskingevær Vel mafia eller ikke mafia, maten var fantastisk! Bestilte Tiramisu til dessert, og aldri har jeg fått maken. MYYYYYYYYYYYYYE bedre enn sex
Ylvalin Skrevet 9. juni 2003 #13 Skrevet 9. juni 2003 Det finnes så mye god mat, vanskelig å si hva som er aller best. Jeg elsker min egen hjemmelagede pesto, og spiser den til nær sagt hva som helst. Jeg har aldri klart å glemme smaken av sort hummerravioli som jeg spiste nyttårsaften... Det kan også være fordi det var en fantastisk kveld. Hva skal vi ha til middag i dag tro..?
Salt Skrevet 9. juni 2003 #15 Skrevet 9. juni 2003 Åhh- det må være en is jeg spiste på Heathrow for noen år siden. Kom i skikkelig Sydenstemning selv om det var midt på vinteren; lurer på om den het strawberry kiss eller noe sånt?
Musemor Skrevet 12. juni 2003 #16 Skrevet 12. juni 2003 Det må bli et middagsmåltid jeg spiste i Marmaris (Tyrkia ) for noen år siden. Alt var perfekt og for en gangs skyld klarte jeg å spise opp alt sammen (og det er ikke ofte jeg klarer på restaurant). Får vann i munnen bare jeg tenker på det :D
Livets datter Skrevet 12. juni 2003 #17 Skrevet 12. juni 2003 Elsker Tortilla Wraps med kylling, ris, mais, chili, revet ost osv. Den må selvsagt være kjempesterk! Eller så mener jeg at champignon er sterkt undervurdert...
Gjest 10na Skrevet 12. juni 2003 #18 Skrevet 12. juni 2003 Ingen tvil...... Sjokolademousse med bringebærcoulis
Jusy me Skrevet 12. juni 2003 #19 Skrevet 12. juni 2003 Pepperbiff med spesielle poteter(husker ikke hva de heter), og en god fløtesaus. De serverte loff med hvitløksmør til forrett der. Og den loffen med det smøret var bare helt fantastisk.. Spiste det i en resturant i Helsinki for et par år siden. Har enda ikke glemt smaken av den middagen.. mmmmm...
jordbær Skrevet 13. juni 2003 #20 Skrevet 13. juni 2003 Jeg er VELDIG glad i innbakt kylling (kinesisk) MEN! DEt aller beste i HELE verden, er marinert indrefilet av reinsdyr med poteter og viltsaus...*sukk*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå