Gå til innhold

Han vil ikke ha smoking.

Gjest Sinna

Anbefalte innlegg

:klaske:

Men synes du ikke det er illevarslende når det gjelder deres fremtidige samliv? Jeg ville ha blitt dypt bekymret og i det minste tatt en alvorprat med foreldrene hans.

Jeg har ikke tenkt så mye på det. Var jo først i kveld vi begynte å snakke om det, og det endte i en heidundrenes krangel, så nå får vi først se hvordan det går.

Og forresten, så er ikke foreldrene hans helt tamme, for å si det pent. :ler:

Trur kanskje de hadde blitt litt sure hvis jeg hadde sagt at sønnen deres ikke kan kle seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men kjære deg da! Er det ikke rett og rimelig at han får lov til å bruke det han føler for på hans dag, ja for det er ikke bare din dag skjønner du - men hans dag også!

Flott at han syns kjolen din er super.....

Om han ikke vil bruke smoking så respekter det da, verden går ikke under av den grunn!

La han ha på seg det HAN vil! Elsker du han ikke da?

Ja, det hadde blitt fint. Da hadde det blitt joggebuske da skjønner du.

Elske eller ikke elske spiller lissom ikke så stor rolle hvis han stiller i joggebukse. Da kommer jeg nok til å føle meg både fin og stolt. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La din kjære ha på seg det han føler for på sin store dag da!

Du har på det du føler for og som du selv syns er fint!

Tenk deg selv om din kommende mann hadde satt i et ramaskrik når han så deg i din utvalgte kjole som du mener er den flotteste i verden!Hadde du følt at du hadde høy i hatten da (eller hva det heter :ironi: + :fnise: )

Hvordan tror du din kommende mann føler det når du mer eller mindre gjør narr av hans anntrekk? Stakkars mann, han tror jeg er skikkelig nedfor og lei seg altså!

Endret av Silmarill
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La din kjære ha på seg det han føler for på sin store dag da!

Du har på det du føler for og som du selv syns er fint!

Tenk deg selv om din kommende mann hadde satt i et ramaskrik når han så deg i din utvalgte kjole som du mener er den flotteste i verden!Hadde du følt at du hadde høy i hatten da (eller hva det heter :ironi: + :fnise: )

Hvordan tror du din kommende mann føler det når du mer eller mindre gjør narr av hans anntrekk? Stakkars mann, han tror jeg er skikkelig nedfor og lei seg altså!

Jeg gjør ikke narr av antrekket hans, jeg sier bare at det ikke passer, og at han derfor ikke kan ha på seg mørk dress.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere som mener han kan bruke mørk dress: les første innlegg.

Til dere som lurer på hvorfor han ikke kan ha mørk dress: les første innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke tenkt så mye på det. Var jo først i kveld vi begynte å snakke om det, og det endte i en heidundrenes krangel, så nå får vi først se hvordan det går.

Og forresten, så er ikke foreldrene hans helt tamme, for å si det pent. :ler:

Trur kanskje de hadde blitt litt sure hvis jeg hadde sagt at sønnen deres ikke kan kle seg.

Jeg synes du burde alliere deg med foreldrene. Tipper du får allverdens sympati og de kan sikkert snakke ham til rette. Hvisk ordet "arv" hvis du slipper opp for argumenter,

Ja, det hadde blitt fint. Da hadde det blitt joggebuske da skjønner du.

Elske eller ikke elske spiller lissom ikke så stor rolle hvis han stiller i joggebukse. Da kommer jeg nok til å føle meg både fin og stolt. :roll:

Men herregud, han har jo sagt seg villig til å stille i mørk dress! Det er slett ikke alle brudgommer som strekker seg såpass. Nå synes jeg du begynner å bli litt vanskelig her. Og ikke minst snobbete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes du burde alliere deg med foreldrene. Tipper du får allverdens sympati og de kan sikkert snakke ham til rette. Hvisk ordet "arv" hvis du slipper opp for argumenter,

Men herregud, han har jo sagt seg villig til å stille i mørk dress! Det er slett ikke alle brudgommer som strekker seg såpass. Nå synes jeg du begynner å bli litt vanskelig her. Og ikke minst snobbete.

Var bare fordi den andre skrev han burde få stille i hva han ville, og da hadde det sikkert blitt joggebukse.

Ja, jeg vet han vil stille i mørk dress (har da skrevet det mange ganger).

MEN det kan han som jeg har skrevet ikke gjøre fordi det ikke passer til kjolen.

Synes dere har tungt for det her altså. :ler:

Og forresten så synes jeg det er lov å pynte seg i bryllupet sitt, uten å være snobbete.

Og hvorfor er jeg vanskelig? Har sagt det samme hele tiden jeg, og det er at han skal ha smoking. Ikke noe problem å forholde seg til det vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du burde legge opp en strategi her. Ser ut som du mister hodet fullstendig. Lag en avtale, da vel! Han stiller i smoking på brylluosdagen, du stiller i kostyme etter hans hjerte på bryllupsnatten. Hallo, du lager virkelig probemer ut av ingenting.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du burde legge opp en strategi her. Ser ut som du mister hodet fullstendig. Lag en avtale, da vel! Han stiller i smoking på brylluosdagen, du stiller i kostyme etter hans hjerte på bryllupsnatten. Hallo, du lager virkelig probemer ut av ingenting.

Nei, nå må du gi deg. Det er da han som lager problemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nå må du gi deg. Det er da han som lager problemer.

:fnise:

Dop ham og tre på han den smokingbuksa da, for guds skyld!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Dop ham og tre på han den smokingbuksa da, for guds skyld!

Godt forslag. Også slenge han over skulderen og bære han opp kirkegulvet, sette han på en stol med en fyrstikk i hvert øye så det ser ut som om han er våken, og svare for han når presten spør og kaste han over skulderen på nytt og strene ut av kirken?

Joa? Fint det.

(Han vil ikke ha smoking - har jeg nevnt det?)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt forslag. Også slenge han over skulderen og bære han opp kirkegulvet, sette han på en stol med en fyrstikk i hvert øye så det ser ut som om han er våken, og svare for han når presten spør og kaste han over skulderen på nytt og strene ut av kirken?

Joa? Fint det.

(Han vil ikke ha smoking - har jeg nevnt det?)

:hoho:

Ja, du har nevnt det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest dokurvfeen

:kaffekopp:

Sitter her med en kaffekopp og skjønner at det er på bryllupsforumet man skal oppholde seg for å få litt underholdning i hverdagen. :)

Først vil ikke svigerforeldrene betale nok, så vil ikke brudgommen bruke smoking, hva blir det neste? Det bare må være samme TS for argumentasjonen ligger på samme nivå i begge "](tulle)[/size] tråder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal snart gifte oss, og nå nekter sambo å ha på seg smoking i bryllupet.

Jeg er så sinna at jeg nesten klikker, og nå har vi krangla i hele kveld. :tristbla:

Jeg skal ha en ganske oppstæsja brudekjole, og har hele tiden tatt det som en selvfølge at han skulle ha smoking. Da vi begynte å snakke om dette i kveld, så bare nekter han plent å ha på seg smoking i bryllupet.

Han vil mye heller bruke mørk dress, og nekter å høre på når jeg sier at mørk dress ikke er fint nok til kjolen min.

Dette er helt ulikt ham, har aldri opplevd ham så vanskelig før. Han bruker alltid å gjøre som han får beskjed om. Jeg er skikkelig skuffa over at han ikke vil forstå hvor viktig dette er for meg. Så sær han er nå, så går det ikke an å snakke med ham heller.

Æsj! :kjefte:

Er dette sant? Eller er det et tulleinnlegg? Han har da vel noe han skulle ha sagt han også? Mørk dress er kjempefint, også til gallabrudekjole.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det bare tulle innlegg her for tiden?

Jepp. Snart kommer sikkert tråder som:

"Hjelp! Fargene på serviettene står ikke i stil med neglelakken til brudepikene."

"Jeg får ikke sendt invitasjonene 14.ferbruar fordi det er en søndag. Hva skal jeg gjøre?"

"Venninnen min har ikke rammet inn invitasjonen."

"Presten nevnte Gud i kirken."

"Det er meldt regn på bryllupsdagen. Vi må avlyse."

"Konditoriet vil ikke lage 100-etasjes bryllupskake til oss."

"Brudgommens tale varte bare i 15 minutter og han sa bare "jeg elsker deg" 10 ganger. Bør jeg slå opp?"

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...