Fresi Skrevet 19. september 2008 #61 Del Skrevet 19. september 2008 Du er søren meg en raring. Så nå synes du det er pent med mørk dress og hatt, eller er det smoking og hatt du snakker om? Den hatten er ikke så nøye. Mer en bonus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sinna Skrevet 19. september 2008 #62 Del Skrevet 19. september 2008 *voff* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 19. september 2008 #63 Del Skrevet 19. september 2008 Mørk dress. Ja, men så la han vel gifte seg i mørk dress da med mindre han har lagt uttrykkelige føringer på brudens antrekk på den store dagen... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 19. september 2008 #64 Del Skrevet 19. september 2008 *voff* Kanskje mannen har en hemmelig drøm om et ekte cowboy-bryllup? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sinna Skrevet 19. september 2008 #65 Del Skrevet 19. september 2008 Den hatten er ikke så nøye. Mer en bonus. Men dere mener ikke seriøst at han burde ha hatt til smoking? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 19. september 2008 #66 Del Skrevet 19. september 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sinna Skrevet 19. september 2008 #67 Del Skrevet 19. september 2008 Ja, men så la han vel gifte seg i mørk dress da med mindre han har lagt uttrykkelige føringer på brudens antrekk på den store dagen... :overrasket: :overrasket: :overrasket: Nå gir jeg meg ende over! Jeg har jo skrevet snart hundre ganger at mørk dress ikke passer til kjolen min. Er virkelig det så vanskelig å forstå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 19. september 2008 #68 Del Skrevet 19. september 2008 Men dere mener ikke seriøst at han burde ha hatt til smoking? Nei. Det mener jeg ikke. Et sted går grensen. Jeg synes han skal rappe en gallauniform. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sinna Skrevet 19. september 2008 #69 Del Skrevet 19. september 2008 Kanskje mannen har en hemmelig drøm om et ekte cowboy-bryllup?Ja, det blir nok fint. Revolverbelte også da eller, eller vil det holde med lasso? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 19. september 2008 #70 Del Skrevet 19. september 2008 Ja, det blir nok fint. Revolverbelte også da eller, eller vil det holde med lasso? Lasso rundt fru ... Sinna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sinna Skrevet 19. september 2008 #71 Del Skrevet 19. september 2008 Jeg synes han skal rappe en gallauniform. Ja, han kan jo ta Kongen sin. Det vil han nok gå med, uten tvil. Det er jo så utrolig diskret, nesten helt likt mørk dress. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 19. september 2008 #72 Del Skrevet 19. september 2008 Men spøk til side, hvorfor vil du i det hele tatt gifte deg med denne vrange mannen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 19. september 2008 #73 Del Skrevet 19. september 2008 Ja, han kan jo ta Kongen sin. Det vil han nok gå med, uten tvil. Det er jo så utrolig diskret, nesten helt likt mørk dress. Jepp, det slår meg at diskret er nøkkelordet i dette bryllupet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sinna Skrevet 19. september 2008 #74 Del Skrevet 19. september 2008 Lasso rundt fru ... Sinna Ja, da blir jeg nok medgjørelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 19. september 2008 #75 Del Skrevet 19. september 2008 Ja, da blir jeg nok medgjørelig. Men det er jo han som skal bli medgjørlig. Nå må du ikke rote deg bort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sinna Skrevet 19. september 2008 #76 Del Skrevet 19. september 2008 Men spøk til side, hvorfor vil du i det hele tatt gifte deg med denne vrange mannen? Du følger jo ikke med. Jeg har jo sagt at han alltid bruker å gjøre som han får beskjed om, så han er ikke vrang - før nå. Så nå har vi en ny situasjon kan du si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sinna Skrevet 19. september 2008 #77 Del Skrevet 19. september 2008 Men det er jo han som skal bli medgjørlig. Nå må du ikke rote deg bort. Er jo du som roter da, som mener han skal være bevæpnet. Så gæern er jeg tross alt ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 19. september 2008 #78 Del Skrevet 19. september 2008 Du følger jo ikke med. Jeg har jo sagt at han alltid bruker å gjøre som han får beskjed om, så han er ikke vrang - før nå. Så nå har vi en ny situasjon kan du si. Men synes du ikke det er illevarslende når det gjelder deres fremtidige samliv? Jeg ville ha blitt dypt bekymret og i det minste tatt en alvorprat med foreldrene hans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 19. september 2008 #79 Del Skrevet 19. september 2008 Er jo du som roter da, som mener han skal være bevæpnet. Så gæern er jeg tross alt ikke. Å, nei. :himlerdriiitmye: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A.P.Katt Skrevet 19. september 2008 #80 Del Skrevet 19. september 2008 Hvis du hadde giddet å lese hva jeg har skrevet, så hadde du sett at han synes min kjole er helt fin, så det er ikke noe problem i det hele tatt. Problemet er at han ikke vil bruke smoking!! Men kjære deg da! Er det ikke rett og rimelig at han får lov til å bruke det han føler for på hans dag, ja for det er ikke bare din dag skjønner du - men hans dag også! Flott at han syns kjolen din er super..... Om han ikke vil bruke smoking så respekter det da, verden går ikke under av den grunn! La han ha på seg det HAN vil! Elsker du han ikke da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå