Gjest Piper Skrevet 19. september 2008 #101 Del Skrevet 19. september 2008 Vi skal snart gifte oss, og nå nekter sambo å ha på seg smoking i bryllupet. Jeg er så sinna at jeg nesten klikker, og nå har vi krangla i hele kveld. Jeg skal ha en ganske oppstæsja brudekjole, og har hele tiden tatt det som en selvfølge at han skulle ha smoking. Da vi begynte å snakke om dette i kveld, så bare nekter han plent å ha på seg smoking i bryllupet. Han vil mye heller bruke mørk dress, og nekter å høre på når jeg sier at mørk dress ikke er fint nok til kjolen min. Dette er helt ulikt ham, har aldri opplevd ham så vanskelig før. Han bruker alltid å gjøre som han får beskjed om. Jeg er skikkelig skuffa over at han ikke vil forstå hvor viktig dette er for meg. Så sær han er nå, så går det ikke an å snakke med ham heller. Æsj! Fikk han være med å bestemme hvilke kjole du skulle ha? Regner ikke med det, emnd et er tydeligvis helt greit at du skal bestemme hva han skal gå med. Hjelpe og bære, ahr det klikket for enkelte bruder her inne, som ikke en gang kan la brudgommen få bestemme sitt eget antrekk? Og jeg regner faktisk emd at han hadde like mye han skulle ha sagt om din kjole, for ellers kan du faktisk knipe igjen munnen din. og jeg er stolt over han, som faktisk våger å bestemme selv hva hanv il gå med. Tydeligvis ikke enkelt å være brudgom, når brudene tror de kan bestemme alt. Er det ikek viktigst at han trives med det han går i, eller er det viktigste for deg fasaden? For er fasaden viktigst, kan en begynne å lure på om du er klar for ekteskapet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 19. september 2008 #102 Del Skrevet 19. september 2008 :overrasket: :overrasket: :overrasket: Nå gir jeg meg ende over! Jeg har jo skrevet snart hundre ganger at mørk dress ikke passer til kjolen min. Er virkelig det så vanskelig å forstå. en mindre forståelsesfull person, ville kanskje tenkt at det egentlig er ditt problem, siden han jo tydeligvis synes BÅDE kjolen din OG mørk dress er pent, at du ikke er enig og ikke snakket med ham om det FØR du bestilte kjolen din, mener nok disse hårreisende menneskene at du må ta på egen kappe. Du følger jo ikke med. Jeg har jo sagt at han alltid bruker å gjøre som han får beskjed om, så han er ikke vrang - før nå. Så nå har vi en ny situasjon kan du si. Det var godt du så denne siden av ham nå før du gifter deg med ham, så du vet hva du går til om du velger å gjennoføre. Men, siden du har kjøpt en så nydelig kjole, så må du jo gjennomføre, for kjolens del. Klipp istykker alle hans dresser, alle som en, også joggebuksene hans, bare sånn for sikkerhets skyld. Så kjøper du en smoking, slik at det er absolutt det eneste valget han har. Etter den store dagen, setter du igang planlegginen av skilsmisse. Du kan jo ikke leve med en slik mann!! For tro meg, etter at dere er vel gift, blir hans vrange sider bare sterkere å sterkere. En vakker dag, kler han seg AKKURAT som han vil!!!! *vantro blikk* 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Piper Skrevet 19. september 2008 #103 Del Skrevet 19. september 2008 Jepp. Snart kommer sikkert tråder som: "Hjelp! Fargene på serviettene står ikke i stil med neglelakken til brudepikene." "Jeg får ikke sendt invitasjonene 14.ferbruar fordi det er en søndag. Hva skal jeg gjøre?" "Venninnen min har ikke rammet inn invitasjonen." "Presten nevnte Gud i kirken." "Det er meldt regn på bryllupsdagen. Vi må avlyse." "Konditoriet vil ikke lage 100-etasjes bryllupskake til oss." "Brudgommens tale varte bare i 15 minutter og han sa bare "jeg elsker deg" 10 ganger. Bør jeg slå opp?" Er nok ikke lenge til de kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr.Grey Skrevet 19. september 2008 #104 Del Skrevet 19. september 2008 jammen bra undeholding dette altså, tror jeg må begynne å forberede mannen på ønsket antrekk allerede nå jeg, slik at hvis han nekter rekker jeg å finne meg en ny mann å gifte meg med til fastsatt dato....... Og TS; er du klar over hvor mange fine svarte joggebukser det finnes? Og de er ikke ettersittende i lårene heller...noen er i litt blankere stoff også....da slipper iallefall edelstenene hans å bli klemt om han skulle ville ha susp under.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr.Grey Skrevet 19. september 2008 #105 Del Skrevet 19. september 2008 Og så kan du jo putte en smokingbukse i dokurven, for han endrer sikkert mening om den utover kvelden. Og om ikke; gi ham mer å drikke! Lykke til! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LukaFrost Skrevet 19. september 2008 #106 Del Skrevet 19. september 2008 *ler* Jeg skjønner at det ikke er bare bare å gifte seg... Jeg skjønner brudgommen godt. Jeg synes heller ikke noe særlig om smoking. Mulig jeg lider av traumer etter å ha observert endel smoking på 80-tallet med farga magebelte og tversover. Tversover er ikke pent. Jeg håper virkelig min kjære vil ha dress og slips hvis den dagen kommer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 19. september 2008 #107 Del Skrevet 19. september 2008 Dette var en fin start på dagen. Jeg tror jeg må gi Fresi en sånn en: Ts var ikke så verst, hun heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NiChia Skrevet 19. september 2008 #108 Del Skrevet 19. september 2008 Fordi det vil se rart ut med mørk dress til min kjole. Jeg sa jo det. Kan du ikke bytte kjole til en som passer bedre til en mørk dress? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 19. september 2008 #109 Del Skrevet 19. september 2008 Fantastisk!! Jepp. Snart kommer sikkert tråder som: "Hjelp! Fargene på serviettene står ikke i stil med neglelakken til brudepikene." "Jeg får ikke sendt invitasjonene 14.ferbruar fordi det er en søndag. Hva skal jeg gjøre?" "Venninnen min har ikke rammet inn invitasjonen." "Presten nevnte Gud i kirken." "Det er meldt regn på bryllupsdagen. Vi må avlyse." "Konditoriet vil ikke lage 100-etasjes bryllupskake til oss." "Brudgommens tale varte bare i 15 minutter og han sa bare "jeg elsker deg" 10 ganger. Bør jeg slå opp?" Artig start på dagen dette! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Piper Skrevet 19. september 2008 #110 Del Skrevet 19. september 2008 Kan du ikke bytte kjole til en som passer bedre til en mørk dress? Hvordan kan du foreslå noe slikt? Har du ikke forstått at brudgommen ikke har noe han skulle ha sagt? Bruden er og blir den viktigste, og sånn er det med den saken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NiChia Skrevet 19. september 2008 #111 Del Skrevet 19. september 2008 Hvordan kan du foreslå noe slikt? Har du ikke forstått at brudgommen ikke har noe han skulle ha sagt? Bruden er og blir den viktigste, og sånn er det med den saken Ja, det er sant. Jeg beklager. Jeg tenkte ikke :slår: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 19. september 2008 #112 Del Skrevet 19. september 2008 Der er jeg ikke enig gitt. Mørk dress! Mørk dress! Mørk dress! Hvor mange ganger må jeg si det? Og det sier seg selv at det ikke er særlig pyntet. Det er brudekjolen din som blir gjenstand for oppmerksomhet på dagen, beundret og bejublet av den kvinnelige delen av gjestene. Mennene derimot kommer neppe til å studere mannens antrekk, om han har dress eller smoking vil neppe noen av dem tenke over! Men dere mener ikke seriøst at han burde ha hatt til smoking? Ikke hatt - ikke smoking! Til dere som mener han kan bruke mørk dress: les første innlegg. Til dere som lurer på hvorfor han ikke kan ha mørk dress: les første innlegg. Og for oss som har lest det første innlegget og alle de andre innleggene, det er hans dag også! Dette er en dag med mye styr og mas, la han ihvertfall ha en antrekk han føler seg noenlunde vel i, det er det minste du skylder til tilkommende mann! Dere har virkelig gjort min morgen her Min også Takk for tipset, Loffen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Piper Skrevet 19. september 2008 #113 Del Skrevet 19. september 2008 Ja, det er sant. Jeg beklager. Jeg tenkte ikke :slår: Må alltid tenke før man snakker, for ellers blir det så feil som det ble Men godt du tok til fornuft Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 19. september 2008 #114 Del Skrevet 19. september 2008 Aha! Smokingbukse i dokurven! Ett must! *noterer* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 19. september 2008 #115 Del Skrevet 19. september 2008 Aha! Smokingbukse i dokurven! Ett must! *noterer* Hva har du bestemt at KI skal ha? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 19. september 2008 #116 Del Skrevet 19. september 2008 (endret) Jeg skjønner din samboer veldig, jeg ville aldri gått i noe sånt her, om jeg var gutt http://www.theexecutivescloset.com/images/2006fallTuxedo.jpg Heller dette da.. http://www.snefridshus.no/images/Marketing...29_d_medium.jpg Endret 19. september 2008 av Gjest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2008 #117 Del Skrevet 19. september 2008 Vi skal snart gifte oss, og nå nekter sambo å ha på seg smoking i bryllupet. Jeg er så sinna at jeg nesten klikker, og nå har vi krangla i hele kveld. Jeg skal ha en ganske oppstæsja brudekjole, og har hele tiden tatt det som en selvfølge at han skulle ha smoking. Da vi begynte å snakke om dette i kveld, så bare nekter han plent å ha på seg smoking i bryllupet. Han vil mye heller bruke mørk dress, og nekter å høre på når jeg sier at mørk dress ikke er fint nok til kjolen min. Dette er helt ulikt ham, har aldri opplevd ham så vanskelig før. Han bruker alltid å gjøre som han får beskjed om. Jeg er skikkelig skuffa over at han ikke vil forstå hvor viktig dette er for meg. Så sær han er nå, så går det ikke an å snakke med ham heller. Æsj! Enkelt: Han går ikke i smoking. Du gir deg selv et skikkelig klaps på kinnet. Bitch. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flua Skrevet 19. september 2008 #118 Del Skrevet 19. september 2008 Jeg skjønner din samboer veldig, jeg ville aldri gått i noe sånt her, om jeg var gutt laught.gif http://www.theexecutivescloset.com/images/2006fallTuxedo.jpg :hoho: Denne tråden er konge!! Og veldig usannsynlig........men konge!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2008 #119 Del Skrevet 19. september 2008 jammen bra undeholding dette altså, tror jeg må begynne å forberede mannen på ønsket antrekk allerede nå jeg, slik at hvis han nekter rekker jeg å finne meg en ny mann å gifte meg med til fastsatt dato....... Og TS; er du klar over hvor mange fine svarte joggebukser det finnes? Og de er ikke ettersittende i lårene heller...noen er i litt blankere stoff også....da slipper iallefall edelstenene hans å bli klemt om han skulle ville ha susp under.... Han trenger ikke susp, så godt grep denne bruden har om ballene hans 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concertina Skrevet 19. september 2008 #120 Del Skrevet 19. september 2008 En god latter forlenger livet osv... fortsetter disse trådene så kommer jeg til å bli urgammel 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå