heeggee Skrevet 18. september 2008 #1 Skrevet 18. september 2008 Hei! Noen som vet hvor lenge p pilla må være i kroppen for å fungere... Tenkte på så i forhold til diarè og sånt... Noen som vet ??
Frustrert Skrevet 18. september 2008 #2 Skrevet 18. september 2008 Det står i vedlegget i pakken. Tror det er et par timer, men er ikke sikker.
ninuska_ Skrevet 18. september 2008 #3 Skrevet 18. september 2008 Jeg tror at hvis du tok den tidlig på morgenen og får diarè nå, så skal det gå ganske bra, men man kan aldri være sikker. På min står det: Ved oppkast eller diaré like etter inntak av pillen kan opptaket av medisinen fra tarmen bli ufullstendig, og dermed kan eggløsningen komme i gang.
heeggee Skrevet 18. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 18. september 2008 Pratet med ei venninne om dette å, og hun mente at pillen burde være tatt opp innen 1 time
Gjest Gitte Skrevet 18. september 2008 #5 Skrevet 18. september 2008 I mitt pakningsvedlegg står det fire timer. Synfase.
heeggee Skrevet 18. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 18. september 2008 Oki.. Jeg bruker Yasmin... men jeg klarte ikke finne noe annet enn at hvis man spøy eller hadde diare så burde man bruke annen prevansjon.. men det kan jo ikke hjelde om man har tatt den MANGE timer før... Da er det jo ikke vits for meg med p piller... har vel diare iallefall 1 gang i mnd ja.. hehe
Gjest Gitte Skrevet 18. september 2008 #7 Skrevet 18. september 2008 Jeg tar alltid pilla rett før jeg legger meg. Det er utrooolig sjelden jeg står opp igjen om natta for å gå på do, så føler meg sikrere når jeg tar den rett før hodet treffer puta.
LilleLavendel Skrevet 23. september 2008 #9 Skrevet 23. september 2008 Jeg tar alltid pilla rett før jeg legger meg. Det er utrooolig sjelden jeg står opp igjen om natta for å gå på do, så føler meg sikrere når jeg tar den rett før hodet treffer puta. Hørtes ikke dumt ut... på min yasmin står det 3-4 timer forresten:)
Gjest bente85 Skrevet 23. september 2008 #10 Skrevet 23. september 2008 På Yasmin 28 så står det 2-4 timer hvert fall.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå