Gå til innhold

Han vil ikke ha smoking.

Gjest Sinna

Anbefalte innlegg

I know! Genialt :popcorn:

Kan vi snart spore av denne tråden også i retning do-kurver? Pleeeeease!!!!!!!??

Det går jo an å ha ekstra smoking i dokurven i tilfelle brudgommen skulle innse at fruen har hatt rett hele kvelden, og at et dressbytte er på høy tid?

Nei, å spore denne ytterligere mot dokurver er bare dårlig humor, og gjentagelse av en tråd som står seg helt fint på selvstendig grunnlag. Å suge på en karamell man ikke har spist blir aldri vellykket.

:cowboy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må bare få takke for en livlig tråd. Det er noe befriende med å sitte hjemme og være i tvil om dette er tull eller om noen faktisk mener noe sånt. Le litt stygt av at noen muligens kan få seg til å si noe sånt. Og ikke minst alle de innleggene som kommer i etterkant...... Ubetalelig.

God helg hilsen fra Serina

Det er garantert noen som mener noe slikt - uten tvil. Se bare på tråden om de vrange svigerforeldrene. Der var det ei som skjellte ut trådstarter, og som like etterpå lagde en ny tråd om samme problematikk relatert til seg selv. Beløpet var riktignok litt lavere, men dog. Hun lurte veldig på hvordan hun skulle fortelle de tre andre foreldrene at hennes mor ville gi dem kr 25 000 til bryllupet, for hun ville ikke at de andre foreldrene skulle føle seg forbigått. :ler: Så det viser med all tydelighet at galskapen florerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, å spore denne ytterligere mot dokurver er bare dårlig humor, og gjentagelse av en tråd som står seg helt fint på selvstendig grunnlag. Å suge på en karamell man ikke har spist blir aldri vellykket.

Nåja, for mitt vedkommende er karameller ofte en god start på en vellykket tilværelse. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåja, for mitt vedkommende er karameller ofte en god start på en vellykket tilværelse. :)

Men da bør du vel først ha den i munnen? Hvis du skal kunne suge på den mener jeg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da bør du vel først ha den i munnen? Hvis du skal kunne suge på den mener jeg. ;)

Du har et poeng. Og man bør absolutt ha mange nok! Det finnes ikke noe verre enn å ha færre karameller en gjester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har et poeng. Og man bør absolutt ha mange nok! Det finnes ikke noe verre enn å ha færre karameller en gjester.

Selvfølgelig har jeg et poeng, og jeg klarer å finne dem på helt på egenhånd også. :)

Men denne tråden handler vel i grunnen om smokinger kontra andre klesgevanter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi skal snart gifte oss, og nå nekter sambo å ha på seg smoking i bryllupet.

Jeg er så sinna at jeg nesten klikker, og nå har vi krangla i hele kveld. :tristbla:

Jeg skal ha en ganske oppstæsja brudekjole, og har hele tiden tatt det som en selvfølge at han skulle ha smoking. Da vi begynte å snakke om dette i kveld, så bare nekter han plent å ha på seg smoking i bryllupet.

Han vil mye heller bruke mørk dress, og nekter å høre på når jeg sier at mørk dress ikke er fint nok til kjolen min.

Dette er helt ulikt ham, har aldri opplevd ham så vanskelig før. Han bruker alltid å gjøre som han får beskjed om. Jeg er skikkelig skuffa over at han ikke vil forstå hvor viktig dette er for meg. Så sær han er nå, så går det ikke an å snakke med ham heller.

Æsj! :kjefte:

OMG! Vil han ikke ha smoking??!!

Jeg mener, dette er jo aldeles ingen dag for å feire kjärligheten sammen med näre venner og familie - nei herregud, dette er jo kun et fashionshow ... AT HAN IKKE SKJÖNNER DET?!

Flott å se mennesker med prioriteringene i orden her ja .... *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen jeg VIL snakke mer om dokurver! Det er så morrosamt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal snart gifte oss, og nå nekter sambo å ha på seg smoking i bryllupet.

Jeg er så sinna at jeg nesten klikker, og nå har vi krangla i hele kveld. :tristbla:

Jeg skal ha en ganske oppstæsja brudekjole, og har hele tiden tatt det som en selvfølge at han skulle ha smoking. Da vi begynte å snakke om dette i kveld, så bare nekter han plent å ha på seg smoking i bryllupet.

Han vil mye heller bruke mørk dress, og nekter å høre på når jeg sier at mørk dress ikke er fint nok til kjolen min.

Dette er helt ulikt ham, har aldri opplevd ham så vanskelig før. Han bruker alltid å gjøre som han får beskjed om. Jeg er skikkelig skuffa over at han ikke vil forstå hvor viktig dette er for meg. Så sær han er nå, så går det ikke an å snakke med ham heller.

Æsj! :kjefte:

Nå skal ikke jeg gifte meg, da.

Men jeg ville personlig ikke ha kranglet med kjæresten min om noe sånt. Jeg hadde jo ødelagt all gleden, og det er vel viktig at han føler seg fin og?

Kjæresten min skal hvertfall få slippe å gifte seg i noe som han ikke er komfortabel med, for det slipper jo jeg. Han er et menneske som gifter seg med meg, ikke en vase som skal si JA JEG VIL GIFTE MEG MED DEG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han går med joggebukse med smokingstæsjet da (kanskje en farge som matcher brudebuketten din og fargethemet ellers?)? Så kan du matche med pannebånd og joggesko? Kan love deg at det vil bli antrekk alle vil snakke om i ettertid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...