Gå til innhold

Var ikke dette litt rart.?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beklager.. Jenta er jo bare 15 år. Da holder hun jo enda på å utvikle seg. Og hun forteller jo ikke hvor mye hun veier og hvor lang hun er. Men hun får svar på hvordan hun skal slanke seg. at hun bør ligge på rundt 1500 og 1800 kcal om dagen.

Skrevet
Beklager.. Jenta er jo bare 15 år. Da holder hun jo enda på å utvikle seg. Og hun forteller jo ikke hvor mye hun veier og hvor lang hun er. Men hun får svar på hvordan hun skal slanke seg. at hun bør ligge på rundt 1500 og 1800 kcal om dagen.

Aha! La ikke merke til det. Joda, ville vært forsiktig med å anbefale en 15-åring å slanke seg, av diverse grunner. Rent bortsett fra det er vel dette tross alt relativt sunne råd. Skulle hatt dem da jeg var 15, for da trengte jeg definitivt å slanke meg :ler:

Skrevet

Jenta får ingen formaninger om at hun skal gjøre sånn og sånn for å slanke seg. Tvert imot får hun et saklig svar fritt for "du-formuleringer" der grunnprinsippene for slanking forklares.

Jeg synes svaret var helt fint, og slett ingen oppfordring til slanking.

Skrevet

Det var då eit heilt ryddig råd. Og for ein 15-åring som skal slanke seg er det utruleg viktig at det blir gjort kontrollert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...