Gå til innhold

Erfaringer med Cerazette?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg begynte på Cerazette 30. august, og på den tida har jeg rukket å få mensen 2 ganger, ene gangen etter 11 dager og nå i dag etter 10 dager. Blødningen er ikke så sterk som en mensblødning, men jeg har smerter og plager. Er det mange som har opplevd dette med Cerazette?

Forrige gang jeg gikk på Cerazette var det også sånn (mensen hver 15. dag). Kan det hende at det stabiliserer seg med tiden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde det på samme måten de 3-4 månedene, men etter det forsvant mensen helt. Så det trenger nok mest sannsynlig bare en innkjøringsperiode. Man bør holde ut noen måneder for å gi det en sjanse til å stabilisere seg for man gir de opp ihvertfall.

Skrevet
Jeg begynte på Cerazette 30. august, og på den tida har jeg rukket å få mensen 2 ganger, ene gangen etter 11 dager og nå i dag etter 10 dager. Blødningen er ikke så sterk som en mensblødning, men jeg har smerter og plager. Er det mange som har opplevd dette med Cerazette?

Forrige gang jeg gikk på Cerazette var det også sånn (mensen hver 15. dag). Kan det hende at det stabiliserer seg med tiden?

3 uker her. De beste pillene jeg har brukt med null mens og nesten ingen bivirkninger. Så vær tolmodig om du ellers er fornøyd med pilla:)

Skrevet

Ja, jeg skal gi det noen måneder altså.

Merker litt bivirkninger med dem, men gikk på Loette før og de fikk jeg mye mer plager av, masse migrene og annet styr. Disse virker hakket bedre (men jeg er stadig på utkikk etter bombesikker, ikke-hormonell prevensjon).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...