Gå til innhold

Fortell noe helt opplagt

David&

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest SunflowerPenguin

Ná har jeg god nok samvittighet til á gá á legge meg. Det er helt opplagt bra á fóle dette fór en legger seg til á sove, alltid tungt á legge seg om en fóler at en har litt skyldfólelse.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg ikke opplagt, men det er helt opplagt at jeg kommer til å bli mer opplagt etter en frisk spasertur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man bør logge helt av nett for å kunne kjenne hvor deilig det er å få logge seg på KG igjen. Det er helt opplagt fem`enalt!.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Jeg kjeder meg litt selv om jeg har nok av ting å finne på. Tror jeg snart får finne ut hvilken type suppe jeg skal lage til middag i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjeder meg litt selv om jeg har nok av ting å finne på. Tror jeg snart får finne ut hvilken type suppe jeg skal lage til middag i morgen.

Blomkål? Jeg hadde det nesten i dag. Sparer den til i morgen.

Det å ha nok av ting å finne på, handler jo om det er noe artig, da. Jeg har også nok av ting å finne på i kveld, men her sitter jeg - på KG. Fordi det er artig, hi hi hi!!! Jeg har fjaset sånn rundt i dag, at jeg har ikke engang lest meg mer opp på uinteressant-tråden. Jeg skulle, men så havnet jeg innpå språkforumet. Nåja, jeg har lagt igjen et lite fotavtrykk der nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Blomkål? Jeg hadde det nesten i dag. Sparer den til i morgen.

Det å ha nok av ting å finne på, handler jo om det er noe artig, da. Jeg har også nok av ting å finne på i kveld, men her sitter jeg - på KG. Fordi det er artig, hi hi hi!!! Jeg har fjaset sånn rundt i dag, at jeg har ikke engang lest meg mer opp på uinteressant-tråden. Jeg skulle, men så havnet jeg innpå språkforumet. Nåja, jeg har lagt igjen et lite fotavtrykk der nå ;)

Jeg forstår den. :)

Tror det blir en slags tunfisksalat til oss til middag her i huset i morgen. :) Krysser fingrene for at det blir godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror det blir en slags tunfisksalat til oss til middag her i huset i morgen. :) Krysser fingrene for at det blir godt.

Høres sunt og godt ut! :spise:

Jeg begynner å utvikle lakenskrekk, merker jeg :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At 40 bilder av lille nurket er for mye. Jeg skjønner det er et ønsket barn etc, men 40 bilder postet? Nurket er 5 dager gammelt..!!!

Jeg telte...

Endret av Leini
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg begynner å utvikle lakenskrekk, merker jeg :kjefte:

Er lakenskrekk en smittsomme sykdom på KG?

Anonymous poster hash: ed1b9...059

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At 40 bilder av lille nurket er for mye. Jeg skjønner det er et ønsket barn etc, men 40 bilder postet? Nurket er 5 dager gammelt..!!!

Jeg telte...

Hva har det å si om det er uønsket?

Anonymous poster hash: 597d9...156

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SunflowerPenguin

Äáaaah! Kan jeg ogsá komme da?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...