Gå til innhold

Hvor ofte har du/dere sex?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Blir litt småstressa når jeg hører om folk rundtomkring. Virker som om folk har seg eller onanerer 3-4 ganger i uka. Føler meg av og til unormal som bare kjører på kanskje 1 gang i uken gjennomsnittlig.

Så jeg tenkte det kunne være interessant å høre hvor ofte det faktisk skjer hos mine med-forum'ister. :sengekos:

Anyone?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Blir litt småstressa når jeg hører om folk rundtomkring. Virker som om folk har seg eller onanerer 3-4 ganger i uka. Føler meg av og til unormal som bare kjører på kanskje 1 gang i uken gjennomsnittlig.

Så jeg tenkte det kunne være interessant å høre hvor ofte det faktisk skjer hos mine med-forum'ister. :sengekos:

Anyone?

Kjør ett søk da vel

Skrevet

hmm.... du spør kanskje bare kvinnene her?

For min del blir det nok flere enn én gang i uka ja..

Men - unormalt? Hva er normalt? Jo.. Normalt er vel det du er bekvem med?

Skrevet (endret)

Sex med kjæresten: Omtrent hver gang vi møtes, kommer såklart an på dagsformen. Møtes alt fra 1-6 ganger i uka.

Sex alene: Nesten hver dag.

Endret av Caramela
Skrevet
Sex med kjæresten: Omtrent hver gang vi møtes, kommer såklart an på dagsformen. Møtes alt fra 1-6 ganger i uka.

Sex alene: Nesten hver dag.

Godt å høre!

:)

Skrevet

Når jeg er sammen med kjæresten min 2 ganger om dagen, når vi har barnefri 5-6 ganger om dagen.

Når jeg er alene, hver kveld.

Men er nyforelsket, vi har vært sammen 1år og treffes 4-5 ganger i uka.

Skrevet

Njaa..For et par mnd. siden var det ca. hver dag, nå kan det være bare tre ganger en uke, mens en annen uke 5-6 ganger. Kommer an på det.

Gjør det ikke såå ofte med meg selv. Men har jo perioder hvor jeg gjør det flere ganger om dagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...