Gå til innhold

Han vil ikke ha smoking.

Gjest Sinna

Anbefalte innlegg

:jepp: Det tror jeg og. Du maa kjoepe ny kjole!

Det er jo bare tull. Kjolen er ferdig sydd, mangler bare den siste tilpasning som gjøres noen dager før bryllupet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er det som er "teit" med en smokingbukse? :klø:

Var jo det jeg lurte på også.

Er visst fordi den er litt smal i lårene og ganske tettsittende foran. Jeg forstod ikke helt, for han slo seg jo helt vrang her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var jo det jeg lurte på også.

Er visst fordi den er litt smal i lårene og ganske tettsittende foran. Jeg forstod ikke helt, for han slo seg jo helt vrang her.

Susp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ?

Han er vel sjenert over den tettsittende buksa da, og kanskje han har lest på seksualitetsforumet her og blitt helt engstelig.

Det re nok egentlig synd på ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SITER(Flua @ 19.09.2008 (00:46) ) *

Kanskje han synes din kjole er helt FEIL for hans dress?? closedeyes.gif

Han synes kjolen er veldig fin han.

Ironi er ikke din sterke side skjønner jeg.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rooolig nå! Vi kan diskutere smokingbukser en hel natt hvis vi vil (Det har vi gjort før, meeen beklageligvis er mye av denne banebrytende dialogen slettet...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er vel sjenert over den tettsittende buksa da, og kanskje han har lest på seksualitetsforumet her og blitt helt engstelig.

Det re nok egentlig synd på ham.

Han er nok ikke her på forumet nei. Og skal jeg være helt ærlig, så synes jeg faktisk mest synd på meg selv nå. Jeg kommer jo til å se helt overdressa ut hvis han ikke skal ha smoking.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er nok ikke her på forumet nei. Og skal jeg være helt ærlig, så synes jeg faktisk mest synd på meg selv nå. Jeg kommer jo til å se helt overdressa ut hvis han ikke skal ha smoking.

Da blir jeg veldig nysgjerrig på hvordan den kjolen din ser ut. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rooolig nå! Vi kan diskutere smokingbukser en hel natt hvis vi vil (Det har vi gjort før, meeen beklageligvis er mye av denne banebrytende dialogen slettet...)

Må nesten le nå. :ler:

Hjelper ikke å diskutere med meg da, jeg synes jo smoking er fint. Er han som ikke synes det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir jeg veldig nysgjerrig på hvordan den kjolen din ser ut. :)

Litt vanskelig å forklare. Ingen link siden den er sydd til meg. Er mye stoff, roser i samme stoff som resten av kjolen på skjørtet og mye paljetter og perler. Ikke sånn glitrende, for paljettene er gjennomsiktige, og perlene er hvite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt vanskelig å forklare. Ingen link siden den er sydd til meg. Er mye stoff, roser i samme stoff som resten av kjolen på skjørtet og mye paljetter og perler. Ikke sånn glitrende, for paljettene er gjennomsiktige, og perlene er hvite.

Hm. Høres ut som et galla-antrekk. Dere har ikke vurdert kjole og hvitt, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he.....nu med teskje; hvorfor i alle dager skal du få bestemme hva han skal ha på seg men ikke han? Er da vel like mye hans bryllup??

Er du så opphengt i hva mannen skal ha på kroppen, synes jeg det er underlig at han har sett kjolen din før vielsen. Er du så opptatt av fasade, så er vel det en viktig sak?

Enig med Fresi, denne kjolen skulle jeg gjerne ha sett.......

Er du seriøs kan du godt begynne å titulere deg som Bridezilla.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm. Høres ut som et galla-antrekk. Dere har ikke vurdert kjole og hvitt, da?

Kjole?

:hoho:

Da hadde han iallefall trodd jeg var klin gæern, hvis jeg hadde foreslått noe sånt. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
He he.....nu med teskje; hvorfor i alle dager skal du få bestemme hva han skal ha på seg men ikke han? Er da vel like mye hans bryllup??

Er du så opphengt i hva mannen skal ha på kroppen, synes jeg det er underlig at han har sett kjolen din før vielsen. Er du så opptatt av fasade, så er vel det en viktig sak?

Enig med Fresi, denne kjolen skulle jeg gjerne ha sett.......

Er du seriøs kan du godt begynne å titulere deg som Bridezilla.

Teskje tilbake: Fordi smoking passer til kjolen. Mørk dress blir rett og slett for simpelt. Det har jeg sagt flere ganger allerede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjole?

Da hadde han iallefall trodd jeg var klin gæern, hvis jeg hadde foreslått noe sånt. :ler:

Kilt er jo et staselig antrekk. Kanskje det kunne være noe? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å......det er no vel rart om du ikke har digitalkamera eller kamera på mobilen din vel.

MEN, nå skal jeg gå å legge meg ved siden av mannen, og fortelle han at han var jaggu heldig som gifta seg med ei som lot han velge bryllupsantrekk sjøl. :sove:

Ekteskapstips; spar kranglene til noe mer viktig...lønner seg i lengden.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjole?

Ups. Glemte: :hoho:

Kyss-meg-i-ræva-frakk, som det også kalles.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...